Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Weer lekker bezig, ik kom net uit Alblasserdam, ze hadden een vrijgezellenfeestje.
Even pic van de snor
Bekijk bijlage 25747
Was ik nog vergeten te vertellen, ik heb dat overhemd een paar maanden terug gekocht bij OFM, en waarom dit model? Omdat er geen kraag aanzit, nu is dat met die warmte een fijn overhemd, ik draag het over de broek heen, zo is het best wel uit te houden, in de auto heb ik de AC aanstaan dus daar is het heerlijk koel, maar vannacht was het de hele nacht broeierig en warm volgens de klanten, ik voel het ook wel als ik de ramen naar beneden zet, maar ik kom weinig uit de auto met die warmte, en blijf lekker aangenaam bij de ac in de auto.
 

Macx

Baardaap
Waarschijnlijk de eerste nacht met wat temperatuur vond het tot nu toe fris snachts .
Hier in het Brabantse is het altijd wat warmer hé, eergisteren nacht was het inderdaad wat minder warm dan afgelopen nacht. Vannacht was het hier 24 °C en het was ook een beetje broeierig volgens sommige klanten, het kan ook ergens anders aan hebben gelegen hé, ze doen van alles 's nachts die klanten, wie weet waar ze broeierig van worden.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx,
Het klopt wat je concludeert aan het einde van de dag of in jouw geval je dienst ben je moe en dat kan je overal aan zien. Bij mij is dat net zo. Je staat op en je gaat je opfrissen voor de dag je baard en snor zitten prima. Na verloop van tijd kijk je even in de spiegel en denk daar kan best nog even een kam doorheen.
Zonder dat het door hebt kom je ook gedurende de dag aan je baard en je snor. Als je buiten bent kan het weer er ook voor zorgen dat je baard ineens niet meer zo mooi zit (wind en regen). Je kan hier weinig aan doen. Wat ik wel altijd doe en zeker als ik uit ga is de baard en snor weer even opfrissen.
Wat vermoeidheid betreft die moet nadat je geslapen hebt wel weg zijn anders loop je de kans dat je oververmoeid raakt. Dat is een vervelende situatie waarbij je steeds minder energie hebt. Dus voorkomen is beter dan genezen.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ik kom net uit de douche, heb me een beetje opgefrist en ga zo meteen naar appie voor de boodschappen, dus even het baardje weer lekker gewassen en verwend met de nodige smeerseltjes.
Zo heb ik hem nu, een natuurlijke houding voor mijn baard, lekker wat breed en de snor heb ik ook maar zo gelaten zoals de snor zijn eigen weg wil gaan.
Dus zoveel mogelijk de natuurlijke slag erin gelaten.

1.jpg
 

Macx

Baardaap
Net een tiental foto's gemaakt, ik heb even gekeken in de map hoeveel precies, en veel meer dan ik dacht, het zijn er 78 haha, als je eenmaal bezig bent dan zoek je de juiste lichtinval en dergelijke, dus op diverse plaatsen in het appartement en in de tuin heb ik ook gestaan, maar dat het er zoveel zijn in een 15 minuten of zo dat had ik niet gedacht.
Hier zijn er een paar die wel goedgekeurd zijn voor publicatie haha.
De snor, de snor is wat hoor, tjonge jonge jonge, ik wil toch proberen wat het is als die snor gewoon nog voller wordt, ik denk dat het beter in balans is als de snor gewoon mee gaat groeien met de baard. We zullen zien wat het gaat worden.
8.jpg9.jpg1.jpg1a.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg
 

Macx

Baardaap
Nog wat centimeters er bij dan een baardring er in en dan lekker op het terras gaan zitten.
Ik heb even gekeken hoe dat staat, ik heb nu een elastiekje er omheen gedaan, alleen om even te kijken of dat iets zou kunnen zijn, ik denk dat de baard nu nog te kort is voor een mooie baardring, wat denken jullie ervan?
3.jpg5.jpg
En als het elastiekje er uit is dan zit de baard zo.
9.jpg
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Zo dat was even voor de fun, ik heb de baard weer in zijn natuurlijke stand gezet en ben er zo wel content mee, beter dan zo'n elastiekje er in. Misschien als de baard wat langer is en dan de ring, maar dan ook wel goed doen en de baardharen wat strakker zetten., lijkt mij.
Zo hangt ie er nu weer bij.
12.jpg20230614_182159.jpg20230614_182701.jpg
 
Laatst bewerkt:

Hendrik63

Baard
Nog wat centimeters er bij dan een baardring er in en dan lekker op het terras gaan zitten.
Ik heb even gekeken hoe dat staat, ik heb nu een elastiekje er omheen gedaan, alleen om even te kijken of dat iets zou kunnen zijn, ik denk dat de baard nu nog te kort is voor een mooie baardring, wat denken jullie ervan?
Bekijk bijlage 25792Bekijk bijlage 25793
En als het elastiekje er uit is dan zit de baard zo.
Bekijk bijlage 25794
Perkamentes ,cool
 

Macx

Baardaap
Hendrik, hier heb ik twee zw foto's zojuist gemaakt met de camera.
Ik moet nog even kijken hoe dat allemaal werkt met de camera,
Ik denk dat ik dat programma koop waar ik nu een proefversie van heb.
Ik heb even een hoed opgezet voor de fun
deze is niet helemaal zw, maar ik heb het hier over de baard, die springt er wel beestachtig uit
20.jpg
20230614_222511[1].jpg
 

Hendrik63

Baard
Hendrik, hier heb ik twee zw foto's zojuist gemaakt met de camera.
Ik moet nog even kijken hoe dat allemaal werkt met de camera,
Ik denk dat ik dat programma koop waar ik nu een proefversie van heb.
Ik heb even een hoed opgezet voor de fun
deze is niet helemaal zw, maar ik heb het hier over de baard, die springt er wel beestachtig uit
Bekijk bijlage 25801
Bekijk bijlage 25802
Alles kan en alles is mogelijk maar ik mis wat scherpte tenzij dat natuurlijk jou bedoeling was om het zachter te laten lijken.
Mooi zijn die duim en wijsvinger die de baard strelen:)
 

Macx

Baardaap
Hendrik, hier heb ik twee zw foto's zojuist gemaakt met de camera.
Ik moet nog even kijken hoe dat allemaal werkt met de camera,
Ik denk dat ik dat programma koop waar ik nu een proefversie van heb.
Ik heb even een hoed opgezet voor de fun
deze is niet helemaal zw, maar ik heb het hier over de baard, die springt er wel beestachtig uit
Bekijk bijlage 25801
Bekijk bijlage 25802
Het is ook nog maar het begin, ik moet eerst eens kijken hoe het werkt, maar ik denk dat het op de desktop veel handiger werkt dan met de iPhone. Die duim en vinger op de foto, is puur toeval, ik was nog even bezig met de baard in model te strijken. Jammer dat de foto niet wat scherper is, maar ik zal het nog een keer proberen zo op deze manier. De hoed die ik op heb, zie je ook niet, dus is de foto te donker. Snorreke doet het wel goed, is alweer een stukie gegroeid sinds de laatste knip zo'n drie weken geleden of zo.
 

Hendrik63

Baard
Het is ook nog maar het begin, ik moet eerst eens kijken hoe het werkt, maar ik denk dat het op de desktop veel handiger werkt dan met de iPhone. Die duim en vinger op de foto, is puur toeval, ik was nog even bezig met de baard in model te strijken. Jammer dat de foto niet wat scherper is, maar ik zal het nog een keer proberen zo op deze manier. De hoed die ik op heb, zie je ook niet, dus is de foto te donker. Snorreke doet het wel goed, is alweer een stukie gegroeid sinds de laatste knip zo'n drie weken geleden of zo.
Ja de snor of het snorreke doet het echt goed:)
 
Banner image
Top