Het off-topic topic - Slow chat

Laurent1965

Zware baard
Ik verwacht de speelfilm! ;)
[DOUBLEPOST=1562444945][/DOUBLEPOST]
Dan zul je wel interesse hebben in hoe mijn voertuig er momenteel uitziet. :cool:

Bekijk bijlage 12365
Niet dat ik ze heb hoor (kinderen), maar lijkt mij kicken om hier bijvoorbeeld je kinderen mee van school te halen of even naar de winkel te gaan...:D
[DOUBLEPOST=1562513161][/DOUBLEPOST]
Moord op Pampus? :confused:

Bekijk bijlage 12355

Het lijk.....:eek::eek::eek:

Bekijk bijlage 12358

De geest van.....Yainderidoo??????:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Bekijk bijlage 12357
Mooie foto's!!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ja, dat had ik natuurlijk wel door, behalve dat jullie veel lol gehad hebben samen en dat is gaaf :):):)
[DOUBLEPOST=1562489936][/DOUBLEPOST]
Ziet eruit als een stevige renovatie, degelijk werk hoor.:cool:
Doe je dit zelf of doet een bedrijf dit voor je (Y)
Helemaal zelf in mijn eentje. :)
[DOUBLEPOST=1562566501][/DOUBLEPOST]
Niet dat ik ze heb hoor (kinderen), maar lijkt mij kicken om hier bijvoorbeeld je kinderen mee van school te halen of even naar de winkel te gaan...:D
[DOUBLEPOST=1562513161][/DOUBLEPOST]
Mooie foto's!!
De kinderen baalden ook altijd, als moeders ze met de personenwagen kwam halen, haha.
En bij de diverse winkelcentra parkeert haast nooit iemand zijn wagen direct ernaast.
Nog een voordeel is, dat men op landwegen de berm induikt om voorrang te verlenen, wat eigenlijk niet nodig is, omdat ik hier gewoon doorheen kan ploegen zonder snelheid in te leveren. :)
 

Texman

Koning Baard
Helemaal zelf in mijn eentje. :)
[DOUBLEPOST=1562566501][/DOUBLEPOST]
De kinderen baalden ook altijd, als moeders ze met de personenwagen kwam halen, haha.
En bij de diverse winkelcentra parkeert haast nooit iemand zijn wagen direct ernaast.
Nog een voordeel is, dat men op landwegen de berm induikt om voorrang te verlenen, wat eigenlijk niet nodig is, omdat ik hier gewoon doorheen kan ploegen zonder snelheid in te leveren. :)
Ha @ProfessorMelchior ,
Petje af hoor, je bent ook werkelijk van alle markten thuis (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
Texman:)>
 

zenn

Zware baard
pics_065_clean_790.jpg


Die schilderijtjes... :D
 

Texman

Koning Baard
Ja inderdaad voor katten is dit ook geweldig alleen moet je er dan een veel kleinere ingang voor maken zodat ze zich wat kunnen verstoppen :).
 
Banner image
Top