Jack zijn reis naar een volle baard

Lijkt mij wel Jack. Ik heb geen ervaring met een grotere baard dus ik ben geen ervaringsdeskundige maar als ik logisch nadenk dan moet dat zeker lukken

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

JackL78

Zware baard
Vanmorgen de zijkant gefatsoeneerd met de grootste opzetstuk die ik had :D. De voorkant en dan de hoek om naar de hals is nog wel een dingetje. Die stap durf ik nog niet te zetten :oops:
 

Bijlagen

  • A6C9D187-047C-4076-940D-EB3A4EE15C52.jpeg
    A6C9D187-047C-4076-940D-EB3A4EE15C52.jpeg
    572,7 KB · Weergaven: 116
  • 5D6585FB-1F22-47E4-9166-043D7F1F9A83.jpeg
    5D6585FB-1F22-47E4-9166-043D7F1F9A83.jpeg
    573,5 KB · Weergaven: 114
  • D6832B7D-2119-492A-AF76-D27D658FDB6F.jpeg
    D6832B7D-2119-492A-AF76-D27D658FDB6F.jpeg
    466 KB · Weergaven: 112

Bart1986

Baard
Vanmorgen de zijkant gefatsoeneerd met de grootste opzetstuk die ik had :D. De voorkant en dan de hoek om naar de hals is nog wel een dingetje. Die stap durf ik nog niet te zetten :oops:
Wauw, ferme baard!
[DOUBLEPOST=1587723350][/DOUBLEPOST]
Wauw, ferme baard!
Erg leuk om je baardreis te volgen, op een paar maanden zo'n baard geeft me moed :) geduld is dus echt een schone deugd..
 

Rothbeard62

Volle Baard
Dat ziet er al goed uit! Voor wat betreft de voorkant: die ziet er toch prima uit? Misschien de langste, uitstekende haartjes wat bijwerken, maar verder is het perfect! Als je een langere baard wil, dan is het sowieso beter om de hals met rust te laten, de haren daar dragen flink bij aan het creëren van volume. :)>(Y)(Y)
 

JackL78

Zware baard
Bedankt allemaal!! Dit geeft de burger weer moet :oops::D


Wauw, ferme baard!
[DOUBLEPOST=1587723350][/DOUBLEPOST]
Erg leuk om je baardreis te volgen, op een paar maanden zo'n baard geeft me moed :) geduld is dus echt een schone deugd..
Dank je!!
Dapper @JackL78 .
Veel succes en sterkte gewenst met de voorkant .
Thanks @berendgr (Y)

Mooie baard baardbroeder ga zo door:)>(Y)
:D(Y)

Dat ziet er al goed uit! Voor wat betreft de voorkant: die ziet er toch prima uit? Misschien de langste, uitstekende haartjes wat bijwerken, maar verder is het perfect! Als je een langere baard wil, dan is het sowieso beter om de hals met rust te laten, de haren daar dragen flink bij aan het creëren van volume. :)>(Y)(Y)
@Rothbeard62 Ik twijfelde zelf over de voorkant. Ben nogal kritisch :oops:
 

Texman

Koning Baard
Ha @JackL78 ,
Ik vind dat je het goed gedaan hebt zeker als dit de eerste keer is. Je hebt in korte tijd een erg mooie baard gekregen die je goed staat.(Y)(Y)(Y)
Je hoeft ook niet zo bang te zijn dat het keer fout gaat want je baard groeit zo goed dat je daar binnen de kortste keren niets meer van ziet.:)
Werk wel altijd in kleine laagjes of stapjes dan kan je het effect zien en gaat het ook niet zo gauw mis.
Groet Texman:)>
 

JackL78

Zware baard
@Rothbeard62 Ik twijfelde zelf over de voorkant. Ben nogal kritisch :oops:

Die zelfkritiek kan soms de grootste vijand zijn van een mooie baard. Jij hebt een perfecte baard, dus: niet te veel in de spiegel kijken en vooral genieten van je mooie baard![/QUOTE]
Ook nog echt ook hè. Is soms een slechte eigenschap van me :rolleyes:. Ik zal proberen niet zo vaak in de spiegel te gaan kijken :)

Geweldig mooie baard, ik zou er helemaal niets aan doen, is helemaal af!
Thanks @Laurent1965

Ha @JackL78 ,
Ik vind dat je het goed gedaan hebt zeker als dit de eerste keer is. Je hebt in korte tijd een erg mooie baard gekregen die je goed staat.(Y)(Y)(Y)
Je hoeft ook niet zo bang te zijn dat het keer fout gaat want je baard groeit zo goed dat je daar binnen de kortste keren niets meer van ziet.:)
Werk wel altijd in kleine laagjes of stapjes dan kan je het effect zien en gaat het ook niet zo gauw mis.
Groet Texman:)>
Dit was inderdaad de eerste keer voor mij. Vond het erg spannend moet ik eerlijk toegeven :oops:. Ja dat in kleine laagjes/stapjes werken had ik al ergens gelezen. Klinkt ook logisch.

bedankt baardbroeders voor de positieve woorden. Doet me goed!!:):)>
 

Bart1986

Baard
Die zelfkritiek kan soms de grootste vijand zijn van een mooie baard. Jij hebt een perfecte baard, dus: niet te veel in de spiegel kijken en vooral genieten van je mooie baard!
Ook nog echt ook hè. Is soms een slechte eigenschap van me :rolleyes:. Ik zal proberen niet zo vaak in de spiegel te gaan kijken :)


Thanks @Laurent1965


Dit was inderdaad de eerste keer voor mij. Vond het erg spannend moet ik eerlijk toegeven :oops:. Ja dat in kleine laagjes/stapjes werken had ik al ergens gelezen. Klinkt ook logisch.

bedankt baardbroeders voor de positieve woorden. Doet me goed!!:):)>[/QUOTE]


Zou je het opnieuw doen of liever niet? Het lijkt mij wel echt leuk om uiteindelijk zoveel mogelijk zelf te doen... Een van de Di gen waar ik erg naar uitkijk, mits hij langer is... :)
 

JackL78

Zware baard
Ook nog echt ook hè. Is soms een slechte eigenschap van me :rolleyes:. Ik zal proberen niet zo vaak in de spiegel te gaan kijken :)


Thanks @Laurent1965


Dit was inderdaad de eerste keer voor mij. Vond het erg spannend moet ik eerlijk toegeven :oops:. Ja dat in kleine laagjes/stapjes werken had ik al ergens gelezen. Klinkt ook logisch.

bedankt baardbroeders voor de positieve woorden. Doet me goed!!:):)>


Zou je het opnieuw doen of liever niet? Het lijkt mij wel echt leuk om uiteindelijk zoveel mogelijk zelf te doen... Een van de Di gen waar ik erg naar uitkijk, mits hij langer is... :)[/QUOTE]

denk dat ik het wel zo weer zou doen. Om De tijd tussen de bezoekjes aan de barbier te overbruggen

Ziet er top uit @JackL78! Laat die halslijn lekker gaan joh, over een tijdje kun je weer naar de barbier en dan wordt dat wel bijgewerkt

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Gaan we ook doen (Y):)
 

Joep

Zware baard
Ik had een tijdje niet gekeken op jouw topic @JackL78 Mooie baard is het geworden!
Ga je naar de barbier? Is die dan al weer open? Ik volg het nieuws niet zo, dus best kans dat ik weer eens achter loop.
 
Banner image
Top