Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Gisteren deze foto's gemaakt en ik dacht dat ze allemaal mislukt waren, ik heb ze zojuist op m'n desktop gezet en zie dat het wel mee valt.
Ze zijn niet super, maar voor het archief wel goed genoeg.

Foto's gemaakt op 19.10.2022 om ongeveer 23.00 uur

2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg

Met hoedje uit China

20221019_222049.jpg


met hoedje uit China
20221019_222049.jpg

Ik heb gisteren nog een paar gaatjes laten zetten in m'n oor, daar komen nog wat leuke dingetjes in, maar deze moeten er eerst een paar weken in blijven zitten.

8.jpg

En 1 vanuit m'n luie stoel met niet de bedoeling deze te posten, maar nu ik toch bezig ben...

20221019_211320.jpg
2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 8.jpg 20221019_211320.jpg 20221019_222049.jpg
 

Texman

Koning Baard
Gisteren deze foto's gemaakt en ik dacht dat ze allemaal mislukt waren, ik heb ze zojuist op m'n desktop gezet en zie dat het wel mee valt.
Ze zijn niet super, maar voor het archief wel goed genoeg.

Foto's gemaakt op 19.10.2022 om ongeveer 23.00 uur

Bekijk bijlage 23209 Bekijk bijlage 23210 Bekijk bijlage 23211 Bekijk bijlage 23212

Met hoedje uit China

Bekijk bijlage 23215


met hoedje uit China
Bekijk bijlage 23215

Ik heb gisteren nog een paar gaatjes laten zetten in m'n oor, daar komen nog wat leuke dingetjes in, maar deze moeten er eerst een paar weken in blijven zitten.

Bekijk bijlage 23213

En 1 vanuit m'n luie stoel met niet de bedoeling deze te posten, maar nu ik toch bezig ben...

Bekijk bijlage 23214
Bekijk bijlage 23209 Bekijk bijlage 23210 Bekijk bijlage 23211 Bekijk bijlage 23212 Bekijk bijlage 23213 Bekijk bijlage 23214 Bekijk bijlage 23215
Ha @Macx , het zijn weer mooie foto's bij mij ziet ze er goed uit evenals je baard.(Y)(Y)(Y)
Het hoedje vind ik niet zo geslaagd omdat het je oud maakt ( sorry) ;)
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx , het zijn weer mooie foto's bij mij ziet ze er goed uit evenals je baard.(Y)(Y)(Y)
Het hoedje vind ik niet zo geslaagd omdat het je oud maakt ( sorry) ;)
Ja, daar heb je gelijk in, ik zet em ook alleen thuis hier binnen op haha. Ik had het ook al gezien. Ze kosten ook geen drol dis het was ook maar voor de gein haha
 

Giant

Zware baard
Gisteren deze foto's gemaakt en ik dacht dat ze allemaal mislukt waren, ik heb ze zojuist op m'n desktop gezet en zie dat het wel mee valt.
Ze zijn niet super, maar voor het archief wel goed genoeg.

Foto's gemaakt op 19.10.2022 om ongeveer 23.00 uur

Bekijk bijlage 23209 Bekijk bijlage 23210 Bekijk bijlage 23211 Bekijk bijlage 23212

Met hoedje uit China

Bekijk bijlage 23215


met hoedje uit China
Bekijk bijlage 23215

Ik heb gisteren nog een paar gaatjes laten zetten in m'n oor, daar komen nog wat leuke dingetjes in, maar deze moeten er eerst een paar weken in blijven zitten.

Bekijk bijlage 23213

En 1 vanuit m'n luie stoel met niet de bedoeling deze te posten, maar nu ik toch bezig ben...

Bekijk bijlage 23214
Bekijk bijlage 23209 Bekijk bijlage 23210 Bekijk bijlage 23211 Bekijk bijlage 23212 Bekijk bijlage 23213 Bekijk bijlage 23214 Bekijk bijlage 23215
Pracht baard foto’s.
Met betrekking tot het hoedje sluit ik mij aan bij @Texman
Maar je geeft zelf al aan dat je het alleen binnenshuis opzet.
 

Macx

Baardaap
Pracht baard foto’s.
Met betrekking tot het hoedje sluit ik mij aan bij @Texman
Maar je geeft zelf al aan dat je het alleen binnenshuis opzet.

Het is ook een beetje een raar hoedje, het lijkt zo klein hé. Ik wilde eerst een originele hoed van Borsalino kopen, maar die vind ik wel een beetje aan de prijzige kant dus daar wacht ik maar even mee.
Kijk hier zie je mooie hoeden https://www.borsalino.com/en/hats/fedora-hats
 

Texman

Koning Baard
Zo, de zaterdag nachtdienst zit er weer op, een Borsalino fedaro hoed wel bij elkaar gereden dus best wel lekker gereden en verder geen problemen geweest.
Kijk, deze hoed ga ik misschien bestellen, die staat mij wel denk ik. https://www.borsalino.com/en/fedora-hats/felt-alessandria-large-brim?options=45614,48423
Vandaag ben ik in mijn traveller jasje met zwart overhemd de nachtdienst in gegaan, zo'n hoed mooie hoed staat er wel goed bij denk ik.
Bekijk bijlage 23231
Ha Macx,
Ik denk dat dit een goede keus is. Mooie kleur ook (Y)(Y)(Y).
Er hangt wel een pittig prijskaartje aan, ik wist niet dat de borsalino hoeden zo duur zijn.
Maar je kan er wel jaren plezier van hebben.
Texman:)>
 

Macx

Baardaap
Zo baardbroeders, graag wil ik jullie allen weer een fijn weekend toewensen, ik sta op het punt om weer te gaan hobbyen, ik weer de nachtdienst in en hoop weer een tal leuke mensen te ontmoeten.
Ik merk nu wel dat de baard naar een Yeard toe gaat, hij wordt nu best wel een flinke verschijning hoor.
Binnenkort, maar weer es naar de kapper en in december naar de barbier, of misschien beide in december, ik weet nog niet.
Het baardje ziet er nu zo uit.
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
 

tijn

Zware baard
Zo baardbroeders, graag wil ik jullie allen weer een fijn weekend toewensen, ik sta op het punt om weer te gaan hobbyen, ik weer de nachtdienst in en hoop weer een tal leuke mensen te ontmoeten.
Ik merk nu wel dat de baard naar een Yeard toe gaat, hij wordt nu best wel een flinke verschijning hoor.
Binnenkort, maar weer es naar de kapper en in december naar de barbier, of misschien beide in december, ik weet nog niet.
Het baardje ziet er nu zo uit.
Bekijk bijlage 23266 Bekijk bijlage 23267 Bekijk bijlage 23268 Bekijk bijlage 23269[/QUOTE
Fijne hobby tijd hahaha. Maar met zo n prachtbaard moet dat goed gaan.
 

KoenD

Baard
Hi Macx, mooie hoed inderdaad waarbij ik denk dat wat meer kleur variatie je ook goed zou staan. Bijvoorbeeld een donkere hoed met lichte band of een lichte hoed met donkere band. Ben zo vrij geweest om ter illustratie wat foto's bij te voegen. Heb zelf aantal keren hoedenshop Utrecht bezocht waar je van alles kunt uitproberen. Passen voor het aanschaffen vind ik zelf altijd wel prettig. Ben benieuwd! Succes.Screenshot_20221030_101324_Cap Editor.jpg Screenshot_20221030_101512_Cap Editor.jpg Screenshot_20221030_101717_Cap Editor.jpg
 

Macx

Baardaap
Hi Macx, mooie hoed inderdaad waarbij ik denk dat wat meer kleur variatie je ook goed zou staan. Bijvoorbeeld een donkere hoed met lichte band of een lichte hoed met donkere band. Ben zo vrij geweest om ter illustratie wat foto's bij te voegen. Heb zelf aantal keren hoedenshop Utrecht bezocht waar je van alles kunt uitproberen. Passen voor het aanschaffen vind ik zelf altijd wel prettig. Ben benieuwd! Succes.Bekijk bijlage 23271 Bekijk bijlage 23272 Bekijk bijlage 23273


Hahaha, wat leuk van je, ik vind de eerste wel goed staan hoor. Bedankt voor het creëren van de foto's. Ik denk dat ik eerst naar een hoedenwinkel ga, hier in Breda zitten er een paar, en dan kan ik inderdaad beter bepalen wat me het beste staat. Ik zie nu op de foto's dat die rode hoed mij het beste staat, dat had ik anders niet verwacht. Ik vind de derde foto ook wel mooi met die witte band. De tweede foto vind ik het saaist en omdat ik toch wat donkere overhemden draag zodat de baard er beter uitkomt, is een hoed met een kleur of een lichtere band wel het mooist. We zullen zien wat het gaat worden. Bedankt voor het mee denken Koen.(Y)
 

KoenD

Baard
Hahaha, wat leuk van je, ik vind de eerste wel goed staan hoor. Bedankt voor het creëren van de foto's. Ik denk dat ik eerst naar een hoedenwinkel ga, hier in Breda zitten er een paar, en dan kan ik inderdaad beter bepalen wat me het beste staat. Ik zie nu op de foto's dat die rode hoed mij het beste staat, dat had ik anders niet verwacht. Ik vind de derde foto ook wel mooi met die witte band. De tweede foto vind ik het saaist en omdat ik toch wat donkere overhemden draag zodat de baard er beter uitkomt, is een hoed met een kleur of een lichtere band wel het mooist. We zullen zien wat het gaat worden. Bedankt voor het mee denken Koen.(Y)
Graag gedaan en beetje passen en proberen doet inderdaad wel eens verbazen. Paarse hoed zal ook zeker goed staan bij je grijze baard. Ben benieuwd. De voorpret is al leuk, en straks als eigenaar van een nieuwe hoed al helemaal ;)(Y)
 

Macx

Baardaap
Vandaag de laatste nacht dan weer enkele dagen geen ritten, ik heb vandaag de snor zijn natuurlijke slag gelaten want dat is wel net zo makkelijk en het staat ook niet verkeerd. De natuurlijke slag is dat de snor aan beide zijde omhoog krult, ik heb vaak geprobeerd om de snor over mijn baard te leggen en dat lukt dan ook wel maar ik dacht laat de snor nou eens gewoon zijn natuurlijke slag laten zien.
Hier zijn wat foto's die ik zo juist heb gemaakt.
3.jpg 2.jpg 1.jpg 2.jpg 1.jpg
3.jpg 2.jpg 1.jpg
 

Skanti

Baard
Werkse vanacht, en doe voorzichtig.

Zou je niet eens een fotoshoot willen doen met een professionele fotograaf?
Ik vind dat je een enorme vriendelijke uitstraling hebt maar ik ben wel benieuwd hoe zo een rauwe zwart wit foto van jou er uit ziet.
 

Bijlagen

  • CMtnHRTWIAAaMbr.jpg
    CMtnHRTWIAAaMbr.jpg
    60,4 KB · Weergaven: 14
  • images (6).jpeg
    images (6).jpeg
    11,5 KB · Weergaven: 14

Macx

Baardaap
Werkse vanacht, en doe voorzichtig.

Zou je niet eens een fotoshoot willen doen met een professionele fotograaf?
Ik vind dat je een enorme vriendelijke uitstraling hebt maar ik ben wel benieuwd hoe zo een rauwe zwart wit foto van jou er uit ziet.

Dat zou ik heel graag willen, ik vind het maken van selfies erg leuk, maar het blijft allemaal behelpen en erg afhankelijk van de licht inval.
In de badkamer vind ik het licht erg schel en in de keuken weer te donker en in mijn slaapkamer ook niet helemaal wat ik zou willen.
Hartelijk dank voor je leuke comment, doet me goed, ik ben ook niet de kwaadste haha en dat straal ik uit denk ik.
FMO die zaak die kleding verkoopt, die manager vroeg aan mij of ik er iets voor zou voelen om een keer hun kleding te dragen en een fotoshoot te maken, ik ben daar niet serieus in mee gegaan want ik ben natuurlijk geen professioneel model en van nature een beetje verlegen eerder dan brutaal zou je kunnen zeggen.
Maar wat je voorstelt dat zou ik wel willen aangaan.
 

Texman

Koning Baard
Vandaag de laatste nacht dan weer enkele dagen geen ritten, ik heb vandaag de snor zijn natuurlijke slag gelaten want dat is wel net zo makkelijk en het staat ook niet verkeerd. De natuurlijke slag is dat de snor aan beide zijde omhoog krult, ik heb vaak geprobeerd om de snor over mijn baard te leggen en dat lukt dan ook wel maar ik dacht laat de snor nou eens gewoon zijn natuurlijke slag laten zien.
Hier zijn wat foto's die ik zo juist heb gemaakt.
Bekijk bijlage 23282 Bekijk bijlage 23283 Bekijk bijlage 23284 Bekijk bijlage 23283 Bekijk bijlage 23284
Bekijk bijlage 23282 Bekijk bijlage 23283 Bekijk bijlage 23284
Ha Max,
Het zijn weer hele mooi foto's van je baard die nog steeds mooier wordt (hoe krijg je het voor elkaar) ;););).
De donkere foto's met die blauwe spiegeling in je brillenglazen zouden zo gebruikt kunnen worden voor Halloween :).
Een tijd geleden hadden wij hier op het forum een lid die fotograaf was en die maakte de meest fantastische baardfoto's.
Ik ga even opzoeken wij dat was.
Groet Texman :)>
[DOUBLEPOST=1667212573][/DOUBLEPOST]Ik heb hem gevonden het is,
Kijk maar eens op https://baardforum.nl/threads/baardbeelden.2704/page-25
Renem
Volle Baard
Man
Profielpagina Start een Conversatie Volgen Negeer
Lid Sinds:

25 feb 2018

Berichten:

868

Leuk Bevonden:

2.679
Renem was laatst gezien:

9 jun 2022
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top