Von Chipka's beard

vonchipka

Baard
FUCKING UPDATE!!!!!!
joepie!!!!! Ik "HAD" eindelijk de job van mijn leven.. was op interimbasis met weekkontrakten om mee te beginnen. Wat normaal is om dat het een nieuwe richting was voor mij. Eerste week super verlopen. Baas en meestergast meer dan tevreden. Maar er volgde geen nieuw contrakt. Door een computerprobleem van het interimkantoor geen nieuw kontrakt gekregen. Weg kans, weg reputatie,weg job. Mooist van al weg baard van 2 jaar voor de jan men kloten weg... dit is om de ogen uit je kop te schreien. Dus... here we go again
 

Bijlagen

  • 20180130_171115.jpg
    20180130_171115.jpg
    256 KB · Weergaven: 90

Texman

Koning Baard
Dat is echt niet leuk voor je.:confused::confused: Geen baard en ook geen baan:eek::eek::(:(.
Ik zou smartengeld vragen.
In ieder geval veel succes met je nieuwe baardreis.;)
Texman:)>
 

dijkie

Zware baard
Zo dat is echt heel vervelend voor je, sterkte met dit nare nieuws.:(
Maar het goede nieuws is dat er wel weer een prachtige baard komt(Y)

Succes gewenst ook met het vinden van een baan.
 

Kale666man

Baardaap
Beste vonchipka
Jij had ze dan wel niet in je baard,maar wat een FUCKING LUIZENSTREEK.
Klotezooi, en zo je best gedaan ervoor.
Ik hoop dat je snel wat anders kan vinden en het liefst iets waar baarden zijn toegestaan. Maar begrijp je teleurstelling volkomen.:mad:
Ik kan ook alleen maar zeggen,
zonde van alles want aan jou heeft het zeker niet gelegen.
Succes ook namens mij bij het vinden naar een job.(Y)
 

vonchipka

Baard
Die baard is dan nog het minste.... een vaste job met jaren ervaring en ancciëniteit voor een nieuw avontuur. Nu niks meer... geen job.. geen recht op uitkering... just niks... daar wordt ik dan horendol van... en zeker geen deugd voor je gezinsleven... komt wel goed... hoop ik
 

Texman

Koning Baard
Ik vind het diep triest. Hoe kan het dat je geen recht op een uitkering hebt.:mad:
Ik hoop dat je heel snel weer werk vind. Gelukkig gaat het met de economie weer wat beter.
Heel veel sterkte en succes.
Texman :)>
 

Ardjan

Baardaap
Onwijs balen, zeg! :( Ik begrijp je woede en teleurstelling; een streep door baan en baard!
Veel sterkte, vriend! Hopelijk dat je snel weer aan de bak komt! Aan je enthousiasme / doorzettingsvermogen zal het niet liggen.;) Je baard is het bewijs!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Rotstreek en rotnieuws :mad:

Sterkte en succes met het hervatten van je zoektocht naar een goede job (Y)

Je magistrale baard.............dat is het probleem niet, die komt vanzelf wel terug :)>
 

vonchipka

Baard
Ik vind het diep triest. Hoe kan het dat je geen recht op een uitkering hebt.:mad:
Ik hoop dat je heel snel weer werk vind. Gelukkig gaat het met de economie weer wat beter.
Heel veel sterkte en succes.
Texman :)>
Hier in België... als je zelf je ontslag geeft heb je de eerste weken geen recht op uitkering.. Vroeger 4 weken... sinds 1Januarie - 13 weken
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik ben niet gauw sprakeloos, maar hier weet ik niets over te zeggen. :(
De baard en snor komen wel weer terug en gelukkig hebben we de foto's nog :) ,maar het verlies van inkomen en een onzekere toekomst grijpen me wel aan.
Ga je dit trekken, ouwe pinstriper, of kunnen we je ergens mee helpen?
 

vonchipka

Baard
Ik ben niet gauw sprakeloos, maar hier weet ik niets over te zeggen. :(
De baard en snor komen wel weer terug en gelukkig hebben we de foto's nog :) ,maar het verlies van inkomen en een onzekere toekomst grijpen me wel aan.
Ga je dit trekken, ouwe pinstriper, of kunnen we je ergens mee helpen?
Komt wel goed... Alvast bedankt voor de hulp.. Natuurlijk mag de situatie niet te lang aanslepen. Volop op zoek....
 

dijkie

Zware baard
@vonchipka we leven met je mee hoor, ik moet er steeds aan denken, het is echt te gek hoe ze jou behandeld hebben.
Sterke met alles, ik hoop dat alles weer goed komt met jou en je gezin.
 

GlennBG

Volle Baard
:( Wat ontzettend balen voor jou @vonchipka..
Sterkte gozer en komt ook allemaal wel goed weer uiteindelijk.
Maar goed. Stay positive bro!
Als ik iets kan betekenen voor je, laat maar weten ok..(Y)
 

DNA76

Baard
Wow, sterkte man. Kan alleen maar zeggen dat na regen ook zonneschijn komt dus kop omhoog houden, blijven doorgaan en uiteindelijk komt alles wel goed! Wie weet zit je binnen de koste keren op een nieuwe werkpost die je nog beter bevalt! Je weet maar nooit! Alvast succes met de zoektocht.
 
Banner image
Top