Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
The Beard Baron, dit is ook een heel goed YT-kanaal, deze video bv is ook erg nuttig en fijn om naar te kijken en te luisteren.
Discover Your Beard Shape and Style
 

Macx

Baardaap
Zo, beste baardbroeders, ik heb me weer klaar gemaakt voor de laatste nachtdienst en dan een paar dagen vrij t/m woensdag, dan begin ik weer op donderdagnacht.
Dus omdat het toch alweer een paar weken geleden is dat ik wat heb gepost, zijn hier weer een paar foto's zoals de baard er nu uitziet na tien maanden kweken.
Ik ben 1 keer naar de barbier geweest om de zijkanten wat bij te werken, aan de lengte is niet geknipt.

Foto's genomen op 9.10.2022 om 22.00 uur.

20221009_220456.jpg 20221009_220539.jpg 20221009_220559.jpg 20221009_220627.jpg 20221009_220712.jpg 20221009_220728.jpg 20221009_220849.jpg 20221009_220913.jpg
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Zo, beste baardbroeders, ik heb me weer klaar gemaakt voor de laatste nachtdienst en dan een paar dagen vrij t/m woensdag, dan begin ik weer op donderdagnacht.
Dus omdat het toch alweer een paar weken geleden is dat ik wat heb gepost, zijn hier weer een paar foto's zoals de baard er nu uitziet na tien maanden kweken.
Ik ben 1 keer naar de barbier geweest om de zijkanten wat bij te werken, aan de lengte is niet geknipt.

Foto's genomen op 9.10.2022 om 22.00 uur.

Bekijk bijlage 23111 Bekijk bijlage 23112 Bekijk bijlage 23113 Bekijk bijlage 23114 Bekijk bijlage 23115 Bekijk bijlage 23116 Bekijk bijlage 23117 Bekijk bijlage 23118
Pfffff hij blijft maat groeien die baard van jou zeg. Wow wat een meester baard.
 

Macx

Baardaap
Pfffff hij blijft maat groeien die baard van jou zeg. Wow wat een meester baard.
Dankjewel Tijn, de baard blijft tot nu toe lekker door groeien en op mijn leeftijd en ouder weet je het maar nooit, hij kan zomaar stoppen met groeien, ik ben benieuwd wanneer de mijne stopt met groeien, omdat ik van nature erg nieuwsgierig ben ga ik door met kweken en wil ik graag weten hoelang mijn baard op mijn leeftijd nog kan worden. Als de groei stopt dan ga ik hem stap voor stap terug snoeien en kijken wat me het beste staat of wat het beste aan voelt. De bedoeling is dat het wel een robuuste baard blijft maar dan korter en mooi in model. Ik wil de snor nog verder laten groeien, want een mooie grote volle snor vind ik mooi en vooral als ie mooi schuin naar beneden valt met zo'n mooie golf erin, ook als de baard korter is staat zo'n lange snor die over de baard valt erg goed vind ik.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Zo, beste baardbroeders, ik heb me weer klaar gemaakt voor de laatste nachtdienst en dan een paar dagen vrij t/m woensdag, dan begin ik weer op donderdagnacht.
Dus omdat het toch alweer een paar weken geleden is dat ik wat heb gepost, zijn hier weer een paar foto's zoals de baard er nu uitziet na tien maanden kweken.
Ik ben 1 keer naar de barbier geweest om de zijkanten wat bij te werken, aan de lengte is niet geknipt.

Foto's genomen op 9.10.2022 om 22.00 uur.

Bekijk bijlage 23111 Bekijk bijlage 23112 Bekijk bijlage 23113 Bekijk bijlage 23114 Bekijk bijlage 23115 Bekijk bijlage 23116 Bekijk bijlage 23117 Bekijk bijlage 23118
Ha @Macx ,
Je baard is niet alleen heel mooi maar je verzorgt hem ook perfect, het is een combinatie die werkt.(Y)(Y)(Y)
Ik las hiervoor ook dat je nog verder wil gaan met de groei en dat je een soortbaardplan voor je zelf hebt gemaakt en dat vind ik leuk want dat is de manier om je doel te bereiken. Iedere keer een kleine stap voorwaarts dan bereik je doel.
Toen ik lid werd van het baardforum had ik mij voorgenomen mijn baard 5cm langer te laten worden.
Omdat ik nog nooit een hele lange baard heb gehad was het ook voor mij een soort kleine baardreis. Ik denk dat ik nu blij en tevreden ben met hoe mijn baard er uitziet. Dus dit is zo'n beetje mijn einddoel en dat geeft ook rust want het hoeft niet steeds beter en mooier. Het is nu meer, dit is wie ik ben, een man met een baard.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Je baard staat er super goed bij Macx.. Daar kan. Menig man jaloers op zijn..

Dankjewel voor het compliment Cnossemans:)
[DOUBLEPOST=1665410112][/DOUBLEPOST]
Ha @Macx ,
Je baard is niet alleen heel mooi maar je verzorgt hem ook perfect, het is een combinatie die werkt.(Y)(Y)(Y)
Ik las hiervoor ook dat je nog verder wil gaan met de groei en dat je een soortbaardplan voor je zelf hebt gemaakt en dat vind ik leuk want dat is de manier om je doel te bereiken. Iedere keer een kleine stap voorwaarts dan bereik je doel.
Toen ik lid werd van het baardforum had ik mij voorgenomen mijn baard 5cm langer te laten worden.
Omdat ik nog nooit een hele lange baard heb gehad was het ook voor mij een soort kleine baardreis. Ik denk dat ik nu blij en tevreden ben met hoe mijn baard er uitziet. Dus dit is zo'n beetje mijn einddoel en dat geeft ook rust want het hoeft niet steeds beter en mooier. Het is nu meer, dit is wie ik ben, een man met een baard.
Texman :)>
Dankjewel Texman:) ook leuk verhaal.
[DOUBLEPOST=1665410214][/DOUBLEPOST]
Pfffff hij blijft maat groeien die baard van jou zeg. Wow wat een meester baard.

Niet overdrijven hé Tijn haha, dankjewel voor de leuke comment:)
 

Macx

Baardaap
Vandaag weer op ziekenbezoek geweest bij mijn broer en we hebben heerlijk in het zonnetje gezeten.
Fantastische dag, wat een heerlijk weer was het toch.

De middelste 75 jaar is ziek maar gaat de goede kant op gelukkig, helemaal rechts is de oudste, inmiddels al 76 jaar
Ik ben de jongste van zeven jochies en 66 jaartjes jong, ik heb geen zusjes.
1.jpg
10.jpg

Echt genoten van het heerlijke weer
9.jpg
12.jpg
En dan weer op weg naar huis
8.jpg
1.jpg 8.jpg 10.jpg 9.jpg 12.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Wat leuk samen met je broers op de foto (Y)(Y)(Y).
Ik ben benieuwd, wat vinden je broers van je baard.
Door je baard zie er natuurlijk totaal anders uit dan je broers.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Wat leuk samen met je broers op de foto (Y)(Y)(Y).
Ik ben benieuwd, wat vinden je broers van je baard.
Door je baard zie er natuurlijk totaal anders uit dan je broers.
Texman :)>

Van m'n broers heb ik nog niet 1 negatief woord gehoord, vanaf het begin niet en nu niet. Volgens mij vinden ze het wel leuk zo haha.
Ik heb het ook niet gevraagd wat ze ervan vinden, in het begin waren ze erg verrast en vonden ze het goed staan, nu hoor ik er geen woord meer over, dus ik begin er ook niet over. Ik als jongste ben volgens mijn broers ontzettend verwend en mocht van mijn ouders veel meer dan zij toen we jong waren. Zal wel meevallen haha.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Van m'n broers heb ik nog niet 1 negatief woord gehoord, vanaf het begin niet en nu niet. Volgens mij vinden ze het wel leuk zo haha.
Ik heb het ook niet gevraagd wat ze ervan vinden, in het begin waren ze erg verrast en vonden ze het goed staan, nu hoor ik er geen woord meer over, dus ik begin er ook niet over. Ik als jongste ben volgens mijn broers ontzettend verwend en mocht van mijn ouders veel meer dan zij toen we jong waren. Zal wel meevallen haha.
Ik heb 1 oudere broer en die heeft voor mij wel de weg gebaand :).
Ik had in tegenstelling tot mijn broer nooit een discussie met mijn ouders over b.v. uitgaan en hoe laat ik thuis moest zijn.
Die regels waren al bepaald en in veel gevallen ook wat soepeler geworden.
 

Macx

Baardaap
Ik heb 1 oudere broer en die heeft voor mij wel de weg gebaand :).
Ik had in tegenstelling tot mijn broer nooit een discussie met mijn ouders over b.v. uitgaan en hoe laat ik thuis moest zijn.
Die regels waren al bepaald en in veel gevallen ook wat soepeler geworden.

Zo ging het bij ons ook, en er zit tien jaar verschil tussen de oudste en mij, dus ook een andere tijd toen hé.
Mijn moeder maakte zich meer zorgen dan mijn vader, die zei dan tegen mijn moeder als ze zich ergens zorgen over maakt, 'ach, die loopt heus niet in zeven sloten tegelijk', dat heb ik ooit van mijn moeder gehoord.
 
Laatst bewerkt:
Van m'n broers heb ik nog niet 1 negatief woord gehoord, vanaf het begin niet en nu niet. Volgens mij vinden ze het wel leuk zo haha.
Ik heb het ook niet gevraagd wat ze ervan vinden, in het begin waren ze erg verrast en vonden ze het goed staan, nu hoor ik er geen woord meer over, dus ik begin er ook niet over. Ik als jongste ben volgens mijn broers ontzettend verwend en mocht van mijn ouders veel meer dan zij toen we jong waren. Zal wel meevallen haha.

haha da hoor ik ook steeds van mijn broers dat ik als jongste het meest verwend was..
 

Texman

Koning Baard
Voor onze ouders was het opvoeden natuurlijk ook een leerproces.
De foutjes die bij de eerste werden gemaakt werden bij de tweede ze veel mogelijk vermeden enz.
En natuurlijk vinden oudere broers dat je verwend werd maar dat is een misvatting, ha, ha, ha.
 

Macx

Baardaap
Gisteren producten van superfurry binnen gekregen, ik zal later nog wel een review schrijven, maar het product wat ik alvast heb gebruikt de beard polisher Rescue is heerlijk spul, je baard gaat ervan glimmen. De twee soorten oliën die ik heb gebruikt zijn ook heerlijk.

11.jpg
 

Macx

Baardaap
Zo baardmannen, zoals sommige broeders wel ergens zullen hebben gezien op een foto, ik heb altijd gerookt en vele keren mijn snor en omgeving extra geprobeert schoon te houden van gele aanslag die rokers krijgen op hun snor en mond. Ik vind dat afschuwelijk lelijk, ik rook nu nog steeds maar doe het met een e sigaret. Ik heb mijn snor inmiddels helemaal schoon met gebruik van peroxide en baking soda. Ik heb dit een handvol keren behandeld en ik denk dat het er nu mooi schoon uitziet.
Hier is een foto die ik zojuist heb genomen in de auto in Breda want ik ben nu met mijn nachtdienst bezig.
20221017_001926.jpg
 

Macx

Baardaap
Hier kun je wel het verschil zien met een dag of veertien geleden dat de snor niet meer wat geelachtig is. Misschien nog een paar behandelingen en dan is het wel goed.
Een foto zonder flits.
20221017_015616.jpg
 

Macx

Baardaap
Zo, de nachtdienst zit er weer bijna op, ik wacht nog even,misschien zit er nog een rit in, we zullen zien. Nu ik toch weer onder die lantaarnpaal sta heb ik gelijk nog maar een foto gemaakt omdat onder die lamp de baard en snor er wel goed uitkomen.
Dus dit is de laatste anders wordt het vervelend.
20221017_041438.jpg
 
Banner image
Top