The good, the bad & the ugly...

Nib85

Volle Baard

Remi

Baard
Bedankt voor de input @Nib85 ,ik zal mijn gedachten er eens over laten gaan. ik heb de goatee inmiddels in zijn geheel wat korter getrimt, vond het contrast met niks op de wangen te groot. Vanaf nu laat ik het weer een tijdje met rust zodat het beter in verhouding terug groeit. Ik houd jullie op de hoogte!
 
L

LeatherBeardEd

Guest
Ik vind het er erg mooi uit zien. Mijn persoonlijke mening is dat een goatee je beter staat dan een volle baard, maar dat is zoals gezegd persoonlijk. Van mij mag je goatee nog flink langer worden ;)
 

Remi

Baard
Hallo allemaal! Ik vond het wel weer eens tijd voor een update. De ringbaard is goed aangeslagen, hierbij een foto van hoe het er nu bij staat. De zijkanten laat ik iets staan zodat het niet helemaal glad is, vind dat persoonlijk mooier in combinatie met de ringbaard. Goed weekend en de groeten uit de achterhoek;)IMG_20200424_201311_2.jpg (Y)
 

Remi

Baard
Goedemorgen allemaal! Het is maar weer eens tijd voor een update:). Sinds mijn laatste foto in April is alles er een keer helemaal af geweest en ben ik weer vanaf nul begonnen, weet niet exact meer wanneer maar wel dat het een slecht besluit was. Iets met die 24 uur regel... :oops:

Zonder baard voelt toch heel kaal en minder mijzelf, dus heb nu voorgenomen het te omarmen. Aan het begin, circa een jaar geleden, heb ik mij illusies gemaakt over volle baardgroei die (nog) niet voor mij is weggelegd en daar heb ik vrede mee. Wel probeer ik toch de zijkant wat langer en voller te laten groeien en zie daar toch langzaam wat vooruitgang, de aanhouder wint zullen we maar zeggen :)>.

Daarnaast heb ik de snor nu een tijdje niet bijgeknipt om deze wat voller te laten worden. Ik zit nu even in een overgangsfase waarbij ik hem nog niet goed in model kan brengen en het dus een beetje slordig lijkt, hoop dat dit snel beter wordt zodat ik met de snorwax aan de slag kan. Ik wil in ieder geval het groei proces zijn gang laten gaan. De zijkant is nog lang niet zo dicht als de voorkant, maar toch zie ik ook hier wel ontwikkelingen en persoonlijk vind ik dat dit wel wat meer volume geeft aan mijn gezicht dan wanneer ik de zijkant kort houd. Ik hoop dat als het langer wordt dit nog iets beter dekt. Vind de langere baard soweiso woest staan, dus groei lekker wat ik groeien kan!(Y)

Ben benieuwd wat jullie ervan denken en eventuele tips zijn natuurlijk van harte welkom. Groeten uit de Achterhoek!

IMG_20201020_172405_1.jpg IMG_20201020_143623_1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Skaggy

Volle Baard
Weer lekker bezig Remi, de zijkanten gaan dan wel moeizaam maar ‘het front’ daarentegen groeit heel goed bij jou. Snor en baard staan jou uitstekend. (Y):)>
 
Banner image
Top