Wat zijn je hobby's?

Fernand

Baard
mjin (stief)zoon woont al jaren op zichzelf en wordt eens tijd dat ik opa ga worden :p
Hobbies genoeg: rolstoel hockey/tennis/basketbal, handbiken, coachen van een electrische rolstoel hockey team, gamen,
zoveel mogelijk bezig zijn zodat ik niet aan mijn pijn/ziekte denk:D
 

Yngvar

Stoppelbaard
Nou vooruit, mijn hobby..

Ik ben altijd een beetje terughoudend met het vertellen over mijn hobby omdat 'ie niet echt alledaags is :p Net als de opmerkingen over je baard (in het begin), krijg ik hier ook vaak opmerkingen over, zoals "haha LARPER!" "Waar zijn de orcen?" "He ridder graniet!" "Verkracht je ook vrouwen en steek je complete dorpen in de fik?"

Ik doe eigenlijk aan 2 hobby's; Levende historie (af en toe) en Vroeg-middeleeuwse Krijgskunst (vaak). Ik ga er niet te lang over door, kijk hieronder het filmpje maar voor een impressie:

 
Klassiek scheren lekker tegenstrijdig met een baard hebben. Staat momenteel op een laag pitje behalve als ik een leuke oude open mes kan kopen voor een zacht prijsje om op te knappen.
 

Bee1984

Baard
Wat een gave hobbies hier allemaal zeg!

Een van mijn hobbies is car-detailing. Overdreven poetsen van je auto zeg maar haha. Al staat dat de laatste tijd vanwege heup klachten op een wat lager pitje. Meestal wordt ie nu even snel gewassen en in een dikke coating gezet.
In de zomer gooi ik ook graag een hengeltje uit. Maar dat is meer gewoon een simpel witvis hengeltje puur voor de ontspanning met een lekker sigaartje erbij.

De laatste tijd ben ik me wat meer aan het verdiepen in opbouw en versteviging van bepaalde spiergroepen. Benen, rug en armen bijvoorbeeld. Nu die buik nog een keer wegtrainen haha!

Daarnaast vindt ik het ook erg leuk om te "klooien" met vleesbereiding. Dat is een beetje gekomen nadat de buurman (jager hier in de buurt) met een enorme buit aan wilde ganzen langs kwam. Daarvan probeer probeer ik met name van ganzenborst allerlei leuke/lekkere dingetjes te maken. Ganzenburgers of saucijzenbroodjes bijvoorbeeld. Of met spek en kaas op de barbecue. Roken heb ik een paar keer geprobeerd maar mijn rooktonnetje is eigenlijk te klein om 'm goed op temperatuur te houden met als gevolg gigantisch veel rook en rauw vlees...

Als laatste is techniek ook wel iets dat steeds meer mijn interesse wekt. Ik wil nu meer gaan spelen met in elkaar knutselen van elektronica. Liefst met veel ledjes haha!
 

Yngvar

Stoppelbaard
Gruwelijk! gave foto man! Ik ben zelf ook een fan van onweer, altijd een mooi schouwspel om te zien :)
 
Banner image
Top