Eerste poging

Texman

Koning Baard
Ha Macx, leuk dat je het vraagt! Afgelopen tijd erg druk gehad vanwege een nieuw huis. Zie hier de baard in 'actie'. Ik ben echt positief verrast over mijn eigen baardgroei. Mijn baard wordt wel echt erg droog gedurende de tijd. Ik ben onlangs bij de barbier geweest om een klein stukje korter te gaan. Ik probeer nu echt even mijn regime te vinden om de baard gezond te houden.

Lekker zeg een paar biertjes op het terras en om zo'n baard kunnen ze simpelweg niet heen. Ziet er super uit. En inderdaad @Texman jij zal ook wel eens sinterklaas genoemd worden zelfde gaat gelden voor Macx. @Giant jouw snor is naar mijn idee nog unieker. Dat komt voor mijn gevoel toch nog minder voor dan een lange baard.
Ha @mischaap,
Ook hier zie ik weer een mooie baard naast een lieftallige dame ;).
Wat Sinterklaas betreft, ik heb gelukkig veel gevoel voor humor en vind het ook heel leuk als kinderen dat tegen mij zeggen.
Moeders generen zich er vaak voor maar ik zeg altijd dat dat niet nodig is.
Ik zie het als een compliment. Ook als ze het niet mooi vinden zeggen kinderen dat. Een tijdje terug had ik dat het in bus dat een meisje steeds naar mij zat te kijken.
En toen kwam het hoge woord er uit. De moeder probeerde het nog met "die mijnheer heeft een hele mooie baard hoor" maar dat mocht niet baten.
Ik vond het prachtig :):):).
 

Macx

Baardaap
Kinderen kunnen soms ook heel verrassend uit de hoek komen vooral in de aanloop naar Sinterklaas :):):)>.
Ja, ik heb de naam sinterklaas 2 keer horen vallen,beide keren waren het gasten tussen de 18 en 21 denk ik, en ze hadden gedronken. Voor de rest geen negatieve geluiden, ook mijn collega's vinden het mooi staan. 1 Afgaanse collega vind mij een model en heeft foto's gemaakt tijdens het werk,haha das dan wel weer leuk.
 

Mischaa

Baard
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje in mijn topic niks geplaatst omdat ik voor mijn gevoel dezelfde lengte draag waar ik tevreden mee ben. Dit is de lengte die ik mooi kan combineren met mijn werk/vrije tijd en waar ik niet al te lang mee bezig ben. Ik vind dit een leuk vergelijk voor de mannen die ook een baard willen dragen maar niet zeker zijn van hun baardgroei.

De eerste foto is van +- 1,5 week groei waar duidelijk is te zien dat de wangen nog even op gang moeten komen. Ik ging al die tijd voor de 'perfecte en volle baard' en zag daarom eigenlijk alleen alle mindere aspecten van de baard. Op de tweede foto is gewoon een prima baard te zien waar alleen enig geduld voor nodig is. Ik zal binnenkort een nieuw topic openen in 'Show je baard'.

Iedereen bedankt voor de steun!! dit heeft de reis voor mij echt een stuk makkelijker gemaakt. voor en na-min.png
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje in mijn topic niks geplaatst omdat ik voor mijn gevoel dezelfde lengte draag waar ik tevreden mee ben. Dit is de lengte die ik mooi kan combineren met mijn werk/vrije tijd en waar ik niet al te lang mee bezig ben. Ik vind dit een leuk vergelijk voor de mannen die ook een baard willen dragen maar niet zeker zijn van hun baardgroei.

De eerste foto is van +- 1,5 week groei waar duidelijk is te zien dat de wangen nog even op gang moeten komen. Ik ging al die tijd voor de 'perfecte en volle baard' en zag daarom eigenlijk alleen alle mindere aspecten van de baard. Op de tweede foto is gewoon een prima baard te zien waar alleen enig geduld voor nodig is. Ik zal binnenkort een nieuw topic openen in 'Show je baard'.

Iedereen bedankt voor de steun!! dit heeft de reis voor mij echt een stuk makkelijker gemaakt. Bekijk bijlage 22297
Mooie baard, ziet er goed uit(Y)
 

Geert77

Baard
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje in mijn topic niks geplaatst omdat ik voor mijn gevoel dezelfde lengte draag waar ik tevreden mee ben. Dit is de lengte die ik mooi kan combineren met mijn werk/vrije tijd en waar ik niet al te lang mee bezig ben. Ik vind dit een leuk vergelijk voor de mannen die ook een baard willen dragen maar niet zeker zijn van hun baardgroei.

De eerste foto is van +- 1,5 week groei waar duidelijk is te zien dat de wangen nog even op gang moeten komen. Ik ging al die tijd voor de 'perfecte en volle baard' en zag daarom eigenlijk alleen alle mindere aspecten van de baard. Op de tweede foto is gewoon een prima baard te zien waar alleen enig geduld voor nodig is. Ik zal binnenkort een nieuw topic openen in 'Show je baard'.

Iedereen bedankt voor de steun!! dit heeft de reis voor mij echt een stuk makkelijker gemaakt. Bekijk bijlage 22297
Mooie verzorgde baard. Het staat je héél goed.
 

Texman

Koning Baard
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje in mijn topic niks geplaatst omdat ik voor mijn gevoel dezelfde lengte draag waar ik tevreden mee ben. Dit is de lengte die ik mooi kan combineren met mijn werk/vrije tijd en waar ik niet al te lang mee bezig ben. Ik vind dit een leuk vergelijk voor de mannen die ook een baard willen dragen maar niet zeker zijn van hun baardgroei.

De eerste foto is van +- 1,5 week groei waar duidelijk is te zien dat de wangen nog even op gang moeten komen. Ik ging al die tijd voor de 'perfecte en volle baard' en zag daarom eigenlijk alleen alle mindere aspecten van de baard. Op de tweede foto is gewoon een prima baard te zien waar alleen enig geduld voor nodig is. Ik zal binnenkort een nieuw topic openen in 'Show je baard'.

Iedereen bedankt voor de steun!! dit heeft de reis voor mij echt een stuk makkelijker gemaakt. Bekijk bijlage 22297
Het is een heel mooie baard geworden en hij staat prima (Y)(Y)(Y).
 

Mischaa

Baard
Heren,

1,5 week geleden naar de barbier geweest en ervoor gekozen om niet een stuk korter te gaan (+-4cm over houden) maar alleen even model zetten. Toch maar even kijken waar het heen gaat als ik de baard wat laat groeien. De baard gaat er sowieso nooit af, dat zal de discussie nooit worden.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-08-10 at 11.50.09 AM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-08-10 at 11.50.09 AM.jpeg
    77,2 KB · Weergaven: 92
  • WhatsApp Image 2022-08-10 at 11.50.09 AM (1).jpeg
    WhatsApp Image 2022-08-10 at 11.50.09 AM (1).jpeg
    70,5 KB · Weergaven: 89
  • WhatsApp Image 2022-08-10 at 11.50.09 AM (2).jpeg
    WhatsApp Image 2022-08-10 at 11.50.09 AM (2).jpeg
    71,6 KB · Weergaven: 88

Macx

Baardaap
Heren,

1,5 week geleden naar de barbier geweest en ervoor gekozen om niet een stuk korter te gaan (+-4cm over houden) maar alleen even model zetten. Toch maar even kijken waar het heen gaat als ik de baard wat laat groeien. De baard gaat er sowieso nooit af, dat zal de discussie nooit worden.

Het ziet er heel goed uit Mischa, ik vind de kleur nog steeds fantastisch en het model staat je heel goed.(Y)
 

Giant

Zware baard
Heren,

1,5 week geleden naar de barbier geweest en ervoor gekozen om niet een stuk korter te gaan (+-4cm over houden) maar alleen even model zetten. Toch maar even kijken waar het heen gaat als ik de baard wat laat groeien. De baard gaat er sowieso nooit af, dat zal de discussie nooit worden.
Dat ziet er echt heel goed uit!
 
Banner image
Top