Jack zijn reis naar een volle baard

JackL78

Zware baard
Niet twijfelen Jack .Gewoon naar de barbier en even in model laten brengen .En , zoals ik bij Boof72 ook al schreef, bij thuis komst jammeren dat het veel tekort geworden is en dit zeker 48 uur volhouden. Daarna een week triest in de spiegel kijken als ze in de buurt is . Dit om te voorkomen dat zulke uitlatingen in de toekomst zich herhalen. succes Jack

Thanks Berend. We gaan dat ook gewoon doen/proberen :D. Eens kijken of me dat goed afgaat ;)
[DOUBLEPOST=1581104240][/DOUBLEPOST]
Een baard is niet alleen voor jou maar ook voor je vriendin wennen. En dat heeft tijd nodig.;)
Dus op termijn zal het klagen wel overgaan, het is wel belangrijk dat je zoals @berendgr zegt om het een beetje netjes te houden.(Y)

dat is zeker waar. Mijn omgeving moet er meer aan wennen dan ikzelf. De tijd zal het leren ;)
 

Nib85

Volle Baard
Een baard is niet alleen voor jou maar ook voor je vriendin wennen. En dat heeft tijd nodig.;)
Dus op termijn zal het klagen wel overgaan, het is wel belangrijk dat je zoals @berendgr zegt om het een beetje netjes te houden.(Y)

De klaagperiode kan rustig een jaartje aanhouden (weet ik uit ervaring). ;)
De berusting en acceptatie komt er vanzelf.
Haar af en toe er op wijzen dat ze toch geluk heeft met een man met een fantastische baard(groei) werkt ook.


Succes, hoe was het bij de barbier gisteren @JackL78 ?

Gratis tip:
Gewoon netjes houden en af en toe zeggen dat je hem misschien van het voorjaar wel weer wat in kort (in het voorjaar trek je deze periode over de zomer heen. Na de zomer...afijn, je kan het zelf wel invullen... :D )
 

JackL78

Zware baard
De baard staat je erg goed. Misschien wat laten straktrekken, maar ik zou 'm zeker niet inkorten. Niet iedereen kan een volle langere baard laten groeien, maar jij kan dat wel. Dus wees er zuinig en trots op! :)>(Y)

De klaagperiode kan rustig een jaartje aanhouden (weet ik uit ervaring). ;)
De berusting en acceptatie komt er vanzelf.
Haar af en toe er op wijzen dat ze toch geluk heeft met een man met een fantastische baard(groei) werkt ook.


Succes, hoe was het bij de barbier gisteren @JackL78 ?

Gratis tip:
Gewoon netjes houden en af en toe zeggen dat je hem misschien van het voorjaar wel weer wat in kort (in het voorjaar trek je deze periode over de zomer heen. Na de zomer...afijn, je kan het zelf wel invullen... :D )

Dank je. Ik ben bij de Barber geweest en weer tevreden de zaak verlaten. Goed overleg gehad, mijn wensen en doel besproken, en heeft hier goed naar geluisterd :) .
De lijnen zijn nu “netjes” en de springers aan de zijkant zijn verdwenen.
Thanks voor de tip @Nib85 (Y)(Y) . Die gaan we ook onthouden :D
 

JackL78

Zware baard
Even weer een update. 3 weken geleden de Barber bezocht. Het gaat lekker al zeg ik het zelf :)
De snor wel ik alleen iets langer/voller hebben
 

Bijlagen

  • AC5A7228-8A90-43E5-B6BE-F404884C274F.jpeg
    AC5A7228-8A90-43E5-B6BE-F404884C274F.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 159
  • 7B31A89F-BAE0-476B-85B2-D73715485B6C.jpeg
    7B31A89F-BAE0-476B-85B2-D73715485B6C.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 158
  • C02E687D-72E1-4B30-AB01-537C8EEF07E0.jpeg
    C02E687D-72E1-4B30-AB01-537C8EEF07E0.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 156

JackL78

Zware baard
Dat gaat zeker goed! Mooie :)>
Thanks (Y)

Dat gaat goed @JackL78 .Het is al een flinke baard .(Y)
Thanks. Zelf zie je dat niet echt

Dat gaat lekker! :)>(Y)
Dank je :)

Vind ik ook @JackL78 en die snor gaat ook nog komen (Y)(Y)(Y).
Het wordt een mooie baard :)>
We gaan ervoor :)

Dat ziet er erg goed uit! (Y) Als je de snor de vrijheid (om ongeremd te kunnen groeien) geeft dan komt dat zeker goed! :)>
Ja de snor laat ik nu ongemoeid :)
 

JackL78

Zware baard
Woensdag wat lekkers besteld bij mijnbaard.nl. HA baardolie, HA wax, mini baardborstel. Donderdag binnen en de olie gisteren geprobeerd. Heerlijke olie. Ik vind deze olie beter/anders dan de olie die ik nog heb van mr bear family. Denk dat ik de olie van mr bear maar in de sporttas doe en gebruik na het sporten :)

zoals ook in een ander topic genoemd, ben ik bijna door mn HA beard balm HD en heb ik voor een ander merk moeten kiezen omdat deze nergens meer te krijgen is. Met hulp van Sebastiaan (mijnbaard.nl) uiteindelijk gekozen voor grave before shave beard butter. Ben benieuwd naar het product.
 
Banner image
Top