Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Een uurtje terug heb ik een baardboter in elkaar geflanst, ik heb wat recepten gelezen en ben er achter gekomen dat sheaboter wel het grootste deel is van alle ingrediënten, ongeveer zo'n 80% en bij sommige recepten zelfs 95%
Ik denk dat ik ongeveer 65 a 70 % sheaboter heb gebruikt

Hier een foto van de toegepaste ingrediënten, ik heb het zojuist uit de koelkast gehaald, de kleur is goed en of het ook lekker zacht is als het op kamertemperatuur is, dat is nog even afwachten.
Ik heb ook Castor olie en Avocado olie er in gedaan, niet veel maar een tiental druppels of zo
Het is goed gelukt, het is boterzacht en smelt op mijn handen.
 

Macx

Baardaap
Het is alweer licht, en ik ben aan het wachten op mijn klant die nog naar Hoogstraten gebracht wil worden.
Ik zie er moe uit, zo laat nog bezig, of vroeg in de ochtend.
Hier krult de snor dus weer niet, zoals op die andere foto, het is wel een dingetje dat snorreke, hebben andere baardmannen ook dat gevoel dat die snor gewoon zijn eigen gang gaat en zich niets aantrekt van wat de baas graag zou willen zien. Ook de ene kant is weer anders als de andere kant. De snor vraagt gewoon meer aandacht.
Foto van zo rond 6 uur in de ochtend
20230610_055910.jpg20230610_055915.jpg
 

Hendrik63

Baard
Het is alweer licht, en ik ben aan het wachten op mijn klant die nog naar Hoogstraten gebracht wil worden.
Ik zie er moe uit, zo laat nog bezig, of vroeg in de ochtend.
Hier krult de snor dus weer niet, zoals op die andere foto, het is wel een dingetje dat snorreke, hebben andere baardmannen ook dat gevoel dat die snor gewoon zijn eigen gang gaat en zich niets aantrekt van wat de baas graag zou willen zien. Ook de ene kant is weer anders als de andere kant. De snor vraagt gewoon meer aandacht.
Foto van zo rond 6 uur in de ochtend
Bekijk bijlage 25743Bekijk bijlage 25744
Je ziet aan de snor dat je moe bent is ook aan de oogleden te zien.
Het gezicht waar ook je baard deel van is verraad onze emoties en gesteldheid.
 
Banner image
Top