Mijn eigen baardreis

TMG1961

Baardaap
Inmiddels weer een week verder. Van jeuk heb ik zo goed als geen last, heel af en toe klein beetje maar dat is amper noemenswaardig.
De baard ziet er momenteel niet echt uit, haren steken op sommige stukken alle kanten uit. Maar komt allemaal goed, zit nu op 2 weken na besluit alles te laten groeien.
Komende 6 dagen zit ik nog aan de penicilline, oorontsteking. De baard heeft er weinig last van :D

Foto's komen volgend weekend of anders begin November. Momenteel geen tot zeer weinig verschil te zien met afgelopen zondag.
 

TMG1961

Baardaap
Inmiddels al weer 10 dagen verder. De baard groeit rustig verder. Echt veel verschil is er niet te zien tussen nu en 10 dagen geleden. Althans voor mezelf niet.
Dit is de huidige stand van zaken. Volgende update is over 2 weken en dan met foto's gemaakt door buurvrouw als het goed is.

Dag 18 van de yeard, nog maar 347 te gaan :D
18okt.jpg 18okt1.jpg
 

RCM

Baardaap
De zijkanten ogen al een stuk 'voller'... dus de groei is er wel degelijk. Maar bij een maandelijkse foto-update gaan we echt een 'mega'verschil zien, dus dat zou ik eerder doen dan iedere 2 weken zeg maar! En het is zeker waar dat je je eigen progressie minder vind opvallen dan anderen. Ga zo doooooooooooorrrrrrr!! :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Bedankt voor de reacties. Volgende update is in November, zal het wat later doen dan ik in eerste instantie van plan was, zo rond 20 November ipv 5 November.
Dus over 4,5 week in plaats van 2.
 
  • Like
Reactions: RCM

DNA76

Baard
Toch wel merkbaar verschil te zien. Staat je goed! Beter dan die geschoren foto van eerder vind ik persoonlijk! Blijven gaan met die baard
 

TMG1961

Baardaap
Inmiddels weekje verder en alles zit er nog aan en groeit rustig verder. Merk momenteel wel dat ik heel erg last heb van hartjes die alle kanten behalve de goede opstaan.

Vraag aan de meer ervaren snorrenwax gebruikers..welke gebruiken jullie, ik wil niet echt een die de snor veranderd in een blok gegoten beton.

Ik gebruik momenteel de balsem en olie van Honest Amish. Ben er tevreden over, alleen ga bij volgende bestelling wel de heavy duty balsem nemen aangezien ik vind dat de reukloze die ik nu gebruik het niet meer aankan, en dan met name bij de bakkebaarden.

Foto's komen over 3-4 weken dus nog even geduldig wachten :D
 
Banner image
Top