Eerste poging

Mischaa

Baard
Ik vindt het heel leuk dat je nu zo'n mooie baard hebt en dat je er ook zo tevreden mee bent.(Y)(Y)(Y)
Ik heb zelf het grootste deel van mijn werkzame leven een korte baard gehad en daarnaast heb ik ook motor gereden en een lange baard gaat uit veiligheidsoverwegen niet goed samen. Met een korte baard ben ik ook altijd heel tevreden geweest. Toen ik gestopt was met werken ben ik pas met een langere baard begonnen.
Je hebt nu de baard die goed bij je past en waar je je goed bij voelt en dat is het belangrijkste om er nog heel lang van te genieten.
Groet Texman :)>
Hoi Texman, bedankt voor je leuke reactie! Genieten komt goed, zou niet meer zonder willen. En inderdaad, een lange baard gaat er ooit aankomen. :)>
 

Mischaa

Baard
Een pracht baard, en wat ook zo mooi is, is de kleur van de baard die bijna gelijk is aan het hoofdhaar, het is zo'n mooi één geheel.
Ha Mac, dankjewel!! Eigenlijk nooit naar de kleuren van baard en hoofdhaar gekeken maar deze komen inderdaad erg overeen. Van dichtbij heb ik wel een beetje 3 kleuren, donkerblond, een rode gloed en wat donkerdere haren. Ik ben benieuwd of met de tijd de kleuren nog wat veranderen.
 
Banner image
Top