hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

Staat ook nog een leuke (vind ik) Akubra Coober Pedy op
Maar maat 58 is mij te klein.

Verstuurd met behulp van een mobiele woordverkreukelaar.
 
Laatst bewerkt:
P

Pellie

Guest
Staat ook nog een leuke (vind ik) Akubra Coober Pedy op
Maar maat 58 is mij te klein.

Verstuurd met behulp van een mobiele woordverkreukelaar.

Yup, ik zag em. Hij wil er 80 euro voor hebben :)
[DOUBLEPOST=1536171496][/DOUBLEPOST]Mijn vrouw heeft 2 Akubras besteld van een australische site, een Coober Pedy en een Avalon. Ook zij heeft het hoedenvirus te pakken....
 

Zwollenaar

Zware baard
hoedjesdag.jpg P1010528.JPG

Op 18 september aanstaande is het weer Prinsjesdag. Naast het voorlezen van de
troonrede is het voor de aanwezige dames weer hoedjesdag. Nu wil ik voorstellen dat
de aanwezige heren dan OOK een hoed dragen.
Mannelijke Hoeddragers Aller Landen Verenig U !!!!!! :)
 
Laatst bewerkt:

Boudi

Baard
Wat heb je dan gelezen?

Dat een Fedora niet gedragen wordt bij casuel kleding, not done is...
Moet er ook niet over lezen, zijn toch altijd ook maar een mening. Zelf vind ik zo’n hoed juist wel gaaf staan bij een shirtje :) gelukkig toch niet de enige
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Kun je een Fedora hoed bij iedere kledingstijl dragen? Is casual goed genoeg? Of gewoon lekker doen wat ik zelf wil... ;)
Ligt eraan, wat je onder casual verstaat. Een fedora in combinatie met een korte broek of gymschoenen is niet echt raadzaam, maar je bent niet verplicht je in een kostuum te hijsen om een hoed te dragen, dus doe waar jij je fijn bij voelt.

Howard Hughes ( staal-gigant, filmster, regisseur, uitvinder, piloot, producer, vrouwenverslinder en nog veel meer en ook nog eens ooit de rijkste man ter wereld) hier tijdens het verlaten van zijn vliegtuig gehuld in casual lederen jack en WOII militaire broek laat zien, dat casual en fedora's goed samen kunnen gaan.
Op deze foto is het uiterlijk van de personage van Indiana Jones gebaseerd.

image.jpeg
 

DNA76

Baard
leuk topic hier (Y), ben een flatcap en baseballcapdrager maar ik word hoe langer hoe meer benieuwd naar een hoed! Het ouder worden en vooral kaler is ook een stimulans om iets op mijn hoofd te hebben. Nuttige info hier en ik vermoed dat ik binnen een tweetal maanden eigenaar zal zijn van een hoed. Nog wat opzoeken op internet en daarna op naar de shop!! Dit forum heeft mij al hopen geld gekost! Bedankt mannen :D:D:D
 

Zwollenaar

Zware baard
tilley-hoed.jpg kerst2011.jpg hoed van leer.JPG P1010474.JPG flat cap -1-.JPG

Zoals genoegzaam bekend is mijn favoriete hoedenmerk de Tilley T3. Deze heb ik in diverse
kleuren (khaki, olijfgroen, navy, oranje en terracotta/hennep) Ook heb ik 2 leren hoeden van
het merk Barmah. En in een lichte verstandsverbijstering heb ik ooit ook een flatcap gekocht.
Zie de diverse foto's
 

Bijlagen

  • tilley-hoed.jpg
    tilley-hoed.jpg
    2 KB · Weergaven: 34
  • P1010474.JPG
    P1010474.JPG
    1,9 MB · Weergaven: 29
  • kerst2011.jpg
    kerst2011.jpg
    222,1 KB · Weergaven: 28
  • hoed van leer.JPG
    hoed van leer.JPG
    1.015,3 KB · Weergaven: 27

Hartenheer

Zware baard
leuk topic hier (Y), ben een flatcap en baseballcapdrager maar ik word hoe langer hoe meer benieuwd naar een hoed! Het ouder worden en vooral kaler is ook een stimulans om iets op mijn hoofd te hebben. Nuttige info hier en ik vermoed dat ik binnen een tweetal maanden eigenaar zal zijn van een hoed. Nog wat opzoeken op internet en daarna op naar de shop!! Dit forum heeft mij al hopen geld gekost! Bedankt mannen :D:D:D
Persoonlijk vind ik het nadeel van hoed. {ja @proffessorMelchor ik weet het}. dat men dit helemaal gek vind als je het altijd draagt.
Daarom draag ik altijd flatcaps.
Ook al vind ik hoeden meer stijl geven.
 
Banner image
Top