Von Chipka's beard

vonchipka

Baard
Hey mannen. We zijn ondertussen een 4-tal weekjes ver en het onkruid groeit gestaag maar lekker door. Ondertussen heb ik al veel negatieve reacties gehad. Vrienden en familie en zelfs collega's heb me nog nooit zo gezien. Heb dus al van alles rond de oren geslingerd gekregen. Van scheermesjes op... tot geradicaliseerde baardaap :)>. En dan soms de ogen die beginnen te rollen... lol.
Maar deze keer ga ik door...
OOOW.. ja het vrouwke is al voor de helft gestopt met spontaan kusjes te geven
 

Bijlagen

  • 1463393003580.jpg
    1463393003580.jpg
    275,8 KB · Weergaven: 403
  • 1463393043199.jpg
    1463393043199.jpg
    318,6 KB · Weergaven: 398

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Staat toch goed man! :cool:
Niks van reacties aantrekken.. Meestal gebaseerd op jaloezie of pure angst voor het onbekende (waarschijnlijk je vrouw)..
Als je doorzet en men is er aan gewend, valt dat alles weg en accepteert men de 'nieuwe' jij.
En geloof me nou, mannen in jouw omgeving die negatief zijn of er grapjes over maken, zijn 100% jaloers! Ze zullen het nooit toegeven, maar dat is echt!
Waarom zou je je anders negatief uitlaten over iets wat van een ander en compleet onschuldig is.. Probeer het in je hoofd op te vatten als een compliment, zodat je ze een mysterieuze sarcastisch lachje terug kunt geven.. ;)
 

Robst

Baard
Gewoon doorzetten duurt even en ze willen je niet meer zonder baard. De eerste keer was ook een drempel korte haren zijn stug wanneer ze langer worden en wat goede baard olie krijg je geen vervelende reacties meer. Doorzetten
[DOUBLEPOST=1463394854][/DOUBLEPOST]Gewoon doorzetten duurt even en ze willen je niet meer zonder baard. De eerste keer was ook een drempel korte haren zijn stug wanneer ze langer worden en wat goede baard olie krijg je geen vervelende reacties meer. Doorzetten
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Doooorgaaaannnn !!!! Dit wordt een mega-mooie baard. Over een half jaar krijg je ruzie met je vrouw, als je zelfs maar voor zou stellen om je baard af te scheren, want dan vind ze je er stoer uitzien. :)>
 

RonM

Baard
Laat ze allemaal maar dom lullen en jaloers wezen! Go for it, dit gaat een top baard worden ;)
 

vonchipka

Baard
Thank' mannen. Trek me zowieso niets aan van die reactie's. Vindt het trouwens een prettige reis op weg naar een mooie volle baard. Er is wel altijd iemand die een gesprekje wil aanbinden.
Qua ongemakken heb ik nog geen last gehad. Behalve in de 2e week een een in gegroeid haartje in mij lip. Gevolg.... s' morgens een ontstoken lip. Haar eruit getrokken en doorgaan. Maar van jeuk mag ik nog niet klagen of mag ik mij daaraan nog verwachten?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gaat prima zo (Y)

Wat de jeuk betreft heeft de ene er meer last van dan de andere. Indien je er geen last van hebt, des te beter hé ;)
 

vonchipka

Baard
Hey bearders. We zijn ondertussen alweer een 2 tal weekjes verder. Veel zal het onkruid niet opgeschoten zijn, maar toch...
even meegeven.... we blijven ervoor gaan. Het enige wat met toch vreselijk begint te irriteren is die verdomde snor. Heb ze ondertussen al 2 keer bijgeknipt, maar plezant is anders. Vind van mezelf dat ik zo stilaan zo een tikske begin te kweken. Zo steeds met de onderlip wat voelen zo... hebben jullie dit soms ook wel. En de reacties die blijven komen.... zowel negatief (het meeste) als positief.
Al bij al vindt ik van mezelf. Damn.... man ge ziet er lekker met die baard. Of wat het ook moet voorstellen :p
 

Bijlagen

  • 20160604_144401.jpg
    20160604_144401.jpg
    337,6 KB · Weergaven: 242
  • 20160604_144421.jpg
    20160604_144421.jpg
    339,7 KB · Weergaven: 252
Laatst bewerkt:

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lekkere spulletjes hoor! Vooral de GBS olies en balsem is een zeer goede keus! :cool: ENJOY!
 

vonchipka

Baard
Hey bearders. We zijn nu 2 daagjes verder sinds ik mijn nieuwe spulletjes van mijn baard.nl heb gekregen. Daarin zaten 2 flesjes olie. En moet zeggen... had de bay rum ook besteld nadat deze hier op het forum serieus aangeprezen werd. En ik moet eerlijk zijn vindt hem niet slecht maar ook niet wauwww..... Ben een beetje teleurgesteld. Maar de andere, de gentleman's blend die heeft mijn verwachting met grote voorsprong mijn voorkeur ingelost. Zowel vrouwlief is er voor gevallen. De baard mag alvast aanblijven. (Y):)>:p
 

PerryS

Baard
De gentleman's blend en de bay rum heb ik ook, en ik moet zeggen ze bevallen mij prima! Vind de geur van de bay rum erg lekker en met de juiste hoeveelheid weet dat toch mijn baard wat meer te fatsoeneren:D
 
Banner image
Top