Baardreis van Max 65 jaar

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
De laatste tijd mis ik nog al eens wat berichten en hoe dan komt weet ik niet, maar goed ik vind al je foto's met je baard gewoon mooi en leuk dat je er altijd zo mee bezig bent.
Baardringen hou ik niet zo van. Ik hou het liefste de natuurlijk vorm van mijn baard in tact.
Je bewerkte foto's zijn ook super zeker die ene met die blauwe weerspiegeling in je brillenglazen, heel mysterieus ook. Het Paintshop programma kan je ook het beste met je desktop gebruiken dan kan je met de muis werken en dat gaat met dit soort programma's veel beter.
Bij Velihan Beardcare hebben ze weer sandalwood baardbalsem dus gelijk maar weer besteld.
Ik vind dit echt heel goed spul daarnaast hou ik van de geur van sandalwood.
Als Honest Amish fan val ik hiermee natuurlijk wel van mijn voetstuk maar ik ervaar dat in de zomer mijn baard beter zit met Velihan. Honest Amish is over algemeen wat vetter dus ik denk beter voor de herfst en de winter. Daarnaast zou je de baardolie van Rossberck eens moeten proberen vindt ik ook een heel goed product dat ik blijf gebruiken. Hoe is het met de tuin nu het zo warm is ?
Groet Texman :)>
 

Macx

Baardaap
zw foto's kunnen echt mooi zijn, ik heb er vandaag weer een tachtig gemaakt, ietsie meer nog en alvast 1 zw gemaakt met de iPhone en daarna op de desktop gezet.
Kijk, dit vind ik wel een leuke foto in zw.
1.jpg
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
De laatste tijd mis ik nog al eens wat berichten en hoe dan komt weet ik niet, maar goed ik vind al je foto's met je baard gewoon mooi en leuk dat je er altijd zo mee bezig bent.
Baardringen hou ik niet zo van. Ik hou het liefste de natuurlijk vorm van mijn baard in tact.
Je bewerkte foto's zijn ook super zeker die ene met die blauwe weerspiegeling in je brillenglazen, heel mysterieus ook. Het Paintshop programma kan je ook het beste met je desktop gebruiken dan kan je met de muis werken en dat gaat met dit soort programma's veel beter.
Bij Velihan Beardcare hebben ze weer sandalwood baardbalsem dus gelijk maar weer besteld.
Ik vind dit echt heel goed spul daarnaast hou ik van de geur van sandalwood.
Als Honest Amish fan val ik hiermee natuurlijk wel van mijn voetstuk maar ik ervaar dat in de zomer mijn baard beter zit met Velihan. Honest Amish is over algemeen wat vetter dus ik denk beter voor de herfst en de winter. Daarnaast zou je de baardolie van Rossberck eens moeten proberen vindt ik ook een heel goed product dat ik blijf gebruiken. Hoe is het met de tuin nu het zo warm is ?
Groet Texman :)>
Ik ben niet meer naar dat programma geweest omdat er beperkingen opzitten, dus ik zal het wel kopen en ga ervan uit dat het goed is, kost wel 68 euro, maar vannacht weer kans wat te verdienen met de nachtdienst, als ik ga tenminste, want veel zin heb ik nog niet.

Ik vind baardringen voor een keer wel leuk, ik denk ook dat het niet best is voor de baardharen, die toch al wat meer kwetsbaarder zijn dan hoofdhaar.

Om foto's te bewerken moet ik nog een beetje onder de knie zien te krijgen, ik heb me daar eigenlijk nooit mee bezig gehouden.
Ja, die Velhan baardbalsem is lekker spul, ook een mooie webwinkel hé.
Ik zal die Rossbeck baardolie wel eens een keertje bestellen en kijken wat het is.

Met de tuin gaat het uitstekend, de vlinderstruiken groeien goed, ik moet wel 1 vlinderstruik even behandelen tegen luis, ik zag namelijk een paar mieren lopen over het blad, dat betekent dat er heel waarschijnlijk luizen in de struik zitten, waar luizen zitten komen mieren er op af, en niet om de luizen op te eten, maar juist te profiteren van de zoete sappen die de luizen achter laten op het blad, de luizen worden zelfs verdedigd tegen aanvallers, zoals heerbeestjes.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 6
  • 1.jpg
    1.jpg
    847,5 KB · Weergaven: 6
  • 2.jpg
    2.jpg
    835,3 KB · Weergaven: 6
  • 3.jpg
    3.jpg
    898,4 KB · Weergaven: 7
  • 5.jpg
    5.jpg
    948,6 KB · Weergaven: 8
  • 4.jpg
    4.jpg
    1 MB · Weergaven: 7
  • 7.jpg
    7.jpg
    961,8 KB · Weergaven: 6

Texman

Koning Baard
Ha @Macx,
Je tuin ziet er goed uit met het warme weer en de droogte.
Bij mij gaat het ook wel hoewel we alles wat in potten staat wel regelmatig water moeten geven.
Ook wij hebben last van luizen bij ons zitten ze in de pruimenboom.
Als je de Rossberck olie gaat kopen doe het dan bij het bedrijf zelf via hun website https://rossberck.com
Is wat goedkoper.
Voor Corel PaintShop Pro en Photoshop zijn ook gratis alternatieven op het internet te vinden maar deze programma's zijn voor een beginner ook lastig. Foto bewerken is een hele andere wereld van denken.
Ik zal eens zoeken naar een eenvoudig alternatief.
Texman :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx,
Je tuin ziet er goed uit met het warme weer en de droogte.
Bij mij gaat het ook wel hoewel we alles wat in potten staat wel regelmatig water moeten geven.
Ook wij hebben last van luizen bij ons zitten ze in de pruimenboom.
Als je de Rossberck olie gaat kopen doe het dan bij het bedrijf zelf via hun website https://rossberck.com
Is wat goedkoper.
Voor Corel PaintShop Pro en Photoshop zijn ook gratis alternatieven op het internet te vinden maar deze programma's zijn voor een beginner ook lastig. Foto bewerken is een hele andere wereld van denken.
Ik zal eens zoeken naar een eenvoudig alternatief.
Texman :)>
Kijk eens bij FastStone Image Viewer.
Je kan er ook foto's me bewerken.
 

Texman

Koning Baard
Is wel een aardig programma.
Het lijkt mij goed om met dit programma wat ervaring op te doen omdat het niet moeilijk is.
Als je het bewerken van foto's vervolgens erg leuk vind kan je altijd overstappen op Corel PaintShop Pro of Adobe Photo Shop Elements.
 

Macx

Baardaap
Het lijkt mij goed om met dit programma wat ervaring op te doen omdat het niet moeilijk is.
Als je het bewerken van foto's vervolgens erg leuk vind kan je altijd overstappen op Corel PaintShop Pro of Adobe Photo Shop Elements.
Ja, daar heb je gelijk in, het heeft ongeveer dezelfde mogelijkheden als de IrfanView. Ik ga het nog meer gebruiken en als het goed blijft bevallen ga ik dit zeker meer gebruiken. Ik vind de kant-en-klare effecten van Corel PaintShop Pro wel erg goed, dus ik zal het programma wellicht nog een keer aanschaffen.
 

Macx

Baardaap
Alweer een 1.5 uur thuis van de nachtdienst, ik heb nog een handvol selfies gemaakt.
Deze heb ik een paar uur terug gemaakt, gelijk maar ff een avatarreke van gemaakt voor een paar dagen haha, ik ga eens kijken of ik hier nog iets van kan maken in zw.
De snor: die wordt wel steeds dikker hé, deze keer laat ik de snor lekker zijn gang gaan en mag ie lekker dik worden, als ie wil.
1.jpg
 

Macx

Baardaap
Hier nog een paar voor de grap
 

Bijlagen

  • 20230614_222443.jpg
    20230614_222443.jpg
    685 KB · Weergaven: 8
  • 20230614_222506.jpg
    20230614_222506.jpg
    496,5 KB · Weergaven: 9
  • 20230614_222511.jpg
    20230614_222511.jpg
    517,6 KB · Weergaven: 9
  • 20230614_222511[1].jpg
    20230614_222511[1].jpg
    318,5 KB · Weergaven: 9
  • 20230614_222534.jpg
    20230614_222534.jpg
    690,9 KB · Weergaven: 8
  • 20230614_222539.jpg
    20230614_222539.jpg
    697,1 KB · Weergaven: 8
  • 20230614_222559.jpg
    20230614_222559.jpg
    714,3 KB · Weergaven: 7
  • 20230614_222608.jpg
    20230614_222608.jpg
    694,7 KB · Weergaven: 8
Banner image
Top