Flatcap.... Platte pet.... Waar haal jij ze?

Mrgourmet

Baard
Flatcap.... Platte pet. 80% van de tijd draag ik die,
(Tsja, Haar is dun, maar dat is niet de reden)
Ik vind de 'look' van zo'n platte pet in combi met een volle baard echt tof.

Ik koop ze meestal als ik ze tegen het lijf loop, heb er nu ongeveer 8 a 9.
(soms bij de c&a zelfs leuke simpele caps voor weinig!)

Waar haal jij jou flatcap??
(URL's van shops, webshop, aanraders? etc)

baardjezoem.jpg
Groet Mr Gourmet!
 

Mrgourmet

Baard
Dank je wel maat! ik mis wel m'n snor, maar wie weet een comback in 2018 ;)
jouw baard is zeer Epic, prof!

cap maat. Maat 58 (is m geloof ik?)
 

Weeble

Volle Baard
Ik ben hier wel benieuwd naar, want ik ben aan het overwegen om er een te gaan passen! :)
 

Hartenheer

Zware baard
Hoedshop.nl maar die zijn vrij prijzig en daar komen ook nog verzendkosten bij.
De goedkope soorten die ze hebben, staan als een keppeltje op je hoofd. Bepaald niet prettig.
Nadeel: je moet ze op maat kopen en dat verschilt ontzettend per model/merk

Tegenwoordig bestel ik ze bij Aliexpress, voor nog geen €6.00 / €10.00 heb je best wat keus.
Omdat ik ze {bijna} altijd draag heb ik zomer petten.
Bij Aliexpress is het ook one size, daar zitten 2 riempjes aan de zijkant waar mee je ze makkelijk kan stellen.

Het voordeel {ik slinger ze door de wasmachine} als je lelijk worden gooi je ze weg, en dat doe je niet zo makkelijk als ze €60.00 tot €80,00 kosten
[DOUBLEPOST=1509107661][/DOUBLEPOST]
Loop eens bij de h&m of c&a binnen daar hebben ze altijd wel wat flatcaps, weet je iig je maat!
Meestal van die oude lullen dingen.
Ze zijn er veel leuker en mooier te verkrijgen.
 
Laatst bewerkt:

Hartenheer

Zware baard
idd wel iets van waar ;) maar handig om je maat te checken

Daar heb je weinig aan als de maten van de petten onderling verschillen.
Zie het net als een broek. Ga eens verschillende broeken passen van de zelfde maat.
De ene zal goed passen de andere is te ruim , de andere strak.

Dus de goede maat kan je alleen echt checken als je ze in een winkel koopt en kan passen.
 
Hoedenwinkel in Groningen is een stenen winkel waar er erg veel keus is in hoeden en petten.
https://www.witting.nu/ is de website.
Ik ga persoonlijk liever zelf langs om te kijken, te voelen en te passen.
Niet de goedkoopste, wel leuk om eens een bezoekje aan te wagen.
 

rudolf

Baard
Utrecht bij de hoedenshop is the place to be voor een goede pet.. deskundig advies en zeer ruime assortiment

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Vandaag liep ik bij de winkelketen Big Bazar en zag daar voor héél weinig geld hele redelijke flatcaps, dus loop er eens binnen zou ik zeggen.
 

istawa

Zware baard
Heb deze flatcap 2 weken terug aangeschaft bij winkelketen zara. Voor 12.95 vond ik nogal gaan voor een cap van wol.
6298324d580ffd78bfc43e93212ebf3d.jpg


it aint over until the fat lady sings
 

Hartenheer

Zware baard
Vandaag liep ik bij de winkelketen Big Bazar en zag daar voor héél weinig geld hele redelijke flatcaps, dus loop er eens binnen zou ik zeggen.

Heb deze flatcap 2 weken terug aangeschaft bij winkelketen zara. Voor 12.95 vond ik nogal gaan voor een cap van wol.
6298324d580ffd78bfc43e93212ebf3d.jpg


it aint over until the fat lady sings

Sorry maar deze zaken zijn mij totaal niet bekend in het gat waar ik woon.
Ziet er op het eerste gezicht goed uit.
 

TMG1961

Baardaap
Big Bazar hebben we hier in het dorp ook, alleen die hebben geen flat caps, de action ligt er naast maar ook daar geen flat caps. Er ligt stukje verder wel een hoedenwinkel maar daar beginnen de prijzen bij 45 euro.
 

istawa

Zware baard
Big Bazar hebben we hier in het dorp ook, alleen die hebben geen flat caps, de action ligt er naast maar ook daar geen flat caps. Er ligt stukje verder wel een hoedenwinkel maar daar beginnen de prijzen bij 45 euro.
Liep van de week bij de aciton. En er lagen er weer bij de mutsen. Meen 4 of 5 eurie.

it aint over until the fat lady sings
 

RCM

Baardaap
Ik was van de week bij de C&A, daar hadden ze ook flat caps. Echter vond ik ze niet prettig zitten. Ik dacht een prijs van € 12,95 of zoiets, was in ieder geval niet duur. Echter kies ik liever voor kwaliteit. (Y)
 
Banner image
Top