Von Chipka's beard

Ik hoop oprecht dat je snel iets vind en dat je het een beetje graag doet.
Echt rot dat dit je is overkomen. Ik weet een beetje hoe het voelt.
Never surrender makker!
 

Nipa

Baard
Veel succes met het vindenvan een nieuwe job. Komt wel goed maar zeker een triest verhaal. Heads up!
 

vonchipka

Baard
Hello meisjes.... I'm back....
Wat een helse 3maanden waren me dit. Zoals jullie nog weten heb ik een tijdje geleden mijn truweeltje aan de haak gehangen.. Andere sector ingerold.. Met het nadeel dat ik mijn baard heb afgedaan. Job ging uiteindelijk niet door. Verder gezocht en gevonden en weliswaar. Na een interim periode van 3maand. BAM.... Vast contract Wat een record is daar trouwens.. En kan je het raden? Here we go again... Sta wel op een ongelukkige plaats. Een soort van clean room. Je kent dat wel. Warme werkplaats... lange mouwen en broek, haarnetje en jawel dito voor bearders. Maar die zijn maar povertjes. Dus... Kogel door de kerk.
De baard komt terug... Better ... Bigger en fucking awesome.. De eerste week is ingezet
 

Bijlagen

  • IMG_20180510_174438.jpg
    IMG_20180510_174438.jpg
    2 MB · Weergaven: 99

GlennBG

Volle Baard
Yeah! @vonchipka (Y)
Gefeliciteerd overigens met jouw nieuwe job.
Ik voel alweer dat je bezig bent mij in te halen met die megabaardgroei van jou.;)
Zet m op en let it grow bro! :)>

 

vonchipka

Baard
Yeah! @vonchipka (Y)
Gefeliciteerd overigens met jouw nieuwe job.
Ik voel alweer dat je bezig bent mij in te halen met die megabaardgroei van jou.;)
Zet m op en let it grow bro! :)>

Wees maar zeker...
[DOUBLEPOST=1525979347][/DOUBLEPOST]
Goed dat je weer een baan hebt weten te bemachtigen. Gefeliciteerd. (Y)

Post voorlopig nog maar geen selfies :confused: want zonder baard ziet het er redelijk angstwekkend uit! :eek:

:p:D
Hahaha....
 

Texman

Koning Baard
Ha @vonchipka ,
Nou dat is weer een hele geruststelling dat weer een baan hebt gevonden en ook fijn dat ze daar niet moeilijk doen over een baard.
Veel succes met je nieuwe baardreis.
Texman:)>
 

istawa

Zware baard
Hey mooi man vast contract is altijd fijn. Nu zal de baard ook vast beter en mooier terugkomen.

it aint over until the fat lady sings
 

vonchipka

Baard
Zo zo... De eerste twee maandjes zijn terug al voorbij. Moet zeggen... Het is fijn om die baard reis terug mee te maken. De baard is ook voller dan de eerste keer vind ik. Ondertussen een nieuwe functie gekregen in het bedrijf.. Van bouwvakker naar machine operator naar. . matrijzenslijper!!! Van een carrièreswitch gesproken. Dus haar en baardnetjes zijn zeker voorbij. Op naar die master baard terug
 

Bijlagen

  • IMG_20180725_171716.jpg
    IMG_20180725_171716.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 95
Banner image
Top