Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Nog steeds erg rustig, dus tijd genoeg om het baardje ff lekker te borstelen.
20220905_040905.jpg
[DOUBLEPOST=1662344577][/DOUBLEPOST]En na het borstelen ff met deze super kam er doorheen, en klaar alweer.
20220905_042028.jpg
 

Macx

Baardaap
Ik had nog niet gelezen hoe je kam beviel, het inderdaad een superkam.(Y)(Y)(Y)

Ja, echt een kam die gemaakt is voor zulke lange volle baarden, de kam glijdt als een mes door boter door de baard en het raken van de huid geeft een goed gevoel. Ik raad elke baardman deze kam aan. Misschien weet jij nog die link waar je deze kunt kopen, ik zie niet zo snel de link.
Zetten we hier de link neer, kunnen de broeders zo'n superkam bestellen.

Het model is CHICAGO COMB CO. MODEL NO. 8 CARBON FIBER

Je kunt de kam hier bestellen https://www.beautyfashionshop.nl/ch...3375&msclkid=368ad4676e6e1752bdb8b77157e2166e
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Ja, echt een kam die gemaakt is voor zulke lange volle baarden, de kam glijdt als een mes door boter door de baard en het raken van de huid geeft een goed gevoel. Ik raad elke baardman deze kam aan. Misschien weet jij nog die link waar je deze kunt kopen, ik zie niet zo snel de link.
Zetten we hier de link neer, kunnen de broeders zo'n superkam bestellen.
Fijn om te zien dat je zo van het baardgevoel en alles wat daar bijkomt kan genieten. Maar oke met zo n mooie baard is dat natuurlijk ook niet zo heeeeeel moeilijk hahahaha.
 

Macx

Baardaap
Fijn om te zien dat je zo van het baardgevoel en alles wat daar bijkomt kan genieten. Maar oke met zo n mooie baard is dat natuurlijk ook niet zo heeeeeel moeilijk hahahaha.

Dank je, ja Tijn elke dag ermee bezig zijn, dat schept wel een band natuurlijk, en het allerleukste is als ik klaar ben met de verzorging en in de spiegel tevreden de baard aanschouw en tegen mezelf zeg, 'mooi baardje man', en tevreden mijn ding ga doen.:)(Y)
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Op weg naar appie kom ik langs een tattoo en piercing shop, ik dacht, laat ik ff binnen kijken en heb gelijk even een paar gaatjes in mijn oren laten maken, ik heb ook al wat leuke dingetjes besteld.
Kijk, is een uurtje of wat geleden erin geschoten, ben benieuwd wat ik erin ga hangen hahaha.
1.jpg 2.jpg
Hier nog een leuke foto van een paar dagen geleden van die lamp in de keuken weet je wel, krijg je zo'n mooi effect, althans, dat vind ik.
5.jpg
3.jpg
1.jpg 2.jpg 5.jpg 3.jpg
 

Macx

Baardaap
Zo, weer thuis van een gezellig middagje en avondje, eerst langs OFM en daarna langs HA, ik heb toch die ene bril omgeruild voor een andere bril en ook gelijk en ook ff andere glazen erin laten zetten. Vandaag kon ik em ophalen, dus vandaag mijn boodschappen gedaan
Dit is de nieuwe bril
20220907_225237.jpg 20220907_225402.jpg
 
Banner image
Top