Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Dankjewel baardbroeders, voor de leuke reacties,
20230604_200251.jpg
Niet in de camera kijken, op de achtergrond zie je verduister gordijnen in mijn slaapkamer, ik zit meestal hier in het kleinste kamertje van het appartement.
11.jpg
Hier in dezelfde stoel met de gordijnen open
20230605_001247.jpg
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Elke dag voor ik ga slapen doe ik een mix van Castorolie en Pepermuntolie, ongeveer zo'n 10 druppels breng ik aan op mijn huid onder de baard door middel van een lange pipet, daarna nog een kleine duimnagel baardboter erin, de rest wat nog op mijn handen zit smeer ik in mijn haar en wrijf dan de handen droog op mijn armen.
Ik heb dit zojuist allemaal gedaan en heb even een paar foto's van de baard gemaakt zoals hij er nu bij hangt met die producten er in verwerkt.1.jpg20230607_020251.jpg
 

Macx

Baardaap
Een uurtje terug heb ik een baardboter in elkaar geflanst, ik heb wat recepten gelezen en ben er achter gekomen dat sheaboter wel het grootste deel is van alle ingrediënten, ongeveer zo'n 80% en bij sommige recepten zelfs 95%
Ik denk dat ik ongeveer 65 a 70 % sheaboter heb gebruikt

Hier een foto van de toegepaste ingrediënten, ik heb het zojuist uit de koelkast gehaald, de kleur is goed en of het ook lekker zacht is als het op kamertemperatuur is, dat is nog even afwachten.
Ik heb ook Castor olie en Avocado olie er in gedaan, niet veel maar een tiental druppels of zo
 

Bijlagen

  • 20230607_182734.jpg
    20230607_182734.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Banner image
Top