Dutchbeards

Zeep of Shampoo?

Discussie in 'Baardverzorging algemeen' gestart door zenn, 8 apr 2019.

Tags:
?

Zeep of Shampoo?

1. Zeep

52,9%
  2. Shampoo

23,5%
  3. Beide

17,6%
  4. Geen van beide

5,9%
  1. Laurent1965

Laurent1965 Baard

Ik gebruik 2 x per week de baardshampoo van L'Oréal.
    Andere dagen spoel ik slechts uit met water.
    Als ik (door mijn werk) in onhygiënische omstandigheden heb verkeerd, een keer extra.
    Maar vooral niet te vaak is beter heb ik ervaren.

2. RedFlamingo9

RedFlamingo9 Baard

Zal binnenkort eens die shampoo van Proraso aankopen maar kan nog even verder met de baardzeep ! die ruikt ook wel lekker :rolleyes: Vrouwtje durft nadien al eens in baardje wrijven :D

3. Texman

Texman Baardaap

Ik ben een fervent gebruiker van Dr. Bronner magic pepermint soap maar omdat ik ook erg tevreden ben over de producten van Honest Amish heb ik deze week de
    Baard- en bodyzeep van Honest Amish gekocht in de variant "Slick". De zeep is in eerste instantie bedoelt voor het wassen van je baard maar ook prima geschikt voor je lichaam en dus een aanrader voor mensen die liever niet allerlei verschillende producten willen gebruiken.
    De zeep ruikt naar eucalyptus, kaneel en kruidnagel waarbij de laatste de boventoon voert zonder opdringerig te worden.
    Over de kwaliteit van deze baardzeep kan ik kort zijn, die is geweldig. Een aanrader dus. Helaas is deze zeep niet goedkoop in vergelijking met andere olijfolie zepen zoals Aleppozeep of Griekse olijfoliezeep maar gezien de kwaliteit en het effect op mijn baard ben ik nu al verkocht.:)

4. RedFlamingo9

RedFlamingo9 Baard

Kwaliteit kost altijd wat en een baard mag met de nodige kwaliteit en zorg behandelt worden .. men moet dat zelf behandelen als een vrouw !:)>o_O:D

Texman vindt dit leuk.
  5. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Nou, die vrouw moet zichzelf maar wassen! Daar begin ik echt niet aan. :D

6. Laurent1965

Laurent1965 Baard

(Y)(Y)(Y):D

ProfessorMelchior, Yainderidoo en Texman vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Pellie

Pellie Volle Baard

Ik was met shampoo, heb nu Proraso, die vind ik zo lekker ruiken, net als de olie. :cool:
    Heb ook een blok zeep geprobeerd, maar dat is gewoon niet mijn ding, onhandig geknoei vind ik het. Doe mij maar shampoo uit een pompflesje. Just my 2 cents :rolleyes:

8. Zwollenaar

Zwollenaar Zware baard

Ik gebruik al jaren de 2 in 1 shampoo van andrelon

Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina