nieuwe baardreis poging 2 ;-)

Macx

Baardaap
Een mooie duck tail of zo, zou je mooi staan, de haren onder je kaak tot aan je hals zijn belangrijk om een mooie volle baard te kweken, dus lekker laten groeien zodat er flink wat volume is en dan naar de barbier voor een mooi model. Maar ik vind het nu al erg mooi, ook de kleur is fantastisch.
 

Bjorn

Baard
op bovenstaande foto zie je beter wat ik bedoel, maar ik ga voorlopig gewoon door, en dan inderdaad een geschikt model zoeken. op de foto links in het echt rechts is het prima op orde, jammer dat het verschil zo groot is.
 

Bjorn

Baard
Alleen zo zie je dat verschil, maar wie zat dat dan, alleen wij op deze foto, door de tijd heen zul je zien dan zie je er niets meer van.
dat klopt. alleen mis je hierdoor echt wel een stuk volume, de vorige barbier gaf destijds het advies de baard daarom kort te houden. We gaan t zien, ik zal eens een foto zoeken van mijn doel
 

Macx

Baardaap
dat klopt. alleen mis je hierdoor echt wel een stuk volume, de vorige barbier gaf destijds het advies de baard daarom kort te houden. We gaan t zien, ik zal eens een foto zoeken van mijn doel
Ik zou nu de boel lekker laten groeien en me niets aantrekken van zo'n advies, je wilt toch een mooi model erin, misschien wel een ducktail of zo, nou dan gaan we daar naar toe werken. Het komt helemaal goed als je maar volhoudt.
 

Michael86

Baard
Hey Bjorn, ik denk dat je ook best nog even geduld hebt. Ik vind persoonlijk als je frontaal of zijdelings naar je baard kijkt, het hoe langer hoe minder opvalt en als je het niet weet waarschijnlijk zelfs niet opmerkt. Het verschil is al zeer groot met je eerste foto’s waar de verdeelde groei beter zichtbaar was. Dus volhouden man komt goed (Y)
 

Bjorn

Baard
Link en recht een beetje gelijk proberen te maken en lijnen wang en nek iets beter neergezet. Vanaf hier ga ik door laten groeien.
 

Bijlagen

  • 20230317_113713.jpg
    20230317_113713.jpg
    747,6 KB · Weergaven: 83
  • 20230317_113848.jpg
    20230317_113848.jpg
    781,5 KB · Weergaven: 83
  • 20230317_123900.jpg
    20230317_123900.jpg
    745 KB · Weergaven: 82

Macx

Baardaap
Hij is prachtig! Wat een mooie baard heb je al gekweekt, het staat je ook echt heel goed. De kleuren zijn mooi hé, het ziet er nu al fantastisch uit. (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Bjorn,
Vanaf nu ben je niet meer bezig met het laten staan van een baard want je hebt een baard en die is heel mooi geworden :)>(Y). Het lukt ook om je baard mooi strak gelijnd te houden waardoor hij heel goed tot zijn recht komt.
Ik zou zeggen geslaagd ;);)(Y)
Groet Texman :)>
 
Banner image
Top