Is mijn doel enigszins haalbaar?

Texman

Koning Baard
Goeiemiddag heren, het is weer even geleden dus bij deze weer een update. Zit inmiddels op 14 weken. Ook een vakantiefoto toegevoegd van een week geleden waar de baard er best goed uitziet vind ik zelf :)

Bekijk bijlage 26636Bekijk bijlage 26637Bekijk bijlage 26638Bekijk bijlage 26639
Ha @Mijndert,
Je baard tekent zich al mooi af, ik denk dat hij nog beter gaat worden.
Leuke vakantie foto, lekker sportief bezig.
Wat heb je voor een fiets, ziet er erg mooi uit (Y).
Groet Texman:)>
 
Ha @Mijndert,
Je baard tekent zich al mooi af, ik denk dat hij nog beter gaat worden.
Leuke vakantie foto, lekker sportief bezig.
Wat heb je voor een fiets, ziet er erg mooi uit (Y).
Groet Texman:)>
Dankjewel, ja ik vind ook dat de baard er steeds beter uit gaat zien (zeker van een afstand, van dichtbij een beetje slordig haha) maar laat hem nog lekker even doorgroeien. De mountainbike is een Genesis E-Pro :)
 
Goedemiddag heren, het is een tijdje geleden. Sinds de laatste update heb ik altijd een baard gehouden, variërend qua lengte. Meestal wel kort, zo'n 8mm tot 1 cm. Nu wil ik echter weer kijken hoe het eruit gaat zien als ik hem langer laat groeien. De laatste poging vond ik dat het erg slordig werd, en pluizig. Om dit te voorkomen gebruik ik nu baardolie en borstel ik vaker. Bij deze een foto hoe het er nu uitziet. Ben benieuwd naar wat er te bereiken valt!
1000041842.jpg
 

Texman

Koning Baard
Goedemiddag heren, het is een tijdje geleden. Sinds de laatste update heb ik altijd een baard gehouden, variërend qua lengte. Meestal wel kort, zo'n 8mm tot 1 cm. Nu wil ik echter weer kijken hoe het eruit gaat zien als ik hem langer laat groeien. De laatste poging vond ik dat het erg slordig werd, en pluizig. Om dit te voorkomen gebruik ik nu baardolie en borstel ik vaker. Bij deze een foto hoe het er nu uitziet. Ben benieuwd naar wat er te bereiken valt!
Bekijk bijlage 28135
Ha @Mijndert,
Ik vind dat je baard er prima uit ziet en dat een wat langere baard best goed zal staan.
Omdat het misschien allemaal wat slordiger wordt is het belangrijk om je de baard goed te verzorgen en te stijlen. I.c.m. strakke lijnen moet het lukken.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Dat ziet er veel belovend uit voor een wat langere baard, maar kort staat je ook goed. Baardolie en borstelen bevordert de groei, dus je bent nu goed bezig, dit gaat een mooie baard worden, en het is al een mooie korte.
 
Bedankt voor jullie reacties. Wat ik zelf jammer vind is dat je mijn wangen nog vrij goed door de baard heen ziet. Maarja niet veel aan te doen, hopelijk wordt dit met meer lengte wat minder. Bij mijn laatste foto's die ik augustus vorig jaar geupload had vond ik vooral het front erg slordig. En ik baalde ervan dat er niet zoveel dekking is aan de voorkant van mijn kin, maar vooral aan de onderkant. In de 2e foto van die update is dat ook goed te zien, het laagste punt van mijn baard zit daar eigenlijk achter mijn kin, wat ik niet mooi vind. Omdat mijn begroeiing nog niet zo dik is denk ik dat een langere baard er misschien zo uit gaat zien, en dat is niet waar ik voor wil gaan. Maar we zien het vanzelf ;)

Screenshot 2024-05-02 192412.png

Ben wel blij dat de laatste maanden de gaten naast mijn mond wat kleiner zijn geworden. Ze zijn er nog wel, maar er is ook ontwikkeling te zien qua haren.
 
Banner image
Top