Jack zijn reis naar een volle baard

JackL78

Zware baard
Vandaag de beard butter van Grave before shave binnen en Barberism baardbalsem van Captain Fawcett. Beide producten aangeschaft ter (tijdelijke) vervanging van de HA producten.

Morgen maar even de beard butter proberen :D
 

JackL78

Zware baard
De beardbutter vind ik op zich wel een fijn product. Laat zich lekker in je baard smeren maar je moet er geen holt van verwachten. Dit wist ik en was me het ook niet om te doen.De baardbalsem van CF heb ik nog niet geprobeerd. Denk dat dit komend weekend gaat gebeuren.

vanmorgen even lekker aan de wandel geweest met onze dochter. Lekker rustig en ff de kop leeg :D
 

Bijlagen

  • 47F8FD0E-7AEB-4D42-BEE8-86AAAC5317BA.jpeg
    47F8FD0E-7AEB-4D42-BEE8-86AAAC5317BA.jpeg
    808,9 KB · Weergaven: 143
  • F81A9DD9-01B7-49AC-B837-5FC22ABF9699.jpeg
    F81A9DD9-01B7-49AC-B837-5FC22ABF9699.jpeg
    1.009,5 KB · Weergaven: 144

JackL78

Zware baard
Lekker uitwaaien zo met de baard, ziet er goed uit!
Thanks man!! Het was inderdaad heerlijk (Y)

Flinke baard @JackL78 .Volgens mij doel bereikt, als ik zo de voorbeeld foto bekijk die je eerder plaatste.

@berendgr Mooi om dat een keer van een ander te horen. Zelf zie ik dat nog niet zo..

Ha @JackL78 ,
Je baard is steeds beter geworden. Leuk om te zien dat jouw baardreis ook een succes is (Y)(Y)(Y).
Texman :)>
:oops: dank je. Aan de linkerkant loopt de groei nog een beetje achter. Net onder m’n oor

Dikke baard! Komt helemaal tot zijn recht zo in de natuur

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
:D:D(Y)(Y)
 

JackL78

Zware baard
Gewoon aangeven dat barbier bezoek is niet mogelijk is en je het zelf niet durft te doen . Dus niks aan te doen nu .;)
Ik Heb haar al aangegeven dat ze voorlopig even geduld moet hebben :). Ze zal nog even door de zure appel moeten bijten :rolleyes:

Als mensen een baard niet mooi vinden zeggen ze altijd dat die je oud maakt.:confused:
Mijn kapper deed dat ook eens en schatte mij 5 jaar jonger in dan ik op dat moment was.:):):).
Ik ben nog steeds klant bij deze kapper en krijg vaak een compliment over mijn baard.:)>
We zullen zien. Misschien valt het haar straks ook wel minder op als ik weer bij de barbier ben geweest en het weer netjes heb laten maken :D
 
Als ze vindt dat het je ouder én knapper maakt, is er toch niets mis mee

Maar even serieus, op YouTube zijn zoveel video's te zien waarin goed wordt uitgelegd hoe jij je baard zelf kunt bijwerken. Succes gegarandeerd...ik ga namelijk altijd van het positieve uit!

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

JackL78

Zware baard
Als ze vindt dat het je ouder én knapper maakt, is er toch niets mis mee

Maar even serieus, op YouTube zijn zoveel video's te zien waarin goed wordt uitgelegd hoe jij je baard zelf kunt bijwerken. Succes gegarandeerd...ik ga namelijk altijd van het positieve uit!

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

hahaha inderdaad. Denk alleen niet dat ze dit zo bedoelt heeft :rolleyes::D.

Ik al diverse filmpjes bekeken maar vind het toch nog een grote stap om het zelf te doen. Ik ben namelijk erg bang dat ik er te veel afhaal/het model verpruts
 
Snap ik heel goed Jack.

Mocht je er binnenkort toch aan willen beginnen, check even hoe Carlos Costa het doet. Kleine stappen en very safe:


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

JackL78

Zware baard
Thanks (Y) Dat filmpje van hem had ik ook al gevonden. Is die techniek ook toepasbaar met een als je niet zo’n korte baard wilt :oops:. Je moet dan zeker een “ grotere” opzetstuk gebruiken. Ik niet echt een baardtrimmer maar een gewone tondeuse. Zie bijlage 4A99C080-3E46-4A96-ACD4-44760A6A08B4.jpeg
 

Boof72

Volle Baard
Mijn vrouw is 5 jaar ouder als ik en heb ooit met m'n stomme kop gezegd dat de baard er was om de leeftijd te compenseren. Ze zei namelijk ook dat ik een ouwe kop kreeg.
Toen had ik het helemaal gedaan uiteraard , dus die opmerking moet je niet gebruiken !!! :D:D
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top