Flatcap.... Platte pet.... Waar haal jij ze?

Was vandaag bij de C&A en de flatcaps geprobeerd. Mat 58 te klein en maat 59 te groot. Of de maten zijn niet goed of ik heb een rare maat hoofd.
Bij hoedshop.nl zijn kurken strips te koop.
Koop de hoed/pet dus liever íets te groot en bestel voor 99 cent (en bijna 5 euro verzendkosten) een setje.
Daarmee krijg je in 9 van de 10 gevallen je hoed of pet netjes op maat.
Staan bij de hoeden/accessoires.

Verstuurd met behulp van een mobiele woordverkreukelaar.
 
laatst zag ik bij de C&A flatcaps liggen, idee om daar te kijken? ik wilde er zelf een, maar de vrouw weerhield me ervan! haha
[DOUBLEPOST=1512383245][/DOUBLEPOST]ooh wacht, sorry mannen voor mijn nutteloze bijdrage haha. (zie nu pas C&A voorbij komen)
 

TMG1961

Baardaap
Heb die bij C&A geprobeerd maar was of te groot of te klein. Daarna bij Hendriks in Heerlen goed passende gevonden.
 

Kale666man

Baardaap
Die van de action zijn niks,probeer alshet kan dan voor wat goeds te gaan.
Soms bij ruitersportwinkels hebben ze ook wel eens aanbiedingen,maar action,ja het is goedkoop maar dat voel je wel ook als je hem vastpakt
 

Hartenheer

Zware baard
Die van de action zijn niks,probeer alshet kan dan voor wat goeds te gaan.
Soms bij ruitersportwinkels hebben ze ook wel eens aanbiedingen,maar action,ja het is goedkoop maar dat voel je wel ook als je hem vastpakt
Ze zijn ook van polyester gemaakt.
Bepaald niet prettig dragen
 

Kale666man

Baardaap
Nee joh, net wat je zegt en zweten doe je er zeker mee beter genaamd zweetpet.
Nee sommige dingen gaan wel van de action maar de levensduur of kwaliteit is er maar weinig:(
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
In Ierland ligt de oorsprong van de ballcap ook.
Wat triest eigenlijk, als je bedenkt hoe armzalig het aanbod in Nederland is tov Ierland. :(
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Helemaal mee eens.. zelf ook een fan van de ballcaps.. maar goed.. een goed zittende.. tja die moet je net weten te vinden...
 
P

Pellie

Guest
Helemaal mee eens.. zelf ook een fan van de ballcaps.. maar goed.. een goed zittende.. tja die moet je net weten te vinden...

Als je je maat weet, (hoofdomtrek), dan kan je ze toch gewoon ook online bestellen? Ik heb bijv. maat 58 en dat zit altijd als gegoten. Koop je bijvoorbeeld een maat M of maat L, dan wordt het lastiger. M is vaak 58/59 en L 59/60, tjah daar zit 1 maat speling in.
Conclusie: meet je hoofd op net boven je oren en die maat kopen i.p.v M, L etc. One size fits all sowieso links laten liggen!
 

Kale666man

Baardaap
Hahaha ja je ken beter passen want die maten kloppen vaak voor geen meter.in dit geval cm.
Vind het altijd lastig iets te bestellen want zelf passen en voelen blijft altijd het beste.
One size shits all is ook echt weer een melchior uitspraak al had hartenheer hier ook mee kunnen komen.:)
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ok.. mhmmmm.. degene die ik nu heb is idd met zo'n elastiek er in
Als je je maat weet, (hoofdomtrek), dan kan je ze toch gewoon ook online bestellen? Ik heb bijv. maat 58 en dat zit altijd als gegoten. Koop je bijvoorbeeld een maat M of maat L, dan wordt het lastiger. M is vaak 58/59 en L 59/60, tjah daar zit 1 maat speling in.
Conclusie: meet je hoofd op net boven je oren en die maat kopen i.p.v M, L etc. One size fits all sowieso links laten liggen!

Weet jij dan ook hoe dat zit met Flexfit?
De pet die ik nu heb is idd met M/L etc.. maar met Flexfit..
 

Kale666man

Baardaap
Oei dat weet ik niet lucky maar zal mel of hartenheer,wel weten denk ik.
Weet alleen dat die van de action niks zijn,maar smaken verschillen en sommige zijn er blij mee .
 
P

Pellie

Guest
Ok.. mhmmmm.. degene die ik nu heb is idd met zo'n elastiek er in


Weet jij dan ook hoe dat zit met Flexfit?
De pet die ik nu heb is idd met M/L etc.. maar met Flexfit..

Nee dat weet ik niet, neem aan dat je met flexfit de cap wat groter kan maken? Idd door elastiek? Misschien dat Professor Melchior hier een antwoord op heeft?
 
Banner image
Top