Wat zijn je hobby's?

Stouwe

Baard
Ja zoek ook nog iemand die mn kabels kan verlengen... Vind da ook echt tof!
Ik doe het allemaal zelf. Heb je geen handige Harry in de buurt?
Heb je al een stuur? Heb deze zelf gemaakt en vind m nog steeds vet maar na vijf jaar ape wel toe aan wat anders.
 

Tim

Baard
Ik doe het allemaal zelf. Heb je geen handige Harry in de buurt?
Heb je al een stuur? Heb deze zelf gemaakt en vind m nog steeds vet maar na vijf jaar ape wel toe aan wat anders.

Ja wel garage van bekende die ooit heeft laten vallen het wel te doen... Maar verder is het nooit gekomen... Wil een halve ape denk ik
 
Mmmm, in het verlengde van mijn hobby BBQ, roken en drogen nu ook mijn pijlen gezet op fermenteren.. Was al bezig met wat yoghurt maar kreeg vandaag het boek "Over Rot" binnen van meneer Wateetons waar ik al een workshop worsten draaien had gedaan en ik heb nieuwe inspiratie..
Door de jetlag van mijn reis was ik vroeg wakker en ben eerst verse chorizo gaan draaien..

20160109_141947782_i_OS.jpg


Die ben ik later vandaag gaan roken en afgrillen en heb ik verwerkt in een maaltijd met bonen, guacamole, groene salade en stokbrood..

Ondertussen met het nieuwe boek aan de slag en heb ik wat potten klaargemaakt wat uiteindelijk gefermenteerde augurk/paprika moet worden..

20160109_233232707_i_OS.jpg


We zullen over een week weten of dit experiment is gelukt.. Tussendoor een pot gevuld met melk, stremsel en Skyr cultuur. Die yoghurt maak ik al een tijdje en is hier in het gezin zo populair dat ik inmiddels een 3 liter pot heb gekocht..

20160109_174359001_i_OS.jpg


Hele bezig dag dus. Maar met name omdat ik vecht om wakker te blijven met de jetlag en dus het beste maar in de keuken kan staan :)
 

Marius

Baard
Ik heb vroeger ook veel muziek gemaakt. Lange tijd in bandjes gedrumd en gezongen/geschreeuwd. Nog altijd een muziekfans maar niet meer actief als muzikant. Daarnaast doe ik inmiddels zo'n 15 jaar aan Japanse krijgskunst. Ooit begonnen met karate daarna verder gegaan met aikido en nu doe ik alleen nog klassieke Japanse wapenkunst. Ook lees ik graag.
 

rudolf

Baard
Probeer een Baard te laten staan maar 1 van mijn hobby's is toch wel scheermessen restaureren.
Klein gedeelte van de verzameling.zie foto.
da4bcc7ad7fb6f915a9bc297db955c80.jpg
 

rudolf

Baard
Ach een ieder heeft zijn hobby zo apart is het niet. Het geeft mij voldoening om een oud roestig mes uit bv. 1890 of later weer glimmend en scheerbaar te maken.
Wil wel een Baard laten staan maar heb nog steeds een schedeldakje om te scheren.
 
Banner image
Top