Tattoos

Boof72

Volle Baard
Bij mij is de eigenaar met een andere winkel bezig. Dus hij wil eerst afwachten of dit lukt voordat hij dingen aan gaat passen in de oude. Logisch maar dit duurt nog zeker twee weken voordat hij een antwoord heeft.
:mad::mad:
Nog langer wachten. :confused:
 

WTRebel

Baard
Bij mij is de eigenaar met een andere winkel bezig. Dus hij wil eerst afwachten of dit lukt voordat hij dingen aan gaat passen in de oude. Logisch maar dit duurt nog zeker twee weken voordat hij een antwoord heeft.
:mad::mad:
Nog langer wachten. :confused:
Ja dat is kut , vooral als je nog iets moet laten afmaken
 

Boof72

Volle Baard
Dit moet inderdaad geen probleem zijn.
Moet je wel fit en gezond zijn. Ik was de laatste keer twee weken na een operatie. Mijn galblaas was verwijdert, en herstellende. Dit was behoorlijk zwaarder en zijn we na 3 uur gestopt.
Was niet meer vol te houden
Maar wie mooi wil zijn moet pijn ........
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Even mijn hersenen laten kraken, omdat ik er vanuit ging, dat "Finn Mees" een Latijnse spreuk was, maar daar kon ik niets van maken en nu vermoed ik, dat het de namen van je kinderen zouden kunnen zijn?
Klopt dat?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Post van @TMG1961 :

Vandaag is de tattoo gezet. Pijn was veel minder dan ik had verwacht. Voelde meer als een jeukende prikken.
Grote tattoo shop en in totaal 3 klanten die getattoeerd werden, werkplakken stonden meer dan 2 meter van elkaar af.
Wat me wel opviel, heb er ook nog nagevraagd was dat niemand gezichtsmaskers droeg. Is volgens hen niet verplicht maar als de klant het liever wel heeft doen ze dat gewoon. Heb zelf geen opgehad. De werkplekken worden na iedere klant compleet ontsmet en voor de balie mogen maximaal 2 klanten. Ook mag je niemand meenemen naar de tattoo sessie. Na afloop is er een doorzichtige pleister over de tarttoo geplakt, die zou maximaal 4 dagen moeten blijven zitten. Hoef dus zolang pleister erop zit niets te doen aan tarttoo. Na verwijderen pleister de gewone nazorg gedurende 1 week.

Nu willen jullie natuurlijk zien wat het geworden is. Dit is het eindresultaat.

img_0280-jpg.16177
 

TMG1961

Baardaap
Post van @TMG1961 :

Vandaag is de tattoo gezet. Pijn was veel minder dan ik had verwacht. Voelde meer als een jeukende prikken.
Grote tattoo shop en in totaal 3 klanten die getattoeerd werden, werkplakken stonden meer dan 2 meter van elkaar af.
Wat me wel opviel, heb er ook nog nagevraagd was dat niemand gezichtsmaskers droeg. Is volgens hen niet verplicht maar als de klant het liever wel heeft doen ze dat gewoon. Heb zelf geen opgehad. De werkplekken worden na iedere klant compleet ontsmet en voor de balie mogen maximaal 2 klanten. Ook mag je niemand meenemen naar de tattoo sessie. Na afloop is er een doorzichtige pleister over de tarttoo geplakt, die zou maximaal 4 dagen moeten blijven zitten. Hoef dus zolang pleister erop zit niets te doen aan tarttoo. Na verwijderen pleister de gewone nazorg gedurende 1 week.

Nu willen jullie natuurlijk zien wat het geworden is. Dit is het eindresultaat.

img_0280-jpg.16177

@ProfessorMelchior Bedankt voor verplaatsen. Zal even het eindresultaat erbij zetten.

IMG_0280.JPG
 

Boof72

Volle Baard
Netjes hoor!
Zo geeft iedere shop weer ander advies over het afdekken.
Ik kreeg het advies om na 2 uur ofzo als het bloeden gestopt was het plastic eraf te halen. Dan kan namelijk de huid weer ademen. Onder het plastic bleef het heel vochtig en klam vond ik ook. En dan de tattoo continu voorzien van een heel dun laagje vet.

Maargoed, wat is de betekenis?
 

TMG1961

Baardaap
De pleister die erop zit is speciaal gemaakt voor tattoos en ook ideaal als je huisdieren hebt.
De betekenis van de tattoo? Eigenlijk geen, is aangepaste combinatie van 2 ontwerpen. Heb alleen geboortedatum en coördinaten geboortehuis toegevoegd.
 

Boof72

Volle Baard
Ik heb eindelijk ook weer een afspraak om met mijn arm verder te gaan!!
Wel een andere artist moeten zoeken.
Waar ik kwam heeft de huur opgezegd van z'n pand en is opzoek naar een nieuw pand. (Zegt jij.......) Hij staat nog wel ingeschreven bij de KvK, maar vind het erg vreemd allemaal. En de Facebook pagina is weg en krijg geen contact meer met hem. Ik denk er het mijne van.
Nu gaan we 21 juni naar Dylan-ink in Delft. (Oud deelnemer van Utopia 2 voor diegene die gekeken hebben.) Tattoeerd precies de styl waar ik naar opzoek was.
 
Banner image
Top