Eindelijk, een baard!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
..en de meeste barbieren zijn oostindischdoof ..als jij zegt ..zo min mogelijk van mijn baard af aub,..kom je met een stoppelbaard de salon uit.
Je zit er zelf toch bij? Als je naar het plafond gaat liggen staren en geen aanwijzingen durft te geven, dan kan het voorkomen, maar zolang je in de spiegel meekijkt (daar hangt dat ding er ook voor) en je wensen kenbaar maakt en ingrijpt, als je een handeling niet verlangt, dan kan er weinig misgaan.
 

Peter1971

Baard
@Peter1971 Ik weet niet zeker of de vraag voor mij was, maar ik ben niet linkshandig. Ik heb wel ongelijke verschillende groei op beide wangen

mcvries sorry,..zie je vraagje nu pas..was niet voor jouw bedoeld, maar je mag overal op reageren dus..(Y):)>
[DOUBLEPOST=1574704027][/DOUBLEPOST]
Je zit er zelf toch bij? Als je naar het plafond gaat liggen staren en geen aanwijzingen durft te geven, dan kan het voorkomen, maar zolang je in de spiegel meekijkt (daar hangt dat ding er ook voor) en je wensen kenbaar maakt en ingrijpt, als je een handeling niet verlangt, dan kan er weinig misgaan.

ik kon niet in de spiegel meekijken...mijn hoofd lag in zon rare knik naar achteren, dat je amper kan slikken,..wanneer ik mee kan kijken is pas als de hals en lijnen geschoren zijn,...dan is het leed meestal al geschied
[DOUBLEPOST=1574704321][/DOUBLEPOST]
Je zit er zelf toch bij? Als je naar het plafond gaat liggen staren en geen aanwijzingen durft te geven, dan kan het voorkomen, maar zolang je in de spiegel meekijkt (daar hangt dat ding er ook voor) en je wensen kenbaar maakt en ingrijpt, als je een handeling niet verlangt, dan kan er weinig misgaan.
:D:D ik heb meegemaakt..."ik zei ik wil een stoere trim dat de baard er uitkomt en fris e.d" ze zei ...ik weet precies wat je bedoeld,:eek: dat ze me vroeg mijn bril af te doen.,.ik zei dan zie ik niks, dan zie je straks de verassing:(:(..sommige denken echt dat ze meester zijn in hun vak..
 

Peter1971

Baard
ProfessorMelchior ik snap je zogenaamde directe reactie wel..want jij kan waarschijnlijk wel achterover leunen omdat je een barbier heb getroffen die precies weet en doet wat je wilt, maar bij een onbekende barbier geef jij jezelf ook niet zo makkelijk in een onzekere houding..en dat heeft niks te maken met naar het plafond staren.
[DOUBLEPOST=1574704644][/DOUBLEPOST]
Om alle leed en ellende te voorkomen doe ik mij baard zelf en als het fout gaat is het mijn eigen schuld :eek::Dtoch ???.

precies, hier ook..
 

Joep

Zware baard
mcvries sorry,..zie je vraagje nu pas..was niet voor jouw bedoeld, maar je mag overal op reageren dus..(Y)
Oh, was de vraag dan voor mij?

Om alle leed en ellende te voorkomen doe ik mij baard zelf en als het fout gaat is het mijn eigen schuld :eek::Dtoch ???.
Ik denk dat ik dat in de toekomst ook wel wil. Het punt is dat ik nu niet een goed beeld heb van wat ik moet doen. Ik hoop dat als het één keer goed in model is gezet dat het dan duidelijker is wat ik moet doen om het bij te houden.
 

Texman

Koning Baard
Oh, was de vraag dan voor mij?


Ik denk dat ik dat in de toekomst ook wel wil. Het punt is dat ik nu niet een goed beeld heb van wat ik moet doen. Ik hoop dat als het één keer goed in model is gezet dat het dan duidelijker is wat ik moet doen om het bij te houden.
Komt tijd komt raad, Joep. Met je nieuwe verzorgingsmethode heb in ieder geval weer wat bereikt(Y)(Y)(Y)
 

Joep

Zware baard
Ik zit er over te denken om er krulspelden in te doen iemand hier tips of ervaring? :) Is dat ook niet wat voor jou @Joep ?
Huh, bedoel je dit? :confused::confused::confused: :eek::eek::eek::eek:

iu
 

Peter1971

Baard
ProfessorMelchior ik snap je zogenaamde directe reactie wel..want jij kan waarschijnlijk wel achterover leunen omdat je een barbier heb getroffen die precies weet en doet wat je wilt, maar bij een onbekende barbier geef jij jezelf ook niet zo makkelijk in een onzekere houding..en dat heeft niks te maken met naar het plafond staren.
[DOUBLEPOST=1574704644][/DOUBLEPOST]

precies, hier ook..
ja heerlijk, als je het zelf doet, doe je ook extra je best.
Ik zit er over te denken om er krulspelden in te doen iemand hier tips of ervaring? :) Is dat ook niet wat voor jou @Joep ?
:p:p
[DOUBLEPOST=1574715506][/DOUBLEPOST]
Neeeeeeeeeeee....ik bedoel dit zo ongeveeer:

iu

ik vind het wel oGAY...daarom staat het hem zo goed.
 

Joep

Zware baard
......En gebeurt dit allemaal in jouw topic, @Joep? Wat zijn m'n bebaarde medebroeders toch een 'bevuil'-jakkers! :D:eek:
Maar ja, ...je doet zelf ook mee! ;):D
Komt je eigen baard nog wel aan bod in dit topic? :rolleyes::eek:
Ja maar ik moedig het zelf ook een beetje aan, ik kan er wel om lachen.

Ik zal maar even een foto posten van mezelf om het weer mijn topic te maken. Mijn eerste foto zonder censuur.
IMG_7040.2.JPG
 
Banner image
Top