"Echte-Mannen-Auto"...

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Bij mijn ouders in de buurt is een paar jaar geleden een vrouw verongelukt in zo'n soort autootje.. Ze reed 50 km/u en knalde op een stilstaande auto. Hartstikke dood. Ze hebben dat ding compleet uit elkaar moeten knippen om haar der uit te krijgen.. Zulke autootjes zouden ze moeten verbieden..
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
image.jpeg Met het mooie weer van vandaag, zou iedereen eigenlijk zijn baard wat zonlicht moeten geven door in een echte mannenwagen rond te gaan rijden.
 
Wat een miniatuur mensjes vergeleken bij die kolossale voertuigen.

Maar als we zo gaan spelen, doe mij maar zoiets dan!
1588361b67d342c609592509666a14fd.jpg


Er gaat niets boven het geluid van een 2-slag detroit diesel.

En zoals de Amerikanen beamen; 'there is no replacement for discplacement'
 
Laatst bewerkt:
Niet direct een stoere mannenauto, wel een fijne auto, het 6e jaar mee begonnen recent en als het allemaal goed blijft gaan zit ik op mijn streef gemiddelde van een afschrijving ad 600 euro per jaar. Wat ik altijd met mijn vorige Peugeot's ook heb gehaald. Met Citroën, wat vaak wat meer lef toont in design, heb ik geld verloren met o.a. de GS en CX, die ik kort heb gehad in het verleden. De kleur van deze Peugeot is niet de meest gave, echter deze auto was bij aanschaf technisch nog zo goed, dat ik de knoop heb doorgehakt. Kocht hem eerst voor mijn kroost om mee te sturen, toen ze lease-auto's kregen, besloot ik hem zelf maar te gebruiken, in principe om van A naar B te komen. Helaas zonder airco en met de echt hele warme dagen, zoals afgelopen week is open rijden niet het meest ideale. Wat ik hierna zou willen rijden weet ik nog niet. cabrio 2.JPG
 

svvander

Baard
Bekijk bijlage 36
Kijk, dit is voor mij dé echte mannenauto! Mustang oldtimer! Helaas is deze niet van mij ha ha. ... :p

My kind of car! Ook de nieuwe mag er wezen. Ik heb 4 wagens waar ik een nier voor zou afstaan: Porsche 911 (Als het kan de 993 GT2), de Porsche 718 (550 Spyder), de Ford Mustang (alle modellen behalve deze van '74 tot '78, den II zoals we zeggen) en last but not least: de Alpine... ik kan niet wachten tot de nieuwe uit is.
 
Prachtige auto! Ben gek op oldtimers. Rij je veel/ook evenementen?
Nee, rijdt niet veel ondanks LPG en belastingvrij. Meestal staat hij op stal, voor lange afstanden in de zomer gebruik ik hem. De auto is een vorm van een belegging. Hoop er met de tijd bij verkoop een goed rendement uit te halen. Evenementen niet mijn ding. Voor dagelijks gebruik pak ik de auto van mijn vriendin. Oldtimers natuurlijk altijd leuk4.png
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zie nu zoveel mooie wagens langskomen, dat ik mijn baard vol zit te kwijlen! :confused:
[DOUBLEPOST=1469554257][/DOUBLEPOST][QUOTE="Zonnebloem, post: 21632, member: 824]Waar zijn de wieldoppen ?[/QUOTE]
Nog op de werkbank om gepoetst te worden. Stom zeg, niet aan gedacht! Afgeleid door het plaatsen van een splinternieuw canvas-dak.
 
Banner image
Top