Wat zijn je hobby's?

Ersa

Baard
Mijn hobby's: genieten van het leven en leuke dingen doen, muziek, muziek (jep staat er twee keer), tattoos, lekker eten, en WIJN!!

Ik weet dat er hier veel bierdrinkers zijn (en ook daar hou ik van!) maar wijn is de laatste jaren echt een passie geworden. Zo erg dat ik ondertussen Vinoloog ben geworden en samen met m'n vriendin (zeer) binnenkort een eigen wijnwinkel ga openen!
 

Amens

Baard
Mijn hobby's: genieten van het leven en leuke dingen doen, muziek, muziek (jep staat er twee keer), tattoos, lekker eten, en WIJN!!

Ik weet dat er hier veel bierdrinkers zijn (en ook daar hou ik van!) maar wijn is de laatste jaren echt een passie geworden. Zo erg dat ik ondertussen Vinoloog ben geworden en samen met m'n vriendin (zeer) binnenkort een eigen wijnwinkel ga openen!

Wow, gaaf! Ik heb voorheen veel in het buitenland gewerkt, met name in Frankrijk. Daar ben ik (rode) wijn gaan waarderen. Ik ben nog bezig met een zoektocht naar de ultieme smaakbeleving, maar dat is toch nog vrij lastig.
 

Jeb

Baard
Ik heb hier heel wat fijne mooie en ook tijdrovende hobbies gezien, dus nodig tijd dat ik de mijne ook ertussen zet.
In het verleden heb ik veel afwisseling gehad maar de meest bijblijvenden zijn toch echt:

-sport fitness/judo/thaiboxen/MTB
Dit bovenstaande heb ik vanaf mijn 8ste gedaan tot nu.. momenteel doe ik alleen met het fitnessen nog wat op mijn homegym.

-muziek dj/gitaar zelf aangeleerd puur voor het plezier

-tattoo ben echt een liefhebber van tattoo's dus daar heb ik ook wel een paar van.
Daar ik in mijn vrije tijd (niet veel vrije tijd) ook schetsen maak leek het me leuk dat ook te tattooeren. Ben dus enkele jaren geleden begonnen met vrije tijds tattoos te maken bij mezelf en ook anderen die daar behoeften aan hadden en gezien een tattoo ook geld kost. Heb enkelen mensen met een kleinere portomonee hier erg blij mee kunnen maken, dus dat scheelt dan ook meteen weer.

Verder heb naast vrije tijds sleutelen aan mijn auto ook nog een gezin waar eigenlijk bijna alle vrij tijd naar uitgaat.
Kinderen maken is easy
Grootbrengen is een heel ander verhaal haha. .. but i'm loving it all the way
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zo erg dat ik ondertussen Vinoloog ben geworden en samen met m'n vriendin (zeer) binnenkort een eigen wijnwinkel ga openen!
Dat heet dan "van je hobby je beroep maken (Y)
Succes met de onderneming alvast ;)


tattoo ben echt een liefhebber van tattoo's dus daar heb ik ook wel een paar van.
Daar ik in mijn vrije tijd (niet veel vrije tijd) ook schetsen maak leek het me leuk dat ook te tattooeren. Ben dus enkele jaren geleden begonnen met vrije tijds tattoos te maken bij mezelf en ook anderen die daar behoeften aan hadden en gezien een tattoo ook geld kost. Heb enkelen mensen met een kleinere portomonee hier erg blij mee kunnen maken, dus dat scheelt dan ook meteen weer.
Ik neem aan/hoop dat je het tattoo-topic al gevonden hebt hier op het forum ???
 

Jeb

Baard
Dat heet dan "van je hobby je beroep maken (Y)
Succes met de onderneming alvast ;)



Ik neem aan/hoop dat je het tattoo-topic al gevonden hebt hier op het forum ???
Wist niet dat deze er hier ook was, dus daar gaan we nu even kijken haha

Alles voor de :)> hier en nog veel meer
 

Wimmeke

Stoppelbaard
Mijn grootste hobby is momenteel fotografie. Een jaar of 4 geleden ben ik eens een cursus fotografie in het avondonderwijs gaan volgen en daar heb ik echt de fotografiemicrobe te pakken gekregen. Bij de avondschool fotografie zitten we met een hele plezante groep bij elkaar en we gaan zo'n 15 à 20 keer per jaar op uitstap.

Ik heb al verschillende takken van de fotografie geprobeerd, maar mijn grootste interesse gaat uit naar natuur en landschapsfotografie en autosport. Ik werk op enkele minuten van het circuit van Zolder en ga regelmatig na mijn werk eens tot daar om te zien of er niks interessant op het circuit rijdt.

www.flickr.com/photos/wimmeke76/albums

Verder rij ik af en toen nog met de motor en ergens in het hoekje van mijn garage ligt ook nog een duikuitrusting stof te vangen. Toen ik met fotografie begonnen ben, is er van duiken niet veel meer in huis gekomen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Sterke beelden en mooie composities.
Zowel de monochroom, als de kleuren beheers je goed.
Hier ga ik op mijn gemak een lange tijd van genieten.
 

John1966

Baard
Mijn voornaamste hobby, waar ik inmiddels al een kleine 32 jaar mee zoet ben, is genealogie. Het uitzoeken van stambomen. Van mijn eigen familie ben ik, inmiddels, in een rechte lijn (van zoon op vader) rond 1465 aanbeland. Verder heb ik een gezelschapsaquarium met verschillende vissoorten uit verschillende werelddelen. Het mooie is; volgens de boekjes horen bepaalde soorten elkaar uit de bak te knokken maar hier gaat het, wonderwel, heel goed samen.
Verder ben ik een fervent muziekliefhebber waarbij de voorkeur uitgaat naar Rock, Hardrock en Alternatieve Rock.
Je kunt me, met mooi weer, ook in de tuin vinden, op de hometrainer of op de bank met een goed boek. Binnenkort hoop ik op Krav Maga (verdedigingskunst) te gaan maar een goede trainer is in Zeeuws Vlaanderen lastig te vinden, dus dat zal wel gebeuren tegen de tijd dat we in Rotterdam wonen.
En mijn baard uiteraard! :)>;)
 

Glenn

Baard
Mijn hobby is sinds een paar jaar op stap gaan met een metaaldetector.
Vooral voorwerpen die meer dan 200 jaar oud zijn hebben mijn voorkeur en met name de muntjes.
Iets opgraven en aangenaam verrast worden als je iets leuks vind is hetzelfde zoals bij een kind dat zijn cadeautjes mag uitpakken.
Voorts lees ik graag boeken over de lotgevallen van de gewone man in de oorlog.
Gewoon geschiedenis in het algemeen vind ik interessant.
 

John1966

Baard
Een metaaldetector? Leuk man!
Ik heb, als jochie, ook een metaaldetector gehad waarmee we eens, met mijn ouders, een dagje naar het strand in Hoek van Holland zijn gegaan.
Aan het eind van de dag was ik bijna 10 gulden aan kleingeld rijker en mijn pa, zo bleek later, was ze armer want op de plekjes die hij 'toevallig' aanwees om het 'eens te proberen' had hij net een paar kwartjes of dubbeltjes onder het zand verstopt.
Later ben ik nog eens, met een wat betere detector, in oude vestingstadjes zoals Oudheusden gaan zoeken. Het resultaat; enkele oude muntjes, een oude pijpekop en wat musketkogels. Superleuke hobby!
 

TMG1961

Baardaap
Mijn mechelse herder en mij kater zijn 2 van mijn hobbies. Verder wandel ik graag en speel al ruim 30 jaar backgammon.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Leuk al die hobbies door elkaar allemaal (Y)

Krav Maga lijkt me alvast iets pittiger dan een aquarium en dus des te specialer dat een mens zoveel uiteenlopende interesses kan hebben ;)

Vriend die ik op tipi-kamp wel vaker tegenkom was vroeger ook veel in de weer met zijn metaaldetector. Ook dat heeft een dergelijk hoog gehalte van een "op zoek naar de schat" dat hij er uren over kan vertellen ;) Super gewoon (Y)
 

Hapmans

Baard
oke mijn hobbys damn waar moet ik beginnen.........;)
uhm ik heb postduiven daar doe ik wedstrijden mee, ik zit regelmatig op de racefiets heerlijk doelloos fietsen met de gedachten op nul, doe regelmatig aan krachttraining thuis, ik luister redelijk veel muziek, mag graag films/series kijken, helemaal lijp van boek lezen zit momenteel in 1984 van george orwell, en uiteraard mijn baard gehehehe:)>
 

DNA76

Baard
Geen echte vaste hobby hier. Heb jaren karate beoefend als kind. Terug herstart op men 38 om dan vast te stellen dat men heupen er niet jonger op geworden waren. Tijdje fitness en joggen gedaan. Koerfietsje gekocht en een jaar of drie rondgedoold om hem dan weer te verkopen. Momenteel al een jaar of 4 clash of clans spelen met twee accounts tijdens de verveelmomenten.
Verder het klassieke: muziek luisteren, amateur dj in de salon hier, series kijken (netflix), genieten van het leven (resto, weekendje weg) maar geen echte hobby waar ik met hart en ziel voor ga (ben ploegarbeider en dat brengt soms wat tijdsgebrek of slaapgebrek mee). De nieuwe hobby van het moment: olie wrijven op men baardje. Grappige is: ik maak smeervetten voor de industrie, als job dus dagelijks in de olie .
 

RCM

Baardaap
Ik zit ook graag regelmatig op mijn racefiets. Luister graag muziek uit de jaren '60. Ik kweek zebravinken en geniet daarnaast volop van mijn volière. Ook ben ik whiskey liefhebber en kijk ik graag naar formule 1 en darts. In bed kijk ik (naast het bewonderen van mij vrouw ;)) graag even naar een film of serie op Netflix.
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb al jaren zebravinken. Vroeger (20 jaar terug) mee gefokt maar nu gewoon voor de leuk. Heb ze wel naar slaapkamer boven moeten verhuizen omdat mijn kater een zebravinkje als snack wel zag zitten. Heb momenteel nog 2 mannetjes en 1 japans meeuwtje, waarschijnlijk ook mannetje.
 
  • Like
Reactions: RCM
Banner image
Top