The good, the bad & the ugly...

Remi

Baard
Bedankt allemaal voor de positieve woorden(Y):)
Hierbij nog even nieuwe foto's van voor en zijkanten. Heb de zijkant gisteren op de langste stand getrimd zodat het er weer iets verzorgder uitziet. Zat namelijk behoorlijk wat lengte verschil in. Nu laat ik het verder weet met rust. Fijne zondag!
IMG_20201025_123319.jpg IMG_20201025_123247_1.jpg IMG_20201025_123540_1.jpg
 

Remi

Baard
Hallo allemaal!

Het is weer tijd voor een update, maar niet zoals ik gehoopt had:(
Ik heb afgelopen weekend getracht mijn snor bij te werken maar dit behoorlijk verknald dus in een opwelling alles eraf gehaald.
Ik moet zeggen dat dit één van mijn minder verstandige beslissingen is geweest, maar ben nu wel overtuigd dat zonder baard geen optie meer is.
Kortom we beginnen weer vol goede moed van voor af aan en notabene in Movember, hoe toepasselijk(Y)
Ik kan vast rekenen op jullie steun de komende maanden en houd jullie op de hoogte.
Hieronder nog een foto van de huidige begin stand.
I'll be back:)>


IMG_20201103_144250.jpg
 

Giant

Zware baard
Jammer. Over een tijdje is het weer aangegroeid. Je zult dus nu weer even wat geduld moeten opbrengen.
Het positieve is dat je niet meer zonder baard wilt. Dus het verknallen van je snor is toch nog ergens goed voor geweest
 

Texman

Koning Baard
Ha @Remi ,
Helaas gaat het wel eens mis maar gelukkig zit je niet bij de pakken neer en begin je opnieuw (Y)(Y)(Y).
De motivatie is er en nu nog het geduld.
Het komt goed :):):).
Texman:)>
 
Banner image
Top