Von Chipka's beard

vonchipka

Baard
Het is een zwarte week....
na mijn knie operatie enkele weken geleden heb ik veel tijd gehad om na te denken voor een nieuw job. 20jaar in de bouw laat zijn sporen na. Dus veel tijd gehad om op zoek te gaan naar mijn nieuwe job. Gevonden zelfs.....van mijn passie en hobby je beroep maken. Wie kan dat zeggen? Maar elke medaille heeft een keerzijde. Sollicitatie perfect verlopen. Gesprek.. top... testen top. 2dagen later een telefoontje. Je past perfect in het profiel maar kunnen je geen job aanbieden. Jouw baard is veel te lang. En te gevaarlijk om in draaiende machines en gereedschappen verstrikt te geraken... Damn.. ik moest een keuze maken.. inkorten of geen job. Dit ligt moeilijk.. een korte baard is er gene.. de rest is geschiedenis.....en ligt al 3 dagen serieus op mijn maag... sorry mannen
 

Bijlagen

  • 20180110_184942.jpg
    20180110_184942.jpg
    377,8 KB · Weergaven: 138
  • 20180117_153500.jpg
    20180117_153500.jpg
    458 KB · Weergaven: 133

Ardjan

Baardaap
Ai..., da's wél even tandjes bijten nu je je mooiste sieraad hebt moeten afdoen. Balen jôh! Maar 't hele leven draait om keuzes. Baard overboord, maar nog geen man overboord. Fijn dat je een nieuwe baan hebt gevonden; is ook wat waard! En die baard: misschien later alsnog! Eén ding is duidelijk: Potentie voor een megabaard! Hou in gedachten! Succes in alles en v.w.b. je knie, een voorspoedig herstel! (Y)
 

istawa

Zware baard
Damn life is a' bitch.

Maar van de baard kan de kachel niet roken dus zware maar goede keus denk. Succes met je nieuwe job

it aint over until the fat lady sings
 
Woow dat is even schrikken! Ik had net deze topic zowat van in het begin bekeken. Ik dacht net een compliment te geven over je fantastische baard!

Jammer voor je baard wel. Maar gefeliciteerd met je nieuwe baan! Veel succes!
Respect dat je zo committed bent voor de job!
 

JeroenP

Volle Baard
ik vind het een nobele keus en ervoor sorry zeggen is dan ook niet nodig. Veel succes met je nieuwe baan!!!
 
Banner image
Top