Jack zijn reis naar een volle baard

JackL78

Zware baard
Goed zo lekker verwennen die baard! (Y):)>
Ja man. Heerlijk!!

Die houten kammetjes zijn wel erg fijn, ik heb er bijna altijd wel een op zak.
Tot nu toe bevalt de kam me prima (Y)

Hoe bevalt de HM Beard Balm lees verschillende verhalen over het Heavy Duty gedeelte van dit product.
Ik heb het product nu 2x gebruikt. Bevalt op zich prima. Ben alleen nog wel aan het uitvogelen hoeveel ik moet gebruiken. Ik heb vandaag meer gebruikt dan gisteren en merk dat het nu wel beter de haren onder controle houd.
 

JackL78

Zware baard
We zijn inmiddels weer bijna 4 weken verder sinds mijn laatste update. Mijn :)> groeit gestaag verder. Best wel tevreden hoe het tot dusver gaat :D Heb vanaf 17 september geen scheermes meer aangeraakt. Behalve het bijhouden van de wangen en nek/hals ;)
 

Bijlagen

  • 94F41BF9-A16A-4225-8B92-4E710F02F52C.jpeg
    94F41BF9-A16A-4225-8B92-4E710F02F52C.jpeg
    798,8 KB · Weergaven: 154

JackL78

Zware baard
Heren..... de twijfel slaat toe. Niet voor wat betreft het eraf halen maar het kort houden van de baard. Mijn vriendin zei gisteravond ineens dat de baard ook niet langer moet worden :oops: .... en hij wordt springerig (zoals zij dat noemt)

Lastig hoor :rolleyes: Donderdag heb ik weer een afspraak bij de barbier. Is inmiddels weer 9 weken geleden. Misschien dat ze er dan anders over denkt :D
 

berendgr

Volle Baard
Niet twijfelen Jack .Gewoon naar de barbier en even in model laten brengen .En , zoals ik bij Boof72 ook al schreef, bij thuis komst jammeren dat het veel tekort geworden is en dit zeker 48 uur volhouden. Daarna een week triest in de spiegel kijken als ze in de buurt is . Dit om te voorkomen dat zulke uitlatingen in de toekomst zich herhalen. succes Jack
 
Banner image
Top