nieuwe baardreis poging 2 ;-)

Bjorn

Baard
Dr k soap mint gekocht, rook lekker in t potje, meer citrus achtig, eenmaal opgesmeert ruik je toch meer mint. Niet helemaal mijn ding. En dan ben ik al extra naar de barbershop gegaan om te ruiken. Helaas hadden ze niet zo veel keus.
 

Bjorn

Baard
2wekelijkse update, de rechter wang groeit beter dicht dan de linker, links blijft de kalender plek onder de kaaklijn ervoor zorgen dat mijn baard niet vol en dicht wordt. Ik denk dat ik rondom de kin wat langer laat groeien en de wangen wat korter houd.
 

tijn

Zware baard
2wekelijkse update, de rechter wang groeit beter dicht dan de linker, links blijft de kalender plek onder de kaaklijn ervoor zorgen dat mijn baard niet vol en dicht wordt. Ik denk dat ik rondom de kin wat langer laat groeien en de wangen wat korter houd.
Ik zou me er niet al te druk om maken wat betrefd het niet of minder snel dichtgroeien van de wangen. Je hebt een prima baard joh. Je kijkt er zelf anders naar dan anderen . Gaat prima zo.
 

Texman

Koning Baard
Ik vind ook dat je geen zorgen moet maken @Bjorn ;).
Want als je baard wat langer is dan kan je de rechter-en linkerkant meer op elkaar aanpassen waardoor het minder opvalt. Dat je het front van je baard wat langer wil laten groeien dan je wangen is zeker aan te bevelen. Want hierdoor krijgt je baard een massievere aanblik en dat staat erg goed.
Voor de rest vind ik dat het erg goed gaat.(Y)
Groet Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Het gaat heel goed Bjorn, ik zie ook al een mooie snor die mooi wordt geborsteld, goede dekking en een mooie kleur baard. Het staat je heel goed. Ga zo door en tot de volgende update.(Y)
 

Bjorn

Baard
Hier zie je goed wat ik bedoel, en ik weet dat doorgroeien uiteindelijk de kale plekken voor een groot gedeelte zal vullen, maar t blijft balen dat er links, op de foto rechts, zo'n groot gat zit. Sowieso is mijn dekking onder mijn gezicht niet heel erg dicht vind ik. Een echte hele volle baard zal t daarom niet worden na mijn idee.
 

Texman

Koning Baard
Het is nu nog te vroeg om te kunnen zeggen dat het waarschijnlijk geen volle baard gaat worden.
Als je wat verder vooruit kijkt denkt ik dat een volle baard wel tot de mogelijkheden behoort.
Je hebt er wel voldoende potentie voor alleen moet je geduld en vertrouwen hebben.
Ik heb vorige week een link geplaatst naar een website die heel veel informatie bevat over het laten groeien van een baard. Zoek hem op en ga hem zeer aandachtig lezen want ik weet zeker dat je hier heel veel aan hebt. En wat Macx zegt laat hem vooral langer groeien.:)>
 

Bjorn

Baard
Hier weer een update, hij zit er nog steeds aan!!
 

Bijlagen

  • 20230310_093014.jpg
    20230310_093014.jpg
    601,4 KB · Weergaven: 62
  • 20230310_093017.jpg
    20230310_093017.jpg
    646,8 KB · Weergaven: 60
  • 20230310_093020.jpg
    20230310_093020.jpg
    612,6 KB · Weergaven: 60
  • 20230310_093222.jpg
    20230310_093222.jpg
    650,7 KB · Weergaven: 61

Texman

Koning Baard
Ha @Bjorn,
Ik zie dat het heel goed gaat met je baard, de wat dunnere plekken zijn zich mooi aan het opvullen (Y)(Y).
Wat mij betreft wordt je baardreis een succes en wil je je baard echt niet meer kwijt.;)
Lekker doorbaarden zo,
Texman :)>
 

Bjorn

Baard
Ha @Bjorn,
Ik zie dat het heel goed gaat met je baard, de wat dunnere plekken zijn zich mooi aan het opvullen (Y)(Y).
Wat mij betreft wordt je baardreis een succes en wil je je baard echt niet meer kwijt.;)
Lekker doorbaarden zo,
Texman :)>
ja klopt maar de foto's zien er beter uit qua dichtheid dan in het echt. Het verschil tussen links en rechts (qua dichtheid onder de kaak) is best groot. Dat is in basis wel jammer. Maarja we hebben niet allemaal een borstel van een baard. Het gaat vast goed komen.
 

Macx

Baardaap
ja klopt maar de foto's zien er beter uit qua dichtheid dan in het echt. Het verschil tussen links en rechts (qua dichtheid onder de kaak) is best groot. Dat is in basis wel jammer. Maarja we hebben niet allemaal een borstel van een baard. Het gaat vast goed komen.
Over een paar maanden zie je daar echt helemaal niets meer van.
 
Banner image
Top