Wat zijn je hobby's?

Almer

Baard
Mooie machien! Wat zit er voor paintjob op? Ziet er vet uit zeg!
[DOUBLEPOST=1450307885][/DOUBLEPOST]
Nou ja, die kleine is geen hobby. Dat is mijn gave ;)

Hobby tegenwoordig:

Bekijk bijlage 1501

Dat is een kit of niet? Pcb ziet er net wat te lastig uit, staat ook absoluut nog op mijn verlanglijstje zoiets.

Guilty pleasure is voor mij ook nog wel technisch lego, tijd terug deze in elkaar gebouwd en heb er nog wel een paar staan die een tik moeilijker zijn maar die laat ik achter bij mijn neef zijn zoontje. Zo'n kit is dik een dag werk met nog zeker wel een boel trial en error aangezien het boek niet klopte en dan maar uitvogelen hoe het wel lukt maar dat is het leukste wat er bestaat.

received_10207223268678834.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Tim

Baard
Mooie machien! Wat zit er voor paintjob op? Ziet er vet uit zeg!
[DOUBLEPOST=1450307885][/DOUBLEPOST]
Er is gebruikt gemaakt van een korrel die meegespoten is in de roest look... Ook het hele frame mat zwart met deze korrel gespoten.. Enige nadeel is dat een vuiltje of een krasje toch lastig weg te werken is... Al valt het bijna niet op...
 

Sander

beards be like...
Mooie machien! Wat zit er voor paintjob op? Ziet er vet uit zeg!
[DOUBLEPOST=1450307885][/DOUBLEPOST]

Dat is een kit of niet? Pcb ziet er net wat te lastig uit, staat ook absoluut nog op mijn verlanglijstje zoiets.

Guilty pleasure is voor mij ook nog wel technisch lego, tijd terug deze in elkaar gebouwd en heb er nog wel een paar staan die een tik moeilijker zijn maar die laat ik achter bij mijn neef zijn zoontje. Zo'n kit is dik een dag werk met nog zeker wel een boel trial en error aangezien het boek niet klopte en dan maar uitvogelen hoe het wel lukt maar dat is het leukste wat er bestaat.

Bekijk bijlage 1538
Zijn meerdere kits. ZMR250 en een PDB. Kwestie van solderen. Het wachten op je onderdelen is het moeilijkst.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ondertussen al volop aan het plannen voor onze reis naar Noorwegen volgende zomer.

We nemen er ongeveer een maand de tijd voor zodat we er ook te voet op uit kunnen om de minder bereikbare plaatsen aan te doen.

Kamperen doen we dus met deze tent
:

s4uGM7M.jpg


Route zal er ongeveer zo uitzien:

FpW7YAE.jpg


Bedoeling is van hier ook "even langs te gaan"


0bc83f40.jpg


Deze staat ook in de planning

Kjeragbolten+kjerag+norway+boulder+6.jpg


En deze ook, al zal er daar vermoedelijk een PAK meer volk zijn als wij er zijn

alone_on_preikestolen.jpg



Maar eigenlijk is het daar allemaal mooi, en ik kan weer wat oefenen om te kijken of die lessen Noors al dan niet iets opleveren :D

De rest van de planning qua eten en bagage is minder moeilijk maar vergt uiteraard ook aandacht dus daar gaan we ons de komende weken en maanden eens op toeleggen ;)
 

Stouwe

Baard
Leuk topic dit, leren we wat meer van elkaar.

Wauw dat ziet er goed uit voor Noorwegen!
Onze planning met de motor voor 2015 is Spanje!

Mijn hobby's: Veel muziek luisteren van Blues tot hardcore (de versie met gitaren) en met regelmaat muziek maken op de bas.
Motor rijden en sleutelen/bouwen aan m'n motor of die van anderen.
Een paar keer per jaar vind het leuk om te zeilen.
Hardlopen doe ik regelmatig.
En m'n bourgondische innerlijk is gek op bbq's, bieren en whiskey's.
Dit zijn m'n hobby's. Maar wat me werkelijk bezig houd is m'n vrouw, zoon (3) en dochter (9wk). En in dit alles probeer ik een verschil te maken in hoe ik dingen doe en met mensen om ga. Dit in navolging van mijn held het kinderke Jezus. Maar das niet altijd makkelijk.
Last bud certainly not least, m'n baard vraagt meer tijd met de centimeter. Maar ik vind het heerlijk.
 

Almer

Baard
@Cowboy hoeveel kilometer is dat? Lijkt weinig zo maar ik heb goed opgelet met aardrijkskunde vroeger en weet dat noorwegen nogal groot is.
Die kei is wel geweldig alleen ik heb net iets teveel Final Destination gekeken om daar op te gaan staan :D Wel heel vet!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
De hele trip IN Noorwegen is (ongeveer) 3500km.
Aangezien we "maar" tot Kiel (DL) rijden en daar de ferry nemen naar Oslo komt daar nog eens een kleine 1400km "aanrijroute" bij ;)
Toen we in 2013 naar Noorwegern zijn gereden hadden we in totaal "maar" 3400km maar toen zijn we ook slechts 2 weken effectief onderweg geweest.
Mooiste deel van Noorwegen ligt (naar onze mening uiteraard) toch voornamelijk ten zuiden van de lijn Trondheim - Ålesund. De rest verkennen we wel eens als we later een zee van tijd (hopen te) hebben.

Valt al bij al dus mee omdat we deze keer ook veel gaan "bezoeken" en daar de tijd voor gaan nemen.

Vorig jaar Ierland was ook ongeveer 5000km. Lijkt wel ons vaste gemiddelde te worden voor onze motorreizen :D

We kamperen ook altijd maar gelukkig kunnen we de bagage verdelen over beide motoren ;)

YNXqXYx.jpg
 
Banner image
Top