Jack zijn reis naar een volle baard

Rothbeard62

Volle Baard
Je baard en snor zien er echt top uit! Ik snap dat je beide een beetje wil laten bijwerken, maar wees alsjeblieft voorzichtig! Niet te veel!! Ben erg benieuwd naar het resultaat! :)>(Y)(Y)
 

JackL78

Zware baard
Je baard en snor zien er echt top uit! Ik snap dat je beide een beetje wil laten bijwerken, maar wees alsjeblieft voorzichtig! Niet te veel!! Ben erg benieuwd naar het resultaat! :)>(Y)(Y)

We gaan zekers voorzichtig doen. Goeie instructies geven aan de barbier.(Y)

Ziet er goed uit man!
Ik heb net even terug gekeken naar je eerste foto's en ik vind met baard een stuk beter staan.

dank je :)

Ben benieuwd naar het resultaat hou ons op de hoogte .

Gaan we zeker doen (Y)

Het is een prachtige en ook karakteristieke baard geworden.(Y)(Y)(Y)
Laat er niet te veel vanaf halen ;).

Thanks !!
'k Zou als ik jou was erg voorzichtig zijn!
Goeie, goeie baard! Zuinig op zijn! :)>(Y)

Bedankt man!! Zijn we ook zuinig op :D

Djeezes wat een ferme baard! Die wordt dus nóg beter :)>
Bedankt voor het compliment. Zelf zie ik het niet zo :oops:
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ziet er goed uit! (gelukkig is het verschil met voor niet té groot ;)). Prima basis om je baard zich weer verder te laten ontwikkelen. Het is belangrijk dat je een tevreden man bent! :)(Y)(Y)
 

JackL78

Zware baard
Ziet er goed uit! (gelukkig is het verschil met voor niet té groot ;)). Prima basis om je baard zich weer verder te laten ontwikkelen. Het is belangrijk dat je een tevreden man bent! :)(Y)(Y)

dank je. Ja het verschil is niet echt groot nee. Van te voren duidelijk aangegeven zijkanten netjes maken(bijna niks af), snor ook bijna niks af maar voor wel iets vanaf dat het weer netter “lijkt”
Al met al zeer tevreden
Ik moet zeggen, je hebt er meer af laten halen dan ik zou durven, maar het ziet er heel goed uit!
Dank je. Maar De hoeveelheid eraf valt wel mee hoor :D
Goed gelukt @JackL78 .Over het resultaat kun je meer dan tevreden zijn . (Y)
Dank je man!!
Goeie look hoor, @JackL78! Ferme baard! :)>(Y)
Thanks (Y)(Y)
 
Banner image
Top