Baardreis van Max 65 jaar

Texman

Koning Baard
Er zijn zoveel baard producten te koop, maar leuke aanbiedingen om al die spullen in op te bergen die zie ik ook niet, dat is inderdaad een beetje raar.
Je zou toch denken, we bieden die baardmannen mooie originele baardkasten aan om alle spullen die wij verkopen in op te bergen, maar dat zie je nergens.
Jongens ik denk dat jullie een gat in markt hebben ontdekt (misschien bij Ikea iets kopen).
Ik heb zo'n ouderwets spiegelkastje met 3 deurtjes daar kun je heel wat spullen in kwijt.:)>
 

Macx

Baardaap
Gisteren ff langs Hans Anders geweest voor een leesbril, en omdat ik brillen ook wel mooi vind, heb ik gelijk ff naar een bril gezocht met gewoon venster glas om deze te dragen maar dan meer voor de show haha.
Deze brillen heb ik gekocht,

Dit is de leesbril
1.jpg

Bril voor de show
No.1
2.jpg

Bril voor de show
No.2

3.jpg

Ik ga volgende week weer naar Tino de barbier, nu laat ik de wangen wat strak zetten en een beetje de zijkanten en onder bij de hals denk ik.
Zoals je kunt zien ziet de zijkant er iets anders uit van kleur, het lijkt wel iets donkerder bij de bakkebaarden, ik maak nooit profielfoto's omdat ik die niet mooi vind maar voor deze keer dan deze om te laten zien.
4.jpg

Wat vinden jullie van de brillen?
Ik heb bij Only for men, ook wat inkopen gedaan maar dat is voor de volgende keer.
[DOUBLEPOST=1661375789][/DOUBLEPOST]Ik ben ook bij de piercing shop naar binnen gelopen, misschien nog een leuke piercing bij m'n wenkbrauw, net zoiets als bij deze prachtige kerel
https://blogpixels.nl/foto/2019/dickyr1.jpg
https://blogpixels.nl/foto/2019/dicky1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Gisteren ff langs Hans Anders geweest voor een leesbril, en omdat ik brillen ook wel mooi vind, heb ik gelijk ff naar een bril gezocht met gewoon venster glas om deze te dragen maar dan meer voor de show haha.
Deze brillen heb ik gekocht,

Dit is de leesbril
Bekijk bijlage 22772

Bril voor de show
No.1
Bekijk bijlage 22773

Bril voor de show
No.2

Bekijk bijlage 22774

Ik ga volgende week weer naar Tino de barbier, nu laat ik de wangen wat strak zetten en een beetje de zijkanten en onder bij de hals denk ik.
Zoals je kunt zien ziet de zijkant er iets anders uit van kleur, het lijkt wel iets donkerder bij de bakkebaarden, ik maak nooit profielfoto's omdat ik die niet mooi vind maar voor deze keer dan deze om te laten zien.
Bekijk bijlage 22775

Wat vinden jullie van de brillen?
Ik heb bij Only for men, ook wat inkopen gedaan maar dat is voor de volgende keer.
[DOUBLEPOST=1661375789][/DOUBLEPOST]Ik ben ook bij de piercing shop naar binnen gelopen, misschien nog een leuke piercing bij m'n wenkbrauw, net zoiets als bij deze prachtige kerel
https://blogpixels.nl/foto/2019/dickyr1.jpg
https://blogpixels.nl/foto/2019/dicky1.jpg
Persoonlijk vind ik de tweede bril erg mooi staan.
Ik ben al heel lang klant bij Only for men dus ik heel benieuwd naar je verhaal @Macx.
 

Macx

Baardaap
Persoonlijk vind ik de tweede bril erg mooi staan.
Ik ben al heel lang klant bij Only for men dus ik heel benieuwd naar je verhaal @Macx.

Ik kwam dus van Hans Anders en liep langs Only for men, ik dacht ff binnen kijken, en ik kocht daar een shirt wat ik aan heb op de foto's hierboven,voor de helft van de prijs, ik zag nog meer aanbiedingen, 3 overhemden voor de prijs van 1 en mijn oog viel op de pakken, ik dacht, wel mooie zomerpakkies, dus ik liep daar naar die rekken en Jesse de verkoper erbij, vriendelijk gozer en ik vroeg, heb je ook lengtematen? ja hoor, dus hij zocht het pak wat ik mooi vond daar de lengtemaat bij en ik trok het aan en het colbert passte als gegoten, de broek was iets te lang, dus die ga ik zaterdagmiddag ophalen, ik heb ook nog een paar schoenen gekocht en 1 paar sneakers, gisteren zat ik op hun website te kijken en zag dat de pakken ook in de aanbieding was a;ls je er twee koopt, dus gisteren nog een tweede gehaald en nog drie overhemden. Dus omdat ik dacht, ff een shirtje kopen, ging ik naar huis met 2 pakken 6 overhemden 1 shirt 1 paar nette schoenen + bij passende riem, 1 paar sneakers en nog 1 leuke sportieve broek.
Ik zal binnenkort wat foto's maken van de spullekes.
[DOUBLEPOST=1661431569][/DOUBLEPOST]Hier zijn wat foto's van het jasje van één van de zomerpakken, de broek van deze krijg ik volgende week woensdag, het andere pak is van kleur mooier, daar heb ik nu nog niet het jasje van, ik ga deze ophalen zaterdagmiddag. Dan zal ik wel een foto maken van het ,wat ik vind, een mooi zomerpak.
6.jpg 5.jpg 4.jpg 3.jpg 2.jpg
Hier dus een foto van de andere spullekes die ik gisteren spontaan heb gekocht, omdat ik het gewoon lekker vind om mezelf zo nu en dan lekker te verwennen.
1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Persoonlijk vind ik de tweede bril erg mooi staan.
Ik ben al heel lang klant bij Only for men dus ik heel benieuwd naar je verhaal @Macx.

Ik vind die tweede bril ook heel goed staan, deze bril kostte een derde van wat nummer 3 heeft gekost, dus misschien ga ik nog terug om te kijken voor bril nummer 2 maar dan met 1.5 en een coating en nummer 3 weer terug.
 

Texman

Koning Baard
Ik kwam dus van Hans Anders en liep langs Only for men, ik dacht ff binnen kijken, en ik kocht daar een shirt wat ik aan heb op de foto's hierboven,voor de helft van de prijs, ik zag nog meer aanbiedingen, 3 overhemden voor de prijs van 1 en mijn oog viel op de pakken, ik dacht, wel mooie zomerpakkies, dus ik liep daar naar die rekken en Jesse de verkoper erbij, vriendelijk gozer en ik vroeg, heb je ook lengtematen? ja hoor, dus hij zocht het pak wat ik mooi vond daar de lengtemaat bij en ik trok het aan en het colbert passte als gegoten, de broek was iets te lang, dus die ga ik zaterdagmiddag ophalen, ik heb ook nog een paar schoenen gekocht en 1 paar sneakers, gisteren zat ik op hun website te kijken en zag dat de pakken ook in de aanbieding was a;ls je er twee koopt, dus gisteren nog een tweede gehaald en nog drie overhemden. Dus omdat ik dacht, ff een shirtje kopen, ging ik naar huis met 2 pakken 6 overhemden 1 shirt 1 paar nette schoenen + bij passende riem, 1 paar sneakers en nog 1 leuke sportieve broek.
Ik zal binnenkort wat foto's maken van de spullekes.
[DOUBLEPOST=1661431569][/DOUBLEPOST]Hier zijn wat foto's van het jasje van één van de zomerpakken, de broek van deze krijg ik volgende week woensdag, het andere pak is van kleur mooier, daar heb ik nu nog niet het jasje van, ik ga deze ophalen zaterdagmiddag. Dan zal ik wel een foto maken van het ,wat ik vind, een mooi zomerpak.
Bekijk bijlage 22776 Bekijk bijlage 22777 Bekijk bijlage 22778 Bekijk bijlage 22779 Bekijk bijlage 22780
Hier dus een foto van de andere spullekes die ik gisteren spontaan heb gekocht, omdat ik het gewoon lekker vind om mezelf zo nu en dan lekker te verwennen.
Bekijk bijlage 22781
Ha Macx,
Heel mooie kleding (Y)(Y)(Y) en ze hebben het hele jaar door aanbiedingen waardoor het niet zo duur hoeft te zijn.
Je wordt altijd goed geholpen en je kan koffie krijgen.
Je kan er ook terecht voor iedere stijl en dat vind ik leuk, ook de webshop is prima.
En wat ook leuk is, bij ons in Voorburg is ook een aantal dagen van de week een barbier aanwezig.
Tijdens de corona periode ben ik gebeld met de vraag hoe met mij ging en of ik een keer koffie kwam drinken en dat heb ik gedaan.
Ga maar zo door en geniet ervan.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha Macx,
Heel mooie kleding (Y)(Y)(Y) en ze hebben het hele jaar door aanbiedingen waardoor het niet zo duur hoeft te zijn.
Je wordt altijd goed geholpen en je kan koffie krijgen.
Je kan er ook terecht voor iedere stijl en dat vind ik leuk, ook de webshop is prima.
En wat ook leuk is, bij ons in Voorburg is ook een aantal dagen van de week een barbier aanwezig.
Tijdens de corona periode ben ik gebeld met de vraag hoe met mij ging en of ik een keer koffie kwam drinken en dat heb ik gedaan.
Ga maar zo door en geniet ervan.
Texman :)>
Dankjewel Texman, ja, ik vond het ook een aangename ontmoeting en de verkoper Jesse bood me ook al direct een pilsje of koffie aan, ik was zeer aangenaam verrast. Waarschijnlijk zijn zulke leuke gebaren ook wel de reden dat ik meer dan de bedoeling was heb gekocht. De aanbiedingen zijn zeker groots, als je kijkt naar die overhemden, die kosten normaal 80 euro per stuk, nu drie voor die prijs, de sneakers normaal 110 euro nu voor 50, dus dat is erg leuk als je daar zo tegenaan loopt. Ik had ook niet de bedoeling om een zomerpak te kopen, maar ik hou wel van mooie kleding en ik dacht bij mezelf, ik heb nu wel een leuk baardje, daar zou wel een mooi zomerpak bij staan, daarom dat ik het heb aangeschaft. Ik heb wel een stuk of 8 pakken, maar de meeste zijn al enkele jaren oud en ook geen vrolijke kleuren, meer van die saaie pakken weet je wel. Ik zal van het weekend wel een paar foto's maken van dat pak wat ik zaterdag ga ophalen. Ik moet altijd wel een beetje uitkijken want ik ken mezelf wel redelijk goed en vind het niet erg om geld uit te geven. Maar nu kan ik wel weer een tijdje vooruit.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Dankjewel Texman, ja, ik vond het ook een aangename ontmoeting en de verkoper Jesse bood me ook al direct een pilsje of koffie aan, ik was zeer aangenaam verrast. Waarschijnlijk zijn zulke leuke gebaren ook wel de reden dat ik meer dan de bedoeling was heb gekocht. De aanbiedingen zijn zeker groots, als je kijkt naar die overhemden, die kosten normaal 80 euro per stuk, nu drie voor die prijs, de sneakers normaal 110 euro nu voor 50, dus dat is erg leuk als je daar zo tegenaan loopt. Ik had ook niet de bedoeling om een zomerpak te kopen, maar ik hou wel van mooie kleding en ik dacht bij mezelf, ik heb nu wel een leuk baardje, daar zou wel een mooi zomerpak bij staan, daarom dat ik het heb aangeschaft. Ik heb wel een stuk of 8 pakken, maar de meeste zijn al enkele jaren oud en ook geen vrolijke kleuren, meer van die saaie pakken weet je wel. Ik zal van het weekend wel een paar foto's maken van dat pak wat ik zaterdag ga ophalen. Ik moet altijd wel een beetje uitkijken want ik ken mezelf wel redelijk goed en vind het niet erg om geld uit te geven. Maar nu kan ik wel weer een tijdje vooruit.
Wat ik zo leuk vindt is dat de kleding bij hun niet saai is, prachtige combinaties en kleuren alles is mogelijk.
Naar mate we ouder worden wordt het steeds moeilijker om vlotte kleding te kopen.
Je zou zeggen dat je in de grotere modezaken, ook als je ouder bent, leuke kleding zou moeten kunnen kopen.
Dat is wel mogelijk maar het is een hele zoektocht en ik hou helemaal niet van sombere kleuren en dan wordt de keuze nog kleiner.
Sinds ik "Only for men" heb ontdekt koop ik nergens anders meer mijn kleding.:)
 

Macx

Baardaap
Wat ik zo leuk vindt is dat de kleding bij hun niet saai is, prachtige combinaties en kleuren alles is mogelijk.
Naar mate we ouder worden wordt het steeds moeilijker om vlotte kleding te kopen.
Je zou zeggen dat je in de grotere modezaken, ook als je ouder bent, leuke kleding zou moeten kunnen kopen.
Dat is wel mogelijk maar het is een hele zoektocht en ik hou helemaal niet van sombere kleuren en dan wordt de keuze nog kleiner.
Sinds ik "Only for men" heb ontdekt koop ik nergens anders meer mijn kleding.:)

Ik hou ook van vlotte kleding, ik hou ook van kort leren jasjes, die had ik vroeger veel aan, misschien koop ik die nog een keer.
Deze leuke zaak is ongeveer driehonderd meter lopen vanaf mijn appartement, op weg ernaar toe kom je langs diverse terrassen, dus als je klaar bent met winkelen kun je lekker ff genieten van een drankje en dan weer op weg naar huis. Dus, ik kom zeker weer terug bij Jesse van Only for men. Als ie uitgaat in Breda gaat ie me zeker bellen voor een rit, dat heeft ie toegezegd, dus we zullen zien.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zo leuk vindt is dat de kleding bij hun niet saai is, prachtige combinaties en kleuren alles is mogelijk.
Naar mate we ouder worden wordt het steeds moeilijker om vlotte kleding te kopen.
Je zou zeggen dat je in de grotere modezaken, ook als je ouder bent, leuke kleding zou moeten kunnen kopen.
Dat is wel mogelijk maar het is een hele zoektocht en ik hou helemaal niet van sombere kleuren en dan wordt de keuze nog kleiner.
Sinds ik "Only for men" heb ontdekt koop ik nergens anders meer mijn kleding.:)

Ben er zelf 40 en doe nog steeds skate kledij aan enkel de broek die hangt nu wat hoger lol
 

Macx

Baardaap
Zo jongens, alles weer in gereedheid gebracht voor een nieuwe nacht in Breda, ik heb vandaag dus mijn nieuwe overhemd aangetrokken, het is de blauwe geworden, baardje gewassen en alle nodige verzorgingsspul er weer er in, en m'n nieuwe bril ga ik ook opzetten vannacht.
Hier een paar foto's die ik zojuist heb genomen.
8.jpg
9.jpg

Tot straks broeders.
 

Texman

Koning Baard

Macx

Baardaap
Ha @Macx,
Ik zie een happy persoon en dat kan ook niet anders.
Je bril, je kleding en natuurlijk je baard zijn een mooi geheel.
Ben benieuwd of je nog commentaar krijgt van je klanten.
Texman :)>
[DOUBLEPOST=1661501307][/DOUBLEPOST]
Niks mis mee Joske, blijf lekker je zelf (Y)(Y)(Y).

Zekers, over mijn overhemd en ook weer over de baard, ik krijg tot nu toe positieve reacties, wat ik ook erg humoristisch vind als ik iets vertel over het baardforum, en dan via mijn tablet het forum laat zien, dan zie je die gezichten van die meiden verbaasd kijken en schieten ze in een schaterlach uit, en als ik dan vertel wat het in houd om zo'n baard te verzorgen, kijken ze me ongeloofwaardig aan en schieten weer in de lach. Dat vind ik wel leuk, vrouwen weten helemaal niet dat er zo'n wereld bestaat, lijkt wel. Ze zijn altijd zeer verbaasd, maar vinden het wel ontzettend leuk, dat zie ik aan hun reacties.
 

Macx

Baardaap
Net nog is naar je eerste foto gekeken en ik zou je niet herkennen :)>

Mensen die me kennen die herkennen me wel, maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik was ook niet meer tevreden over mijn vermoeide gezicht, ik werd er niet gelukkiger op, dit was de reden dat ik mijn baard voor de eerste keer in mijn leven wilde laten groeien, om te kijken of het misschien iets is. Toen bleek dat ik best wel een goeie dekking heb en ook de kleur was voor mij allemaal nieuw, en gelukkig was ik gelijktijdig ook lid geworden met dit forum en door de positieve reacties die ik kreeg, heb ik vol kunnen houden. Ik vind de resultaten best wel goed, ik wil eerst eens kijken wanneer mijn baardgroei stopt, dat kan bij oudere mensen terug lopen van zes jaar groei, 90 cm bij jonge mensen tot 2 maanden of een paar cm bij tachtigjarigen. Het is heel verschillend, en daarom dat ik wil kijken wat mijn baard nog in petto heeft.
Ik ga eerst kijken tot december wat het is geworden en misschien dan door als er nog groei in zit en de baard er nog goed uit ziet.
In mijn geval is het wel een metamorfose en heeft het goed uitgepakt. Het is zoals een rups tot een vlinder kan veranderen, hebben wij het vermogen ons zelf te veranderen, en wel met een mooie baard. Gelukkig wel!
Voor alle baardbroeders en voor jouw, een fijn weekend gewenst en geniet ervan!:)>:);)(Y)
Ik ga weer aan het werk, en heb alles weer in orde gebracht en zie er nu zo uit.
1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top