Mijn eigen baardreis

TMG1961

Baardaap
Inmiddels is het 31 okt en de eerste maand van de yeard zit er bijna op, nog een kleine 15 uur te gaan. Tot nu toe is het me meegevallen, zo goed als geen last gehad van jeuk dus dat is wel fijn. Ook tot nu toe geen negatieve commentaren ontvangen. Nog slechts 11 maanden of anders gezegd 334 dagen of 8016 uur te gaan na vandaag. Dus zoals je ziet niet zo gek lang meer als je het in maanden bekijkt :D :p

Soms als ik in de spiegel kijk denk ik van groeit hij nog wel? Of heb ik per ongeluk de baardgroeiknop uitgezet ??
Heb zojuist paar foto's voor mijn eigen reisverslag gemaakt, maak er voor mezelf om de 2 weken een paar.
De volgende foto's voor forum komen over 2-2,5 week, dus nog even geduld hebben. Maar dat hebben jullie allemaal in overvloed :p :D
 

TMG1961

Baardaap
Het beste is het gewoon vergeten dat je een baard laat groeien. Die lengte komt vanzelf . ....

it aint over until the fat lady sings

Ik kijk voor de toekomst naar mijn goatee, die is al 3 maanden oud, dus kan ik zien hoe lang de rest van de baard er over 2 maanden uitziet
 

RCM

Baardaap
Het gaat heel erg goed zo te lezen. En als je toch wil aftellen, dan kun je het inderdaad beter in maanden doen ;). Ik ben benieuwd over ruim 2 weken, zodat we je prachtige baard kunnen aanschouwen. :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Was vanochtend even bakkie koffie doen bij een vriendin en hadden het over barbier en ze kende de barbier waar ik naar toe wil gaan begin volgend jaar. Is volgens haar een goede barbier. Dit is de facebookpagina https://www.facebook.com/BarbershopDeBaard/

Dus over paar maanden ga ik een afspraak maken daar.
 

RCM

Baardaap
facebookpagina ziet er prima uit... maar eerst nog een tijdje laten groeien dus, het jaar is nog 'lang' niet voorbij :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
facebookpagina ziet er prima uit... maar eerst nog een tijdje laten groeien dus, het jaar is nog 'lang' niet voorbij :)>(Y)

Het meeste van het jaar hebben we inmiddels gehad. Ik kijk hoe de stand van zaken is na de jaarwisseling en dan zie ik wel of een bezoek gepland wordt of dat er nog wel even gewacht kan worden. Zit momenteel vol in de het groeit alle kanten op fase. Rechterkant van goatee heeft besloten om een haakse bocht naar rechts te maken en snor vind dat een mond niet zichtbaar hoeft te zijn.
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Haha, wat een fase hé! Wellicht hoe langer het wordt, hoe minder haakse bochten. Ik heb er nu ook last van, mijn baard wil ook graag rechts afslaan, terwijl ik graag wil dat die naar beneden gaat.... Met nog wat geduld komt dat vast allemaal goed.. Succes!! :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Ik wacht tot ie schrikt als hij kennis maakt met mevr zwaartekracht, kijken of hij dan nog
Haha, wat een fase hé! Wellicht hoe langer het wordt, hoe minder haakse bochten. Ik heb er nu ook last van, mijn baard wil ook graag rechts afslaan, terwijl ik graag wil dat die naar beneden gaat.... Met nog wat geduld komt dat vast allemaal goed.. Succes!! :)>(Y)

Zodra de zwaartekracht hem in de gaten heeft is het afgelopen met dat tegendraadse gegroei..althans hoop ik. Voor de rest is het afwachten wat het wordt.
 

RCM

Baardaap
Ik wacht tot ie schrikt als hij kennis maakt met mevr zwaartekracht, kijken of hij dan nog


Zodra de zwaartekracht hem in de gaten heeft is het afgelopen met dat tegendraadse gegroei..althans hoop ik. Voor de rest is het afwachten wat het wordt.
Dat klopt helemaal! Daar wachten we allemaal dan maar geduldig op! (Y)
 

Ardjan

Baardaap
Was vanochtend even bakkie koffie doen bij een vriendin en hadden het over barbier en ze kende de barbier waar ik naar toe wil gaan begin volgend jaar. Is volgens haar een goede barbier. Dit is de facebookpagina https://www.facebook.com/BarbershopDeBaard/

Dus over paar maanden ga ik een afspraak maken daar.
Effe facebook-pagina bekeken; ziet er goed uit! (Y) In ieder geval een barbier die zelf ook een flinke baard heeft! :)> Hij weet dus waar die over praat! ;)
 

Hapmans

Baard
Inmiddels weekje verder en alles zit er nog aan en groeit rustig verder. Merk momenteel wel dat ik heel erg last heb van hartjes die alle kanten behalve de goede opstaan.

Vraag aan de meer ervaren snorrenwax gebruikers..welke gebruiken jullie, ik wil niet echt een die de snor veranderd in een blok gegoten beton.

Ik gebruik momenteel de balsem en olie van Honest Amish. Ben er tevreden over, alleen ga bij volgende bestelling wel de heavy duty balsem nemen aangezien ik vind dat de reukloze die ik nu gebruik het niet meer aankan, en dan met name bij de bakkebaarden.

Foto's komen over 3-4 weken dus nog even geduldig wachten :D
ja heb de premium olie van honest amish dies echt lkkr ruikt naar vers gezaagd hout en dat vind ik als timmerman echt fijn!!! :D
[DOUBLEPOST=1509638355][/DOUBLEPOST]
facebookpagina ziet er prima uit... maar eerst nog een tijdje laten groeien dus, het jaar is nog 'lang' niet voorbij :)>(Y)
nou over 9 weekjes is het jaar toch echt voorbij hoor:pzolang is dat nou ook weer niet:)>
 

TMG1961

Baardaap
ja heb de premium olie van honest amish dies echt lkkr ruikt naar vers gezaagd hout en dat vind ik als timmerman echt fijn!!! :D

Ik gebruik momenteel de geurloze olie van Honest Amish. De premium baardolie heb ik bewust niet gekozen vanwege de opmerking:
Let op: de Premium baardolie bevat Sea Buck Thorn (duindoorn) olie. Dit is een oranje-kleurige olie die een hele lichte of grijze baard een gele kleur kan geven.

Ik heb nog een half blikje geurloze balsemen half flesje olie dus kan nog even vooruit. Olie ga als flesje op is zelf maken, heb de benodigde olie daarvoor al in huis.
Ben nu aan het kijken of ik de wax/balsem ook zelf ga maken of dat ik die gewoon koop.
 

Hapmans

Baard
Ik gebruik momenteel de geurloze olie van Honest Amish. De premium baardolie heb ik bewust niet gekozen vanwege de opmerking:
Let op: de Premium baardolie bevat Sea Buck Thorn (duindoorn) olie. Dit is een oranje-kleurige olie die een hele lichte of grijze baard een gele kleur kan geven.

Ik heb nog een half blikje geurloze balsemen half flesje olie dus kan nog even vooruit. Olie ga als flesje op is zelf maken, heb de benodigde olie daarvoor al in huis.
Ben nu aan het kijken of ik de wax/balsem ook zelf ga maken of dat ik die gewoon koop.
ja dat die olie wat oranje is klopt wel maar heb gelukkid donker haar:rolleyes:maar hijs wel lkrr gehehehehe
 
Banner image
Top