Het grote frustratie topic

Yainderidoo

Zware baard
iu
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Even een frustratie kwijt zien te raken.
Vanmiddag moest ik even langs de tandarts om een tweetal kronen te laten vervangen. Reeds eerder meegemaakt, dus niets aan de hand, alleen enige napijn voor de komende dagen verwacht.
Dat pakte dus even anders uit!!!:confused:
Van één van de kiezen breken de wortels dwars doormidden. Spijtig denk ik nog, dat wordt overgebleven stukken wortel verwijderen en dan zien we wel of het een stifttand of implantaat gaat worden.
Dat pakte dus geheel anders uit!!!:eek:
Bij het verwijderen van de wortels breekt een stuk van de bovenkaak mee, waardoor er een open ruimte met de neusholte ontstaat.
Dat pakte dus even problematisch uit!!!:(
Er werd druk heen er weer gerend en gesproken en ik lag binnen een kwartier in een operatiekamer, waar men met de meest angstaanjagende zagen, boren en slijpmachines in mijn mond tekeerging, waarna men mijn halve schedel weer in een min of meer originele staat probeerde te krijgen en me daarna allemaal middelen toediende, waardoor ik waarschijnlijk nog een week denk, dat ik op Woodstock rondloop met Jimmy Hendricks.

Was dit frustrerend? Neen!
Wat dan wel?
Een vriendelijke verpleegster plakte voor de operarie een steriele lap op mijn hoofd, die alles behalve de mond afschermde en ……dat gtvrdmsekutding was zelfklevend en niet zo weinig ook.o_O
Dus bij verwijdering ben ik toch een aanzienlijk stuk baard en snor kwijtgeraakt.
Dat is pas frustrerend!:mad:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Eenieder bedankt voor de goede wensen.
Pijn is fijn en bloed moet, zullen we maar denken. Jeuk is leuk.:D

@Joep en @Ardjan hebben me wel op een diabolisch idee gebracht voor het moment, dat ik voor contrôle terug moet.

Ik zie het zo en verbeter me, als je iets gruwelijkers te binnen schiet:
een vel papier, waar ze vliegenvangers van produceren…de prof, die de verpleegster besluipt… zowel de doos als de tepels, aangegeven door uitermate sadistische Baardforummers…tromgeroffel…een ijselijke kreet…en dan als eind-shot een tandenloze prof met slechts een halve baard en snor en een waanzinnige blik in de ogen…en dan de tekst: Binnenkort in dit théater!
 

Yainderidoo

Zware baard
Mag ik alsjeblieft vragen dat plakpapier voor mij mee te nemen met daar op dat stuk tepel en doosmateriaal? Ik heb ook zo mijn behoeftes. Stuur het maar mee met de eerstvolgende Aleppo zending. Alvast bedankt. :confused::oops: Je moet trouwens nog de groeten hebben van Kay!
 
P

Pellie

Guest
Even een frustratie kwijt zien te raken.
Vanmiddag moest ik even langs de tandarts om een tweetal kronen te laten vervangen. Reeds eerder meegemaakt, dus niets aan de hand, alleen enige napijn voor de komende dagen verwacht.
Dat pakte dus even anders uit!!!:confused:
Van één van de kiezen breken de wortels dwars doormidden. Spijtig denk ik nog, dat wordt overgebleven stukken wortel verwijderen en dan zien we wel of het een stifttand of implantaat gaat worden.
Dat pakte dus geheel anders uit!!!:eek:
Bij het verwijderen van de wortels breekt een stuk van de bovenkaak mee, waardoor er een open ruimte met de neusholte ontstaat.
Dat pakte dus even problematisch uit!!!:(
Er werd druk heen er weer gerend en gesproken en ik lag binnen een kwartier in een operatiekamer, waar men met de meest angstaanjagende zagen, boren en slijpmachines in mijn mond tekeerging, waarna men mijn halve schedel weer in een min of meer originele staat probeerde te krijgen en me daarna allemaal middelen toediende, waardoor ik waarschijnlijk nog een week denk, dat ik op Woodstock rondloop met Jimmy Hendricks.

Was dit frustrerend? Neen!
Wat dan wel?
Een vriendelijke verpleegster plakte voor de operarie een steriele lap op mijn hoofd, die alles behalve de mond afschermde en ……dat gtvrdmsekutding was zelfklevend en niet zo weinig ook.o_O
Dus bij verwijdering ben ik toch een aanzienlijk stuk baard en snor kwijtgeraakt.
Dat is pas frustrerend!:mad:
Foto?? :)
 
Banner image
Top