Tattoos

Boof72

Volle Baard
Iedereen zegt / vraagt dit, maar bij mij doet het niet meer zeer als op een andere plek,
Het voelt anders doordat het vel dunner is op je elleboog en het bot er dichter op zit.
Maar het is het idee net als bij de tandarts als die gaat boren.
Het klinkt door heel je hoofd omdat het trilt in je bot. Dit werkt eigenlijk hetzelfde.
De tekening is zo gemaakt met het gat in het midden, maar zou het zo dicht laten zetten.
 

TMG1961

Baardaap
Netjes en straks gezet.
Maar waarom is het gedeelte tussen Oost en Zuid anders dan de rest van het kompas?
En dan bedoel ik de cirkel met de streepjes erop, die is veranderd in 1 enkele lijn.

In plaats van solid zwart is er daar gewerkt met stipjes. Geeft het geheel een iets ander beeld. Vindt het persoonlijk mooier, beetje afwisseling en niet alles geheel hetzelfde.

De 2e wordt 15 oktober gezet.
 

Laurent1965

Zware baard
Aan mij ook niet besteed.
Als het al zou moeten, ik ken een brandweerman met de NL leeuw op de bovenarm.
De eerste regel van de Marseillaise op de onderarm ken ik ook iemand mee, GAAF
(Y) in ieder geval iets wat iets voorstelt.

Maar ik ben zuinig op mijn lichaam, dus geen kleurstoffen in mijn huid.;)
Maar ieder zijn ding hoor, leven en laten leven!
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goed plan, want deze lijkt op een roos, die uit een kont groeit. :confused:

En de uitspraak is tevens weer eens verkeerd geïntepreteerd, want het origineel is niet 'Pluk de dag', maar
'Carpe diem quam minimum credula postero'
oftewel
'Pluk de dag zo min mogelijk vertrouwend op de volgende'

Filosofisch gezien gaat het er dus niet over, dat je van de dag van heden moet genieten, maar is de betekenis, dat je beter de dag kunt benutten, omdat het in het geheel niet zeker is of er een opvolgende dag zal komen.
 

Christian

Baard
Goed plan, want deze lijkt op een roos, die uit een kont groeit. :confused:

En de uitspraak is tevens weer eens verkeerd geïntepreteerd, want het origineel is niet 'Pluk de dag', maar
'Carpe diem quam minimum credula postero'
oftewel
'Pluk de dag zo min mogelijk vertrouwend op de volgende'

Filosofisch gezien gaat het er dus niet over, dat je van de dag van heden moet genieten, maar is de betekenis, dat je beter de dag kunt benutten, omdat het in het geheel niet zeker is of er een opvolgende dag zal komen.

Jouw eerste punt ben ik al vaker op gewezen dus grappig dat dit het eerste is dat je opvalt :p

Mijn latijn is niet zo goed. Echter is dat laatste wel hoe ik het stukje "carpe diem" al die tijd heb geïnterpreteerd.
Al teveel leeftijdgenoten uit mijn jeugd vroegtijdig afscheid van moeten nemen en dat terwijl ik zelf maar 28 ben heeft mij destijds tot deze invulling doen besluiten.
Echter zijn de letters scheef en slecht leesbaar, de shading is niet overal juist, het lijkt op een kont, het is 13 in een dozijn afgezaagd...:rolleyes:
 
Banner image
Top