Eerste poging

Texman

Koning Baard
Goedemiddag heren,

inmiddels ben ik wel maar de barbier geweest waar ik altijd goed contact mee heb gehad voor mijn hoofdhaar. Duidelijk aangegeven dat ik geen lengte wilde verliezen en wel benieuwd was naar het model met kortere zijkanten en een langer front. Doordat ik de zijkanten wat korter heb vallen de gaten wel weer wat meer open, maar vind het persoonlijk niet heel storend. Al met al best tevreden mee :)
Ik vind dat het er prima uit ziet (Y)(Y)(Y). Een langer front raad ik ook altijd aan.
Lekker doorbaarden maar :)>
 

RBBP

Baard
Goedemiddag heren,

inmiddels ben ik wel maar de barbier geweest waar ik altijd goed contact mee heb gehad voor mijn hoofdhaar. Duidelijk aangegeven dat ik geen lengte wilde verliezen en wel benieuwd was naar het model met kortere zijkanten en een langer front. Doordat ik de zijkanten wat korter heb vallen de gaten wel weer wat meer open, maar vind het persoonlijk niet heel storend. Al met al best tevreden mee :)

Ja hoor, mooi tapijtje!(Y)(Y)
Ook hier de strakke lijnen waar ikzelf ook fan van ben en met zo'n solide baard zijn die wangen echt allerminst storend.
Erg goed product! :)>

Thanks voor je mooie reactie, ben benieuwd naar jouw (nieuwe) baard!
Welkom.
Mijn baard is nog niet zo heel speciaal. Zit nu op anderhalve maand, dus het is nog geen foto waard als je het mij vraagt.
Heb wel een persoonlijke mijpaal behaald .. Ook ik heb een hele goede barbier en het is hier inmiddels wel bekend dat ik verslaafd aan de bezoekjes aan de beste mannen ben.
Dit keer was de eerste keer na mijn slippertje met de trimmer en hij besloot er niks aan te doen behalve lijnen.
Mijn eerste bezoek aan de barbier zonder trim beurt dus :eek: :p
 

VinK

Baard
Goedemiddag heren,

inmiddels ben ik wel maar de barbier geweest waar ik altijd goed contact mee heb gehad voor mijn hoofdhaar. Duidelijk aangegeven dat ik geen lengte wilde verliezen en wel benieuwd was naar het model met kortere zijkanten en een langer front. Doordat ik de zijkanten wat korter heb vallen de gaten wel weer wat meer open, maar vind het persoonlijk niet heel storend. Al met al best tevreden mee :)
Echt een mooie baard @mischaap ! De lengte en de vorm passen heel goed bij je!
 

Mischaa

Baard
Ja hoor, mooi tapijtje!(Y)(Y)
Ook hier de strakke lijnen waar ikzelf ook fan van ben en met zo'n solide baard zijn die wangen echt allerminst storend.
Erg goed product! :)>


Welkom.
Mijn baard is nog niet zo heel speciaal. Zit nu op anderhalve maand, dus het is nog geen foto waard als je het mij vraagt.
Heb wel een persoonlijke mijpaal behaald .. Ook ik heb een hele goede barbier en het is hier inmiddels wel bekend dat ik verslaafd aan de bezoekjes aan de beste mannen ben.
Dit keer was de eerste keer na mijn slippertje met de trimmer en hij besloot er niks aan te doen behalve lijnen.
Mijn eerste bezoek aan de barbier zonder trim beurt dus :eek: :p


Bezoek aan de barbier zonder trim beurt moet lastig voor je zijn geweest :p Ben benieuwd naar de comeback baard. je zit bijna op de 2 maanden, zal wat moeten gaan worden.
Ik vind dat het er prima uit ziet (Y)(Y)(Y). Een langer front raad ik ook altijd aan.
Lekker doorbaarden maar :)>

Bedankt Texman, ben benieuwd hoe ik de tweede fase van mijn baard ga vinden. De neiging om er zelf aan te lopen rotzooien heb ik gelukkig niet meer en ga ik ook niet doen. Tijdens mijn bezoek aan de barbier heb ik goed gekeken/opgelet, maar het leek mij allemaal nog allemaal even wat te moeilijk. Ben benieuwd naar het model na de volgende keer.
 

Macx

Baardaap
Goedemiddag heren,

inmiddels ben ik wel maar de barbier geweest waar ik altijd goed contact mee heb gehad voor mijn hoofdhaar. Duidelijk aangegeven dat ik geen lengte wilde verliezen en wel benieuwd was naar het model met kortere zijkanten en een langer front. Doordat ik de zijkanten wat korter heb vallen de gaten wel weer wat meer open, maar vind het persoonlijk niet heel storend. Al met al best tevreden mee :)
Ja, ik kan me wel goed voorstellen dat je hier gelukkig van word, de barbier heeft goed werk afgeleverd.
 

RBBP

Baard
Bezoek aan de barbier zonder trim beurt moet lastig voor je zijn geweest :p Ben benieuwd naar de comeback baard. je zit bijna op de 2 maanden, zal wat moeten gaan worden.

Was het maar z'n feest, bijna 2 maanden.
Keek net wanneer de lockdown in December was, dat was rond de 22ste
Kort daarop besloot ik zelf de heggenschaar onder de neus te zetten.

Ik zit dus pas op anderhalve maand nu :eek:
Maar het gaat wel lekker hoor. laat vaak zoń 2x per maand mijn haar knippen, maar de baard is nog met rust gelaten.:p
Het is een marteling.

Vooral omdat wij ongeveer te gelijk zijn begonnen met kweken en jouw baard mij laat zien hoe het had kunnen zijn als ik minder eigenwijs (ijdel) had geweest :rolleyes:
Dus blijf vooral posten, het is een goede motivatie (Y):)>
 

Mischaa

Baard
Was het maar z'n feest, bijna 2 maanden.
Keek net wanneer de lockdown in December was, dat was rond de 22ste
Kort daarop besloot ik zelf de heggenschaar onder de neus te zetten.

Ik zit dus pas op anderhalve maand nu :eek:
Maar het gaat wel lekker hoor. laat vaak zoń 2x per maand mijn haar knippen, maar de baard is nog met rust gelaten.:p
Het is een marteling.

Vooral omdat wij ongeveer te gelijk zijn begonnen met kweken en jouw baard mij laat zien hoe het had kunnen zijn als ik minder eigenwijs (ijdel) had geweest :rolleyes:
Dus blijf vooral posten, het is een goede motivatie (Y):)>

Ha leuk om te horen joh! Had precies hetzelfde met jouw topic. Jouw begin post, begin augustus geloof ik, was voor mij echt wel een voorbeeldje/richtlijn wat ik ongeveer wilde :cool:
[DOUBLEPOST=1644234482][/DOUBLEPOST]Goedemiddag allemaal,

Hierbij weer wat fotos van de huidige stand van zaken. Mijn baard, huid en hoofdhaar hebben wel weer zin in de wat zonnigere dagen
 

Bijlagen

  • IMG_3665.jpeg
    IMG_3665.jpeg
    1 MB · Weergaven: 86
  • IMG_3669.jpeg
    IMG_3669.jpeg
    733,2 KB · Weergaven: 88
  • IMG_3661.jpeg
    IMG_3661.jpeg
    896,1 KB · Weergaven: 86

Texman

Koning Baard
Ha leuk om te horen joh! Had precies hetzelfde met jouw topic. Jouw begin post, begin augustus geloof ik, was voor mij echt wel een voorbeeldje/richtlijn wat ik ongeveer wilde :cool:
[DOUBLEPOST=1644234482][/DOUBLEPOST]Goedemiddag allemaal,

Hierbij weer wat fotos van de huidige stand van zaken. Mijn baard, huid en hoofdhaar hebben wel weer zin in de wat zonnigere dagen
Je baard gaat heel goed en wat ik het leuke vind is dat het lijkt of je al jaren een baard hebt (Y)(Y)(Y).
Het ziet er natuurlijk en relaxt uit :)>.
 

RBBP

Baard
Ha leuk om te horen joh! Had precies hetzelfde met jouw topic. Jouw begin post, begin augustus geloof ik, was voor mij echt wel een voorbeeldje/richtlijn wat ik ongeveer wilde :cool:
[DOUBLEPOST=1644234482][/DOUBLEPOST]Goedemiddag allemaal,

Hierbij weer wat fotos van de huidige stand van zaken. Mijn baard, huid en hoofdhaar hebben wel weer zin in de wat zonnigere dagen

Haha hoe raar het kan lopen. Zal zo ff een stand posten, dan zie je waar ik nu sta.
Qua zon ben ik het wel met je eens hoor, ben dit weer meer dan zat. Ik ben niet gemaakt voor temperaturen onder de 15 graden :p

Je baard hangt er goed onder gozert, echt een flinke mat al!
 

VinK

Baard
Ha leuk om te horen joh! Had precies hetzelfde met jouw topic. Jouw begin post, begin augustus geloof ik, was voor mij echt wel een voorbeeldje/richtlijn wat ik ongeveer wilde :cool:
[DOUBLEPOST=1644234482][/DOUBLEPOST]Goedemiddag allemaal,

Hierbij weer wat fotos van de huidige stand van zaken. Mijn baard, huid en hoofdhaar hebben wel weer zin in de wat zonnigere dagen
Ziet er weer heel mooi uit! Echt een baard die andere kan motiveren :)>
 

Macx

Baardaap
Het is niet alleen die mooie baard maar het totaalplaatje is heel mooi en goed in balans, de kleur van je haar en de baard is volgens mij bijna gelijk dat maakt het extra mooi.
 
Banner image
Top