Jack zijn reis naar een volle baard

JackL78

Zware baard
Ik heb een aantal mooie baarden op internet gezien. Wat denken jullie. Is dit haalbaar met mijn baardgroei gezien de (groei)vorderingen tot nu toe? Jullie als ervaringsdeskundigen :D
 

Bijlagen

  • FE73E34F-6048-4450-BA34-B115EFBADD2F.jpeg
    FE73E34F-6048-4450-BA34-B115EFBADD2F.jpeg
    402,2 KB · Weergaven: 127
  • E33F6ECB-461B-4672-A26F-2166045C398F.jpeg
    E33F6ECB-461B-4672-A26F-2166045C398F.jpeg
    450,1 KB · Weergaven: 126
  • C1B4B028-1D45-4523-AC8C-92215B81D298.jpeg
    C1B4B028-1D45-4523-AC8C-92215B81D298.jpeg
    490,8 KB · Weergaven: 122

Gunter

Baard
Poeh, dit zijn ook wel meteen de meest brute baarden qua massa op de kin die je hebt gekozen.
Volgens mij hebben mannen met dit soort baarden de volgende overeenkomsten:

- goede dekking op en boven de kin (onder de mond)
- dikke stevige haren
- een robuuste kin (zonder baard dus), die bij voorkeur vooruit steekt Alles wat je kin hoekig is (vierkant) en naar voren steekt is al massa die je er gratis bijkrijgt.
- haren die zich goed een richting op laten duwen en niet krullen


Ik hoop voor je dat je in de buurt komt . Maar hoe dan ook, je zal je eigen fantastische baard hebben.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb een aantal mooie baarden op internet gezien. Wat denken jullie. Is dit haalbaar met mijn baardgroei gezien de (groei)vorderingen tot nu toe? Jullie als ervaringsdeskundigen :D
Het is altijd leuk om voor je zelf een voorbeeld te hebben van wat je wil bereiken met je baardgroei.
Beide heren op de foto's hebben een perfecte baardgroei en beiden hebben de baard goed onder controle.
Of zulke baarden voor jou tot de mogelijkheid is op dit moment nog moeilijk te zeggen.
Je hebt best een mooie baardgroei maar je baard moet nog een eind uitgroeien om kunnen zeggen wat het gaat worden.
Voorlopig zou ik mij daar op focussen en mocht je naar de barbier willen neem dan de foto's mee om te laten zien wat jouw einddoel is.
Iedereen heeft zijn eigen baardgroei en het is een uitdaging om daar het beste uit halen.
Je bent in ieder geval goed bezig.(Y)
Groet Texman :)>
 

JackL78

Zware baard
Poeh, dit zijn ook wel meteen de meest brute baarden qua massa op de kin die je hebt gekozen.
Volgens mij hebben mannen met dit soort baarden de volgende overeenkomsten:

- goede dekking op en boven de kin (onder de mond)
- dikke stevige haren
- een robuuste kin (zonder baard dus), die bij voorkeur vooruit steekt Alles wat je kin hoekig is (vierkant) en naar voren steekt is al massa die je er gratis bijkrijgt.
- haren die zich goed een richting op laten duwen en niet krullen


Ik hoop voor je dat je in de buurt komt . Maar hoe dan ook, je zal je eigen fantastische baard hebben.

heb in ieder geval een streven:D

Met de ijsmuts is David!
Een Baardborrel-lid. (Y)

oké. Heeft een prachtige baard!! Ik kwam die foto tegen op Instagram

Het is altijd leuk om voor je zelf een voorbeeld te hebben van wat je wil bereiken met je baardgroei.
Beide heren op de foto's hebben een perfecte baardgroei en beiden hebben de baard goed onder controle.
Of zulke baarden voor jou tot de mogelijkheid is op dit moment nog moeilijk te zeggen.
Je hebt best een mooie baardgroei maar je baard moet nog een eind uitgroeien om kunnen zeggen wat het gaat worden.
Voorlopig zou ik mij daar op focussen en mocht je naar de barbier willen neem dan de foto's mee om te laten zien wat jouw einddoel is.
Iedereen heeft zijn eigen baardgroei en het is een uitdaging om daar het beste uit halen.
Je bent in ieder geval goed bezig.(Y)
Groet Texman :)>

Thanks. Ik ga ook zeker een foto meenemen en laten zien als ik naar de barbier ga(Y)
 

JackL78

Zware baard
Vanmorgen naar de Zwarte Raaf in Groningen geweest. Goed geholpen (Y)(Y) Ik had een aantal foto’s meegenomen om te laten zien waar ik graag naar toe wil met de baard. Hij heeft goed geluisterd en ben dan ook zeer tevreden.
 

Bijlagen

  • 217D5528-38B1-42C7-BD65-62042598105F.jpeg
    217D5528-38B1-42C7-BD65-62042598105F.jpeg
    1.005,1 KB · Weergaven: 156

JackL78

Zware baard
Al aardig op weg naar doel! Ziet er goed uit!

Thanks!! Ja het gaat lekker zo :)>

Fijn dat je tevreden van je barbier bezoek terug bent gekomen! Zo te zien is er niets of nauwelijks lengte af, ziet er prima uit! (Y):)>
Ja man. Erg fijn hoe het daar ging. Eerst besproken wat ik precies voor ogen heb. Hij heeft het gewoon ff weer “netjes” gemaakt, de lijnen wat strakker
 
Banner image
Top