Baardreis van Max 65 jaar

Luz

Baard
Geweldig! The trusted teacher! Veel van bijgeleerd tijdens de eerste maanden van mijn baardreis…
Benieuwd, ik ga morgen zeker nog eens kijken (Y)
 

Macx

Baardaap
Geweldig! The trusted teacher! Veel van bijgeleerd tijdens de eerste maanden van mijn baardreis…
Benieuwd, ik ga morgen zeker nog eens kijken (Y)


Ik sta erin Luz! hahaha leuk man! Dan en zijn maatje en de kijkers vonden het wel een mooie baard
Ik had toch wat foto´s gemaild naar Dan C bearded, een YT kanaal voor in hun live show, ik zag net in mijn mailbox deze mail van Dan C Bearded

Ik had hun dit berichtje gestuurd

Hi guys, I'm Macx 66 years old and live in the Netherlands, and watch your channel often. Decided to grow a beard eight months ago.
I want an even longer beard and let it grow nicely. I'm curious what you think of my beard. And is this the length so after eight months of not cutting it?

Return message op 28.9.2022

Hey Macx!
Great beard! You will be on tomorrow night's show! THank you so much for sending in!!


Dus misschien wordt het getoond in deze video, ik ben benieuwd.




En het is getoond hoor! Al in het begin van de video.
Dit had ik geschreven en de translator gebruikt en toch moeten ze het een paar keer lezen voor ze het goed begrijpen wat ze lezen hahaha

Hallo allemaal, ik ben Macx 66 jaar en woon in Nederland, en kijk vaak naar jullie kanaal. Acht maanden geleden besloten om een baard te laten groeien.
Ik wil een nog langere baard en die mooi laten groeien. Ik ben benieuwd wat je van mijn baard vindt. En is dit de lengte na acht maanden niet knippen?

Hi guys, I'm Macx 66 years old and live in the Netherlands, and watch your channel often. Decided to grow a beard eight months ago.
I want an even longer beard and let it grow nicely. I'm curious what you think of my beard. And is this the length so after eight months of not cutting it?
 

Daaf

Baard
Mooie complimenten Macx, en naar mijn mening verdiend. :)>

Voor de mensen die direct naar het gedeelte van Macx willen gaan, op 0:17:26 beginnen ze over Macx.
 

Macx

Baardaap
Mooie complimenten Macx, en naar mijn mening verdiend. :)>

Voor de mensen die direct naar het gedeelte van Macx willen gaan, op 0:17:26 beginnen ze over Macx.
Dankjewel Daaf, ik werd er wel een beetje verlegen van haha, in december als de baard een jaar oud is stuur ik weer wat foto's in. dit waren nou niet de mooiste foto's, maar de snor kwam er zo leuk uit, daarom deze foto's ingestuurd.
[DOUBLEPOST=1664453627][/DOUBLEPOST]
Macx word nog beroemd haha.
Google translate vertaald letterlijk en dan krijg je vaak rare zinnen maar ze verstonden het uiteindelijk ;)

Ja ik moest snel zijn want ik dacht dat de foto's in die vorige uitzending nog werden getoond, vandaar dat snelle verhaaltje, je moet iets schrijven bij die foto's hé.
Daarom ook dat ik de google translate heb gebruikt.
Wel leuk dat ze het hebben uitgezonden, ook de reacties vond ik erg leuk. Ga zeker weer foto's insturen, maar dan in begin december als de baard een jaar oud is.
 
Maakt niet uit, als je nog is iets in het Engels moet sturen wil ik het wel vertalen voor je :)
Hou jij je eigenlijk bezig met die dingen die ze zeiden om je baard wit te houden ?
Had er zelf nog nooit aan gedacht namelijk dat je daar rekening mee moet houden.
 

Macx

Baardaap
Maakt niet uit, als je nog is iets in het Engels moet sturen wil ik het wel vertalen voor je :)
Hou jij je eigenlijk bezig met die dingen die ze zeiden om je baard wit te houden ?
Had er zelf nog nooit aan gedacht namelijk dat je daar rekening mee moet houden.

Over de zon en het roken dat dat de baard een gelige kleur geeft, ja, ik hou overal rekening mee en vooral de snor maak ik regelmatig goed schoon, de rest van de baard ziet er goed uit, en is niet geelachtig, de snor kan ook van zichzelf al een iets andere kleur hebben, dus dat zal het wel zijn maar overal ziet de snor en de baard er goed uit en is niet geel, maar ze hadden het over het algemeen wat je kunt doen als je baard wat gelig wordt van de zon en roken.

Ik behandel mijn baard soms met appelazijn en ook die tandpasta die speciaal is ontwikkeld voor rokers met gele tanden die dus snordragers ook gebruiken om hun snor te poetsen, gebruik ik ook zo nu en dan. Voor de rest doe ik er niks aan en is het gewoon een iets ander kleur denk ik. Witte baarden en snorren worden natuurlijk al snel beïnvloed door het e.a. bij een andere kleur is dat ook alleen zie je dat niet. Dus witte baarden hebben nog meer verzorging nodig volgens mij.

Ik doe m'n best, en wat betreft je aanbod om eventueel te vertalen naar het Engels, nee hartelijk dank voor het aanbod, dat hoeft niet Jos, ik had geen tijd om een rustig verhaaltje te schrijven omdat ik dacht dat het misschien nog uitgezonden werd op dat moment, vorige week was dat, dus had ik een paar regels erbij geschreven en snel de vertaler gebruikt en verzonden. Dus dat was goed genoeg dacht ik.
Volgende keer zal ik van tevoren een verhaaltje schrijven en netjes de woordjes op de juiste plek zetten, haha.
 

Texman

Koning Baard
Ik had toch wat foto´s gemaild naar Dan C bearded, een YT kanaal voor in hun live show, ik zag net in mijn mailbox deze mail van Dan C Bearded

Ik had hun dit berichtje gestuurd

Hi guys, I'm Macx 66 years old and live in the Netherlands, and watch your channel often. Decided to grow a beard eight months ago.
I want an even longer beard and let it grow nicely. I'm curious what you think of my beard. And is this the length so after eight months of not cutting it?

Return message op 28.9.2022

Hey Macx!
Great beard! You will be on tomorrow night's show! THank you so much for sending in!!


Dus misschien wordt het getoond in deze video, ik ben benieuwd.

Ha @Macx ,
Ik heb de show gezien en wat ze zeggen over je baard is echt geweldig terwijl je niet eens je mooiste foto's hebt gestuurd.
Leuke adviezen ook over hoe je je baard zo wit mogelijk kan houden.
Je kan dit gerust zien als een groot compliment.(Y)(Y)(Y)
Texman :)>
[DOUBLEPOST=1664473634][/DOUBLEPOST]
Dank je wel Texman, dan ga ik zeker wat meer selfies maken zonder bril, door gebruik van de castorolie komen m'n wenkbrauwen ook weer meer tot uiting/groei. Vroeger zeg maar zo'n dertig jaar geleden of zo, had ik van die volle donkere wenkbrauwen, wat is het toch jammer dat als je ouder wordt dit allemaal vergaat. Ik vind ouder worden tenminste de afbraak niet erg leuk, daarom ook dat ik de baard wel erg leuk vind, want dat maakt je echt een ander persoon, ik voel me ook veel beter met dan toen zonder baard. Daarom denk ik ook dat een goede verzorging met diverse oliën heel goed is voor je lichaam, net zoals voor je baard, ik vind het heerlijk om al die oliën te gebruiken, kijk niet geschoten is altijd mis en volgens mij werken ze wel goed.
Over het ouder worden kan ik het volgende zeggen, bijna niemand vindt het leuk om ouder te worden ik ook niet het is echter niet zo dat daarmee het leven niet meer leuk is. Integendeel iedere fase van je leven heeft voordelen en nadelen. Het is alleen de kunst om zoveel mogelijk van het leven te genieten en gebruik te maken de vele mogelijkheden. Jij bent daar zelf een heel goed voorbeeld van.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Ik heb de show gezien en wat ze zeggen over je baard is echt geweldig terwijl je niet eens je mooiste foto's hebt gestuurd.
Leuke adviezen ook over hoe je je baard zo wit mogelijk kan houden.
Je kan dit gerust zien als een groot compliment.(Y)(Y)(Y)
Texman :)>
[DOUBLEPOST=1664473634][/DOUBLEPOST]
Over het ouder worden kan ik het volgende zeggen, bijna niemand vindt het leuk om ouder te worden ik ook niet het is echter niet zo dat daarmee het leven niet meer leuk is. Integendeel iedere fase van je leven heeft voordelen en nadelen. Het is alleen de kunst om zoveel mogelijk van het leven te genieten en gebruik te maken de vele mogelijkheden. Jij bent daar zelf een heel goed voorbeeld van.
Texman :)>
Ha @Macx ,
Ik heb de show gezien en wat ze zeggen over je baard is echt geweldig terwijl je niet eens je mooiste foto's hebt gestuurd.
Leuke adviezen ook over hoe je je baard zo wit mogelijk kan houden.
Je kan dit gerust zien als een groot compliment.(Y)(Y)(Y)
Texman :)>
[DOUBLEPOST=1664473634][/DOUBLEPOST]
Over het ouder worden kan ik het volgende zeggen, bijna niemand vindt het leuk om ouder te worden ik ook niet het is echter niet zo dat daarmee het leven niet meer leuk is. Integendeel iedere fase van je leven heeft voordelen en nadelen. Het is alleen de kunst om zoveel mogelijk van het leven te genieten en gebruik te maken de vele mogelijkheden. Jij bent daar zelf een heel goed voorbeeld van.
Texman :)>

Hartelijk dank voor je mooie woorden Texman, ook dit doet me goed, ik voel me echt één van jullie, een gezellige baard familie, is echt fantastisch. Als ik in december weer wat foto's instuur zal ik jullie ook vermelden, dat ik het zonder de fantastische support die ik heb gekregen van het baardforum.nl het nooit was gelukt om zover te komen. Je moest eens weten Texman, hoe belangrijk jij bent voor ons, altijd sta je klaar met warme opbeurende woorden voor alle beginnende baard mannen, dat is zo ontzettend fijn en belangrijk. Ik hoop van harte dat je weer snel de oude bent man, we kunnen je niet missen. Heel veel dank voor je leuke reacties die ik ook nu weer van je hebt gekregen. :)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Hartelijk dank voor je mooie woorden Texman, ook dit doet me goed, ik voel me echt één van jullie, een gezellige baard familie, is echt fantastisch. Als ik in december weer wat foto's instuur zal ik jullie ook vermelden, dat ik het zonder de fantastische support die ik heb gekregen van het baardforum.nl het nooit was gelukt om zover te komen. Je moest eens weten Texman, hoe belangrijk jij bent voor ons, altijd sta je klaar met warme opbeurende woorden voor alle beginnende baard mannen, dat is zo ontzettend fijn en belangrijk. Ik hoop van harte dat je weer snel de oude bent man, we kunnen je niet missen. Heel veel dank voor je leuke reacties die ik ook nu weer van je hebt gekregen. :)(Y)
Je ook bedankt @Macx ik geniet er ook echt van (Y)(Y)(Y).
 

Texman

Koning Baard
Leuke foto's @Macx ze passen ook goed bij het jaargetijden je zou kunnen zeggen ik heb ze genomen toen er een dichte mist hing.
Ik weet niet of je het fenomeen kent maar in Den Haag hebben wel eens een zeevlam dat is een soortmistbank die op een mooie zomerdag met grote snelheid van zee het land opkomt. Het is heel mooi om te zien maar voor mensen die op het strand liggen te zonnen niet want de temperatuur in zo'n zeevlam is soms heel koud.
Maar ben je in de stad zie als het ware een muur van mist aankomen waarin je zelf verdwijnt.
 

Macx

Baardaap
Leuke foto's @Macx ze passen ook goed bij het jaargetijden je zou kunnen zeggen ik heb ze genomen toen er een dichte mist hing.
Ik weet niet of je het fenomeen kent maar in Den Haag hebben wel eens een zeevlam dat is een soortmistbank die op een mooie zomerdag met grote snelheid van zee het land opkomt. Het is heel mooi om te zien maar voor mensen die op het strand liggen te zonnen niet want de temperatuur in zo'n zeevlam is soms heel koud.
Maar ben je in de stad zie als het ware een muur van mist aankomen waarin je zelf verdwijnt.

Ik had er nog niet eerder van gehoord, ja lijkt me wel heel mooi, zo'n zeevlam. Hier zie je dat over de polders, soms zie je dan die laaghangende mist, een dunne laag is dat, prachtig om te zien. Met deze foto's is dat ook zo'n zweem van vochtige lucht lijkt wel, ik dacht eerst dat het van de douche kwam maar later toen ik het beter bekeek, zag ik ook op deze foto's hetzelfde effect, dus moest het wel aan de lens liggen. Ik vind deze foto's mooi omdat de snor er toch heel goed uitspringt en de textuur van de baard er ook nog goed zichtbaar op is te zien, wat minder belangrijke dingen zoals de ogen en de bril zijn niet helder en dat maakt het alleen nog beter, daarom ook dat ik ze toch gepost heb.
 

Macx

Baardaap
Ik ben nu ongeveer al 9 maanden op het forum en heb het heel goed naar mijn zin hier tussen al mijn beste baardbroeders, het is hartstikke leuk om elke dag weer even op het forum te zijn. Voor ik deze baardreis begon, heb ik tijdens de Corona maanden geen werk verricht, er was helemaal niets meer te doen, dus bijna 2 jaar weinig inkomsten en verveling sloeg toe, ik heb mijn appartement helemaal opgeknapt en toen dat klaar was heb ik ook een facebookaccount gemaakt, omdat ik toch een beetje afstandelijk tegenover FB en twitter sta, had ik nog niet eerder een account gemaakt, wel op YT maar niet op FB en twitter, maar omdat ik niks te doen had, heb ik gezocht wat ik zal gaan doen om de tijd een beetje te verdrijven als de verveling weer toesloeg, en toen heb ik via mijn FB pagina diverse groepen gemaakt en ook van een groep lid geworden, die groep ging over eekhoorns, ik vond dat een hele leuke groep, deze zit ergens in de USA, en toen begon ik ook mee te doen met het uploaden van foto's en dan alleen foto's van eekhoorns. Ik heb daar duizenden foto's gepost, gek hé! Ik heb toen ook Earthcam ontdekt en heb daar een account gemaakt en ook daar weer duizenden foto's gemaakt, ik was eigenlijk een beetje verslaafd aan Eartham, je kunt daar de mooiste foto's maken van zonsopgangen en zonsondergangen en zoveel meer, prachtige site! Ik heb dus een account bij Eartham gemaakt en daarna nog een speciale groep gemaakt voor earthcam gekken zoals ik op FB.
Hier zie je een klein gedeelte van de foto's op mijn earthcam pagina.
https://myearthcam.com/macxri


Hier een voorbeeld van één van de duizenden foto's die ik heb gemaakt.
123403021_204408121195996_3217356002214766641_n.jpg



Als je geïnteresseerd bent mag je wel een kijkje nemen op mijn FB pagina
Hier is het adres
https://www.facebook.com/max.rigter.94

Het is alweer een tijd geleden dat ik actief ben geweest op die FB pagina, maar je kunt wel een indruk krijgen hoe ik me vermaakt heb tijdens de corona crises.

Ik heb zojuist weer een fotootje geupload op die groep
Het leukst is om je oortjes in te doen dan goeie muziek opzetten en alle zorgen vergeten en gewoon die mensen daar in die groep gelukkig maken met jouw foto's.
Hier is die groep waar ik net weer even actief op ben geweest.
https://www.facebook.com/groups/592761724666418
 
Laatst bewerkt:

JGB

Baard
Ik ben nu ongeveer al 9 maanden op het forum en heb het heel goed naar mijn zin hier tussen al mijn beste baardbroeders, het is hartstikke leuk om elke dag weer even op het forum te zijn. Voor ik deze baardreis begon, heb ik tijdens de Corona maanden geen werk verricht, er was helemaal niets meer te doen, dus bijna 2 jaar weinig inkomsten en verveling sloeg toe, ik heb mijn appartement helemaal opgeknapt en toen dat klaar was heb ik ook een facebookaccount gemaakt, omdat ik toch een beetje afstandelijk tegenover FB en twitter sta, had ik nog niet eerder een account gemaakt, wel op YT maar niet op FB en twitter, maar omdat ik niks te doen had, heb ik gezocht wat ik zal gaan doen om de tijd een beetje te verdrijven als de verveling weer toesloeg, en toen heb ik via mijn FB pagina diverse groepen gemaakt en ook van een groep lid geworden, die groep ging over eekhoorns, ik vond dat een hele leuke groep, deze zit ergens in de USA, en toen begon ik ook mee te doen met het uploaden van foto's en dan alleen foto's van eekhoorns. Ik heb daar duizenden foto's gepost, gek hé! Ik heb toen ook Earthcam ontdekt en heb daar een account gemaakt en ook daar weer duizenden foto's gemaakt, ik was eigenlijk een beetje verslaafd aan Eartham, je kunt daar de mooiste foto's maken van zonsopgangen en zonsondergangen en zoveel meer, prachtige site! Ik heb dus een account bij Eartham gemaakt en daarna nog een speciale groep gemaakt voor earthcam gekken zoals ik op FB.
Hier zie je een klein gedeelte van de foto's op mijn earthcam pagina.
https://myearthcam.com/macxri


Hier een voorbeeld van één van de duizenden foto's die ik heb gemaakt.
Bekijk bijlage 23072



Als je geïnteresseerd bent mag je wel een kijkje nemen op mijn FB pagina
Hier is het adres
https://www.facebook.com/max.rigter.94

Het is alweer een tijd geleden dat ik actief ben geweest op die FB pagina, maar je kunt wel een indruk krijgen hoe ik me vermaakt heb tijdens de corona crises.

Ik heb zojuist weer een fotootje geupload op die groep
Het leukst is om je oortjes in te doen dan goeie muziek opzetten en alle zorgen vergeten en gewoon die mensen daar in die groep gelukkig maken met jouw foto's.
Hier is die groep waar ik net weer even actief op ben geweest.
https://www.facebook.com/groups/592761724666418
Ik ben nu ongeveer al 9 maanden op het forum en heb het heel goed naar mijn zin hier tussen al mijn beste baardbroeders, het is hartstikke leuk om elke dag weer even op het forum te zijn. Voor ik deze baardreis begon, heb ik tijdens de Corona maanden geen werk verricht, er was helemaal niets meer te doen, dus bijna 2 jaar weinig inkomsten en verveling sloeg toe, ik heb mijn appartement helemaal opgeknapt en toen dat klaar was heb ik ook een facebookaccount gemaakt, omdat ik toch een beetje afstandelijk tegenover FB en twitter sta, had ik nog niet eerder een account gemaakt, wel op YT maar niet op FB en twitter, maar omdat ik niks te doen had, heb ik gezocht wat ik zal gaan doen om de tijd een beetje te verdrijven als de verveling weer toesloeg, en toen heb ik via mijn FB pagina diverse groepen gemaakt en ook van een groep lid geworden, die groep ging over eekhoorns, ik vond dat een hele leuke groep, deze zit ergens in de USA, en toen begon ik ook mee te doen met het uploaden van foto's en dan alleen foto's van eekhoorns. Ik heb daar duizenden foto's gepost, gek hé! Ik heb toen ook Earthcam ontdekt en heb daar een account gemaakt en ook daar weer duizenden foto's gemaakt, ik was eigenlijk een beetje verslaafd aan Eartham, je kunt daar de mooiste foto's maken van zonsopgangen en zonsondergangen en zoveel meer, prachtige site! Ik heb dus een account bij Eartham gemaakt en daarna nog een speciale groep gemaakt voor earthcam gekken zoals ik op FB.
Hier zie je een klein gedeelte van de foto's op mijn earthcam pagina.
https://myearthcam.com/macxri


Hier een voorbeeld van één van de duizenden foto's die ik heb gemaakt.
Bekijk bijlage 23072



Als je geïnteresseerd bent mag je wel een kijkje nemen op mijn FB pagina
Hier is het adres
https://www.facebook.com/max.rigter.94

Het is alweer een tijd geleden dat ik actief ben geweest op die FB pagina, maar je kunt wel een indruk krijgen hoe ik me vermaakt heb tijdens de corona crises.

Ik heb zojuist weer een fotootje geupload op die groep
Het leukst is om je oortjes in te doen dan goeie muziek opzetten en alle zorgen vergeten en gewoon die mensen daar in die groep gelukkig maken met jouw foto's.
Hier is die groep waar ik net weer even actief op ben geweest.
https://www.facebook.com/groups/592761724666418
Mooie site Max
Ik ben nu ongeveer al 9 maanden op het forum en heb het heel goed naar mijn zin hier tussen al mijn beste baardbroeders, het is hartstikke leuk om elke dag weer even op het forum te zijn. Voor ik deze baardreis begon, heb ik tijdens de Corona maanden geen werk verricht, er was helemaal niets meer te doen, dus bijna 2 jaar weinig inkomsten en verveling sloeg toe, ik heb mijn appartement helemaal opgeknapt en toen dat klaar was heb ik ook een facebookaccount gemaakt, omdat ik toch een beetje afstandelijk tegenover FB en twitter sta, had ik nog niet eerder een account gemaakt, wel op YT maar niet op FB en twitter, maar omdat ik niks te doen had, heb ik gezocht wat ik zal gaan doen om de tijd een beetje te verdrijven als de verveling weer toesloeg, en toen heb ik via mijn FB pagina diverse groepen gemaakt en ook van een groep lid geworden, die groep ging over eekhoorns, ik vond dat een hele leuke groep, deze zit ergens in de USA, en toen begon ik ook mee te doen met het uploaden van foto's en dan alleen foto's van eekhoorns. Ik heb daar duizenden foto's gepost, gek hé! Ik heb toen ook Earthcam ontdekt en heb daar een account gemaakt en ook daar weer duizenden foto's gemaakt, ik was eigenlijk een beetje verslaafd aan Eartham, je kunt daar de mooiste foto's maken van zonsopgangen en zonsondergangen en zoveel meer, prachtige site! Ik heb dus een account bij Eartham gemaakt en daarna nog een speciale groep gemaakt voor earthcam gekken zoals ik op FB.
Hier zie je een klein gedeelte van de foto's op mijn earthcam pagina.
https://myearthcam.com/macxri


Hier een voorbeeld van één van de duizenden foto's die ik heb gemaakt.
Bekijk bijlage 23072



Als je geïnteresseerd bent mag je wel een kijkje nemen op mijn FB pagina
Hier is het adres
https://www.facebook.com/max.rigter.94

Het is alweer een tijd geleden dat ik actief ben geweest op die FB pagina, maar je kunt wel een indruk krijgen hoe ik me vermaakt heb tijdens de corona crises.

Ik heb zojuist weer een fotootje geupload op die groep
Het leukst is om je oortjes in te doen dan goeie muziek opzetten en alle zorgen vergeten en gewoon die mensen daar in die groep gelukkig maken met jouw foto's.
Hier is die groep waar ik net weer even actief op ben geweest.
https://www.facebook.com/groups/592761724666418
Een mooie site Macx waar ik ook een account aanmaak.
 

Macx

Baardaap
Mooie site Max

Een mooie site Macx waar ik ook een account aanmaak.

Leuk om te horen dat ik je iets leuks heb gegeven, als je eenmaal bezig bent dan kun je bijna niet meer stoppen om foto´s te maken. Vooral de zonsondergangen zijn soms fabelachtig. Ook zonsopgangen kunnen heel mooi zijn. Er is zoveel te vinden op Earthcam, prachtig is dat en je kunt een hele verzameling aanleggen van je foto´s die je hebt gemaakt, zodat je terug kunt kijken wat je allemaal hebt gecaptured.
Er is ook een Hall of Fame, Editor's Choice, de kunst is om daar in te komen zodat je foto veel wordt gezien door bezoekers, in de Editor´s Choice blijft je foto staan. Ik heb daar een keer of vijftien in gestaan.
Als je vragen hebt dan kan ik je helpen.
[DOUBLEPOST=1664779041][/DOUBLEPOST]Hier lig ik nou gewoon wakker van, ik denk dat het helemaal uit de klauwen gaat lopen jongens.
Ik krijg zojuist dit binnen
READY TO LAUNCH Shock footage shows death convoy of Putin’s elite nuclear warriors ON THE MOVE ‘in chilling signal to West’
https://www.thescottishsun.co.uk/news/9546437/footage-putin-elite-nuclear-forces-signal-to-west/
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ik ben nu ongeveer al 9 maanden op het forum en heb het heel goed naar mijn zin hier tussen al mijn beste baardbroeders, het is hartstikke leuk om elke dag weer even op het forum te zijn. Voor ik deze baardreis begon, heb ik tijdens de Corona maanden geen werk verricht, er was helemaal niets meer te doen, dus bijna 2 jaar weinig inkomsten en verveling sloeg toe, ik heb mijn appartement helemaal opgeknapt en toen dat klaar was heb ik ook een facebookaccount gemaakt, omdat ik toch een beetje afstandelijk tegenover FB en twitter sta, had ik nog niet eerder een account gemaakt, wel op YT maar niet op FB en twitter, maar omdat ik niks te doen had, heb ik gezocht wat ik zal gaan doen om de tijd een beetje te verdrijven als de verveling weer toesloeg, en toen heb ik via mijn FB pagina diverse groepen gemaakt en ook van een groep lid geworden, die groep ging over eekhoorns, ik vond dat een hele leuke groep, deze zit ergens in de USA, en toen begon ik ook mee te doen met het uploaden van foto's en dan alleen foto's van eekhoorns. Ik heb daar duizenden foto's gepost, gek hé! Ik heb toen ook Earthcam ontdekt en heb daar een account gemaakt en ook daar weer duizenden foto's gemaakt, ik was eigenlijk een beetje verslaafd aan Eartham, je kunt daar de mooiste foto's maken van zonsopgangen en zonsondergangen en zoveel meer, prachtige site! Ik heb dus een account bij Eartham gemaakt en daarna nog een speciale groep gemaakt voor earthcam gekken zoals ik op FB.
Hier zie je een klein gedeelte van de foto's op mijn earthcam pagina.
https://myearthcam.com/macxri


Hier een voorbeeld van één van de duizenden foto's die ik heb gemaakt.
Bekijk bijlage 23072:)>



Als je geïnteresseerd bent mag je wel een kijkje nemen op mijn FB pagina
Hier is het adres
https://www.facebook.com/max.rigter.94

Het is alweer een tijd geleden dat ik actief ben geweest op die FB pagina, maar je kunt wel een indruk krijgen hoe ik me vermaakt heb tijdens de corona crises.

Ik heb zojuist weer een fotootje geupload op die groep
Het leukst is om je oortjes in te doen dan goeie muziek opzetten en alle zorgen vergeten en gewoon die mensen daar in die groep gelukkig maken met jouw foto's.
Hier is die groep waar ik net weer even actief op ben geweest.
https://www.facebook.com/groups/592761724666418
Ha @Macx ,
Wat kom je weer met een leuk idee, Ik heb nog nooit gehoord van "eartcam" maar ga zodra het weer beter met mij gaat eens een kijkje nemen.
Weet je wat ik heel vaak doe dat is kijken op Google Earth en Google Maps met street view. Ik had een buurman die met groep andere mensen met een open sportwagen een tocht hebben gemaakt van Nederland via Rusland , Siberië, China naar Thailand. Wij kregen regelmatig een berichtje waar zij waren en wat ze allemaal meemaakten. En met Google Earth heb de hele reis kunnen volgen.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Wat kom je weer met een leuk idee, Ik heb nog nooit gehoord van "eartcam" maar ga zodra het weer beter met mij gaat eens een kijkje nemen.
Weet je wat ik heel vaak doe dat is kijken op Google Earth en Google Maps met street view. Ik had een buurman die met groep andere mensen met een open sportwagen een tocht hebben gemaakt van Nederland via Rusland , Siberië, China naar Thailand. Wij kregen regelmatig een berichtje waar zij waren en wat ze allemaal meemaakten. En met Google Earth heb de hele reis kunnen volgen.
Texman :)>

Ik had ook nog nooit van Earthcam gehoord, tot ik uit verveling tijdens de corona op zoek ging naar webcams, toen kwam ik Earthcam tegen en was direct gehaakt.
Het mooie van Earthcam is de uitgebreide keuze en dat je een capture kunt maken, er zit ook een zoom op. Dus elke foto die je maakt is uniek te noemen, soms heel soms zie je dat een foto die je hebt gecaptured precies ook door een ander is gecaptured, maar dat zijn wel uitzonderingen en komt meestal alleen voor bij hele mooie zonsondergangen, want dan wil je in die korte tijd dat dat duurt natuurlijk zo'n mooie foto maken en proberen op Hall of Fame te komen bij Editors Choise.

Als je dus een account aanmaakt met de zogenaamde bedoeling dat je dus een camera wilt aansluiten dan komen je foto's op je persoonlijke pagina en blijven daar staan. Ook je naam komt dan op de foto als je een foto captured en dan op de knop 'upload" en dan zie je direct een keuze en dan op facebook klikt. De foto komt niet op je faceboekpagina, maar het is dat je dan je naam op de foto ziet staan. Bij mij staat er dan nu Max, zo kun je dus ook bekender worden en contact leggen met andere mafkezen zoals ik haha.

Leuk verhaal van over Google Maps, leuk dat je dan kunt volgen en live kunt zien waar ze zich bevinden.
Ik heb vanmorgen nog wat foto's gemaakt, sinds een lange tijd van afwezigheid ben ik weer een paar uur bezig geweest, kijk maar hier https://myearthcam.com/macxri
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top