Tattoos

Boof72

Volle Baard
Hier nog 1 die niet zo'n liefhebber is van skulls.
Maar ieder zijn ding.
Mijn afspraak helaas een week opgeschoven :oops:
Nog een week langer wachten, pppfff
 

TMG1961

Baardaap
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe tattoo. Heb besloten dat het een vuurtoren wordt. Is jammer dat mijn tekengave zo ongeveer op -273 ligt. Wordt dus online zoeken naar een voorbeeld. Denk aan vuurtoren op voorgrond met een volle maan en wolken op achtergrond.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Vraagje...hoe verzorgen jullie je tattoo na de eerste paar weken?
Wat ik doe, omdat olie goed is voor droge huid, gebruik ik de pure olie die ik ook voor mijn baard gebruik.....
Ik doe de olie in de baard en het "vettige" wat er dan nog aan mijn handen blijft zitten wrijf ik of in mijn hoofdhaar (met de corona jammer genoeg wel) maar ook op droge plekken op de huid of de tattoo.. Iets met een BBB-huidje :)












BBB-huidje -> Blote Billen Baby Huidje :p
 

TMG1961

Baardaap
Ik had nog een potje palmer's cocoa butter. Een online gekeken en schijnt ook goed te zijn voor tattoos. Ik gebruik het ook voor droge handen en voeten.
 

TMG1961

Baardaap
Geen spatje jeuk gehad de afgelopen 2 weken. Tot ik gistermorgen ineens een rood puntje in de tattoo zag. Is warmte uitslag, heb dit normaal aan de buitenkant van de onderarm. Jeukt als de pest, ik wrijf er over ipv te krabben maar helaas helpt dat niet echt.
 
Banner image
Top