Eerste poging

Mischaa

Baard
Goeie baard man. Inmiddels een volwaardige baard staan.

Zeg eens eerlijk: heeft hij al een keer tussen je rits gezeten? :p

hahaha nog een paar weekjes dan gaat hij toch echt wel tussen de rits zitten. :D
[DOUBLEPOST=1645627610][/DOUBLEPOST]We zijn weer wat verder en naar gevoel groeit het echt wel lekker door. Aankomende zaterdag naar de babier, maar niet voor de baard :)
 

Bijlagen

  • IMG_3969.jpeg
    IMG_3969.jpeg
    918 KB · Weergaven: 74
  • IMG_3970.jpeg
    IMG_3970.jpeg
    1.007,6 KB · Weergaven: 67

Mischa

Baard
hahaha nog een paar weekjes dan gaat hij toch echt wel tussen de rits zitten. :D
[DOUBLEPOST=1645627610][/DOUBLEPOST]We zijn weer wat verder en naar gevoel groeit het echt wel lekker door. Aankomende zaterdag naar de babier, maar niet voor de baard :)

Ziet er goed uit man!
 

Macx

Baardaap
hahaha nog een paar weekjes dan gaat hij toch echt wel tussen de rits zitten. :D
[DOUBLEPOST=1645627610][/DOUBLEPOST]We zijn weer wat verder en naar gevoel groeit het echt wel lekker door. Aankomende zaterdag naar de babier, maar niet voor de baard :)

Ziet er goed uit Mischa
 

Fox

Zware baard
hahaha nog een paar weekjes dan gaat hij toch echt wel tussen de rits zitten. :D
[DOUBLEPOST=1645627610][/DOUBLEPOST]We zijn weer wat verder en naar gevoel groeit het echt wel lekker door. Aankomende zaterdag naar de babier, maar niet voor de baard :)
Baard ziet er top uit,goed plan om enkel je haar te doen door barbier (Y)
 

RBBP

Baard
hahaha nog een paar weekjes dan gaat hij toch echt wel tussen de rits zitten. :D
[DOUBLEPOST=1645627610][/DOUBLEPOST]We zijn weer wat verder en naar gevoel groeit het echt wel lekker door. Aankomende zaterdag naar de babier, maar niet voor de baard :)

Doe je goed, Altijd feest bij de Barbier :p
Volgens mij heb je er niet eens zo heel veel moeite mee om niet aan je baard te komen. (Y)
En eigenlijk nu ook nog helemaal niet nodig, hij ziet er alles behalve onverzorgd uit.

Ik mag morgen middag weer naar onze grote vrinden.
Bij mij begint het nu toch vormen van onverzorgd koppie aan te nemen en ik mag dinsdag bij mijn nieuwe werkgever beginnen.
Ben benieuwd of ik er vanaf kan blijven :rolleyes:
 

Mischaa

Baard
Doe je goed, Altijd feest bij de Barbier :p
Volgens mij heb je er niet eens zo heel veel moeite mee om niet aan je baard te komen. (Y)
En eigenlijk nu ook nog helemaal niet nodig, hij ziet er alles behalve onverzorgd uit.

Ik mag morgen middag weer naar onze grote vrinden.
Bij mij begint het nu toch vormen van onverzorgd koppie aan te nemen en ik mag dinsdag bij mijn nieuwe werkgever beginnen.
Ben benieuwd of ik er vanaf kan blijven :rolleyes:


Nee, het gaat me erg gemakkelijk af. Voor mij is de baardwax wel een uitkomst blijft echt de hele dag prima zitten. Ah! Enkel de lijnen even net laten zetten? Succes met de nieuwe job, leuk! :D
 

RBBP

Baard
Nee, het gaat me erg gemakkelijk af. Voor mij is de baardwax wel een uitkomst blijft echt de hele dag prima zitten. Ah! Enkel de lijnen even net laten zetten? Succes met de nieuwe job, leuk! :D

Thanks!
De baardwax gebruik ik ook inderdaad. Ideaal.
Nee was niet gelukt om enkel de lijntjes te doen haha, maar wel bewuste keuze.
 
Banner image
Top