Wat zijn je hobby's?

Probeer een Baard te laten staan maar 1 van mijn hobby's is toch wel scheermessen restaureren.
Klein gedeelte van de verzameling.zie foto.
da4bcc7ad7fb6f915a9bc297db955c80.jpg
Awesome!! +1
[DOUBLEPOST=1458573392][/DOUBLEPOST]Mijn hobby naast BBQ'n en Gamen zijn Sj413 4x4's opknappen. Nieuwe hobby in spe: Ik wil deze zomer beginnen met mijn motor rijbewijs en een Cafe Racer gaan bouwen
 

Bijlagen

  • Screenshot_2016-03-19-07-39-38.png
    Screenshot_2016-03-19-07-39-38.png
    891 KB · Weergaven: 24
  • Screenshot_2016-03-19-07-36-57_1.jpg
    Screenshot_2016-03-19-07-36-57_1.jpg
    170,3 KB · Weergaven: 23

Ronster

Baard
Hobbies... tijd te kort :)

Mijn zoontje, muziek spelen en luisteren, BBQ (vooral low n slow op de Big Green Egg), koken, gamen (Xbox One, meestal FIFA), bier brouwen en tot een aantal jaren geleden motor rijden (3 Ducati monsters gehad: Ron + monster = Ronster ;) )
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
We gebruiken hem ook voornamelijk tijdens de winter (en ook lente en herfst) ;).

De kleinere tipi is vanaf nu voor de zomer en met de motor op reis (zonder de kachel dan uiteraard ;)
 

Almer

Baard
@zenn held!

Hoe doe je dat met die lego? Creator kits? Vind zelf technisch lego helemaal de bom, wil binnenkort de Ferrari F40 aanschaffen in afwachting van de Porsche die er aan zit te komen...ik trek toch heel sterk naar de auto's.

Battlefield 4 speel ik zelf ook een boel de laatste tijd, Premium aanbieding gekocht paar maandjes terug maar ik speel meer voor de fun. Jaren terug ook heel veel competitief CS, Instagib UT en Medal of Honor en Call of Duty gespeeld vooral de 2de wereldoorlog games. Vind Black Ops maar raar. Modern Warfare 2 als laatste in teamverband gedaan. Nog 2 keer op clanbase europees kampioen geweest :)
 

zenn

Zware baard
@Almer

Haha, thanks. :D Meestal schets 'k eerst wat ideeën op papier, of maak een mock-up. En qua Lego kopen; www.bricklink.com, soort van lego marktplaats of oldschool speelgoedzaak in lopen en dan sets kopen waar de meest toepasbare onderdelen in zitten. Gezien 'k minifig schaal bouw meestal city sets, maar creator heeft om te beginnen wel het meest nodige. Vaak ook partijen bij van die zaken zoals xenos/blokker, blijft vaak dan te lang liggen en voor een schijntje heb je het. En qua bouwen vind 'k het zelf leuk om gewoon te proberen, heb ook niets gesorteerd, lekker ouderwets zoeken en bouwen.:)

Wij speelden Rainbow Six/BF1942 echt serieus, 1e van europa op Clanbase enzo. Maar gezien iedereen een beetje huisje/boompje/beestje is gaan doen speelt iedereen wat ie leuk vind. 'K zelf meestal met m'n zwager en wat vrienden. Blops3 is ook niet echt mijn ding, teveel gespring/gevlieg. Maar we wilden ff wat anders, totdat BF5 uitkomt.;) 'K neig ook wel naar Zombie Survival games, zoals Arma 3 Breaking Point; alleen het nadeel is dat mensen niet voor de zombie kills gaan, maar voor onderlinge kills tbv loot, beetje jammer.
 

Almer

Baard
Je hebt er ook software voor geloof ik, heb eens iets voorbij zien komen. Effe opgezocht: http://ldd.lego.com/nl-nl/

Blijf het leuk spul vinden, altijd machtig om op een druilerige zondag wat te bouwen. Helaas is meeste lego van mijn kinder tijd verdwenen naar de basisschool :(

Ken je Killing Floor misschien? Is een best leuke shooter als je het met een vast groepje doet. Heel veel uurtjes in kwijt geraakt en het is best droog, is wel vs NPC's maar dat maakt het wel interessant. Bent ook niet afhankelijk dan van anderen.

Of dit :D

 

zenn

Zware baard
@Almer 'k ken Killing Floor niet, net ff opgezocht. Maar 't mag van mij wel wat realistischer.
Kwam laatst wel 'Escape From Tarkov' tegen, dit lijkt me wel wat.:)

 

Jeepie

Baard
Hobby's? Ja veel te veel, maar laat ik het kort houden. Motoren, choppers, motoren, oud amerikaans ijzer dat veel te veel zuipt, choppers, nog meer choppers en tattoos!!
 

GuBre

Baard
Hobby's?
Bier, whisky eeeennnn dat is het eigenlijk :D

Veel meer dingen die ik leuk vind, maar ik de tijd niet aan kan of wil spenderen.

Sta je wel op een camping cowboy, of in het midden van de wildernis?
 
Banner image
Top