hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

LuckyBasterd

Volle Baard
Ach ik zie het zo... De baard is 1, dit zijn de extra's... Je gaat voor het totaal plaatje... Kijk je kan in je Roelvink gele slip op Amsterdam Centraal staan en dan kijken ze je aan.. maar ze zullen wel zeggen zie je die vent in zijn gele slip met die super stoere, gave, mega mooie baard...

Ik denk maar zo, het maakt het plaatje af. Bij de een is het de hoed, bij de ander de tattoo... En de ander? Die zet een brilletje op terwijl het niet perse hoeft...

Meestal vind ik de extra de baard net even iets meer style, karakter dan wel flair geven.... The finising touch...
 

istawa

Zware baard
Vind het wel leuk juist door deze posts van jullie ben ik mij ook in caps en hoeden gaan verdiepen. Heb deze vilten hoed van de zomer op een folk festival. Om eens te proberen. Van hieruit zien we wel hoe het zich ontwikkeld.
c3371563590f073febbe882fd883727e.jpg
1c04c9bb43587628c8ea9960c524e06e.jpg


it aint over until the fat lady sings
 

Texman

Koning Baard
Vind het wel leuk juist door deze posts van jullie ben ik mij ook in caps en hoeden gaan verdiepen. Heb deze vilten hoed van de zomer op een folk festival. Om eens te proberen. Van hieruit zien we wel hoe het zich ontwikkeld.
it aint over until the fat lady sings

Ha @istawa ,
Die hoed staat je heel goed.(Y)
Leuk begin van een nieuwe hobby.:)
Texman:)>
 

Gunter

Baard
Voor mij geld hetzelfde als bij Istawa. Er gaat een wereld voor mij open en je (Pelle) leert mij een hoop nieuwe dingen mbt hoeden.
Ikzelf denk niet dat ik een hoedendragen ben, al heb ik er wel één. Een Kangol Mowbray Pork Pie. De beruchte Pork Pie, niet jouw smaak heb ik al gelezen.
Ik draag hem eigenlijk nooit, alleen soms met optredens met mijn bandje op koelere plekken.
Ik merk dat ik mijn schedel onbedekt het fijnst vind. Een petje (wel een stetson) draag ik eigenlijk ook vrijwel nooit. En zodra het dan koud wordt, dan is het vaak een muts omdat ik juist mijn oren bedekt wil hebben, daar heb ik het eerste last op van de kou.

Wat ik wil zeggen, ik lees zeker mee met dit topic, en waardeer de berichten die je post.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Nou vooruit dan...

Moest in mijn pauze even langs huis, sta je bijna voor de deur krijg je een SMS dat de levering er aan komt...
Nou dan wachten we toch even :) dan kunnen we meteen "testen"

Heb een tribly besteld bij hoedenshop.nl.. Voorlopig wat eenvoudig, en niet meteen de duurste maar kost het toch wel wat :rolleyes:...
Maar goed, een fatsoenlijke pet of nu dan hoed gaat mij toch al heel wat jaren mee.. zie mijn flex-fit-petten..
Deze gaan zo lang mee dat ze eigenlijk verslijten van de zweet dan wel de zon.. En ja zo'n petje kost ook al snel een tientje of 5.

Maar goed, ik had beloofd een post te maken, dus zie hier...
Zat wel even met de maat te stoeien, zat er precies tussen in.. dus heb even een ruimere genomen dus op dit moment komen de strips in de rand van pas....
Twijfelde al bij de aanschaf, maar (hopelijk) heb er goed gedaan.....


IMG_20180828_133022.jpg IMG_20180828_131840.jpg
 
Banner image
Top