Het off-topic topic - Slow chat

zenn

Zware baard
763
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Oh ja, code rood, algehele hysterie, blijf binnen, geef oma maar alvast een spuitje, geen smog inademen, strooiwagens op de wegen, drink drieëntachtig liter water per uur, stop de hond in de diepvries…

Alhoewel 70% van de mensheid in gebieden woont, waar temperaturen van rond de 40C als normaal gelden en dit overleven, type ik dit in extreme paniek zittend in mijn schuilkelder met airconditioning.
 

Texman

Koning Baard
Oh ja, code rood, algehele hysterie, blijf binnen, geef oma maar alvast een spuitje, geen smog inademen, strooiwagens op de wegen, drink drieëntachtig liter water per uur, stop de hond in de diepvries…

Alhoewel 70% van de mensheid in gebieden woont, waar temperaturen van rond de 40C als normaal gelden en dit overleven, type ik dit in extreme paniek zittend in mijn schuilkelder met airconditioning.
Natuurlijk is het warm maar als de media nou eens een beetje normaal doen en niet iedereen een angst psychose zitten aan te praten dat houden we het een beetje relaxt. Tegenwoordig wordt alles al dagen van te voren al opgeblazen tot belachelijk proporties:confused:. Vroeger hadden we het bijvoorbeeld over zware buien, hoosbuien of desnoods een wolkbreuk. Tegenwoordig hebben we het over horrorbuien en horrorstormen:eek:.
 

Hartenheer

Zware baard
Natuurlijk is het warm maar als de media nou eens een beetje normaal doen en niet iedereen een angst psychose zitten aan te praten dat houden we het een beetje relaxt. Tegenwoordig wordt alles al dagen van te voren al opgeblazen tot belachelijk proporties:confused:. Vroeger hadden we het bijvoorbeeld over zware buien, hoosbuien of desnoods een wolkbreuk. Tegenwoordig hebben we het over horrorbuien en horrorstormen:eek:.
Helemaal mee eens de klimaat sekte die het land regeert is totaal doorgeslagen.
 

zenn

Zware baard
Maar weer ff een Batman film uit de trilogie van regisseur Christopher Nolan opgezet... Heerlijk!


*Op 3.00m is een huurling met nederlands leger jasje te zien, weet iemand die toevallig welke jas dit exact is?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Bedoel je het jasje, dat de donkere militair achter het scherm zittend draagt @zenn ?
Dat is geen NATO-jas, maar een binnengevechtsjas van de U.S.-infanterie.
Het Nederlandse leger heeft wel vergelijkbare jackets. Volgens mij heb ik er nog een met "wings" in de winkel. Wil je dat ik kijk en zo ja, welke maat heb je?

image.jpeg
 
Banner image
Top