Eerste poging

Macx

Baardaap
Allen de beste wensen en veel gezondheid. Hierbij nog even een foto van het front waar ik in principe best tevreden over ben en naar mijn idee erg snel groeit.
Dat ziet er heel mooi uit Mischaap! het staat je ook zo goed hé. Knap mannetje ben je zo met zo'n mooie volle baard,en kleur is ook mooi.
 

Mapa

Baard
Ziet er goed uit,
Geduld brengt duidelijk op!

Er zijn trouwens applicaties zoals layout if grid waarbij je nu de foto's van in het begin en de recente foto's naast elkaar kan zetten en zo zelfs de vooruitgang in 1 oogopslag bekijken.. ik denk dat dit (zeker in jouw geval) heel aangenaam moet zijn ;-)

Doe zo verder!
 

RBBP

Baard
18 Aug. 2021:
Tijdens mijn laatste bezoekje aan de kapper werd er naast mij een man met een jaloersmakende baard geknipt.

Nu een half jaar later ben jij die man met jaloersmakende baard naast iemand anders die inspireert om een baard te laten groeien.
Dat moet best een lekker gevoel zijn :cool:

Haar zit er goed op gozert.:)>
 

Mischaa

Baard
Goedemiddag heren,

inmiddels ben ik wel maar de barbier geweest waar ik altijd goed contact mee heb gehad voor mijn hoofdhaar. Duidelijk aangegeven dat ik geen lengte wilde verliezen en wel benieuwd was naar het model met kortere zijkanten en een langer front. Doordat ik de zijkanten wat korter heb vallen de gaten wel weer wat meer open, maar vind het persoonlijk niet heel storend. Al met al best tevreden mee :)
 

Bijlagen

  • EAFEFB2A-7ED1-4CD3-9109-1623FC748B61.jpeg
    EAFEFB2A-7ED1-4CD3-9109-1623FC748B61.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 95
  • 98D3A806-26FC-4A42-8FB9-CF2B075B395E.jpeg
    98D3A806-26FC-4A42-8FB9-CF2B075B395E.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 98

Mischaa

Baard
18 Aug. 2021:


Nu een half jaar later ben jij die man met jaloersmakende baard naast iemand anders die inspireert om een baard te laten groeien.
Dat moet best een lekker gevoel zijn :cool:

Haar zit er goed op gozert.:)>

Thanks voor je mooie reactie, ben benieuwd naar jouw (nieuwe) baard!
[DOUBLEPOST=1643205532][/DOUBLEPOST]
Je kunt nu weer naar de barbier, maar laat die van je prachtige baard afblijven.


Oeps :eek:
 

tijn

Zware baard
Goedemiddag heren,

inmiddels ben ik wel maar de barbier geweest waar ik altijd goed contact mee heb gehad voor mijn hoofdhaar. Duidelijk aangegeven dat ik geen lengte wilde verliezen en wel benieuwd was naar het model met kortere zijkanten en een langer front. Doordat ik de zijkanten wat korter heb vallen de gaten wel weer wat meer open, maar vind het persoonlijk niet heel storend. Al met al best tevreden mee :)
Zo das mooi gedaan, ziet er mooi verzorgd uit en idd bijna geen lengte verloren. Prima werk vericht
 
Banner image
Top