"Echte-Mannen-Auto"...

Ratlook

Volle Baard
---
Die Micra is zeker heel apart...

Ik heb nog wel schuurpapier liggen om hem

te laten roesten hier en daar [hahaha]

Van die amerikanen kun je ook gewoon rat-looks van maken

als je die rallye gaat rijden !!!

---
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
---
Ook als ik ergens anders op een invalideplek ga staan, zie ik soms al mensen

klaar staan om uit hun vel te springen.

Ik geniet daar elke keer weer van als ze dan zien dat

ik mijn kaart op het dashboard leg hahahaha !!!!

----
Ik ken het "probleem" Hans, ook ik kon hier ten tijde van mijn Oldtimers ten volle van genieten,
telkens als ik mijn 6 meter hoerensloep op een invalidenparkeerplaats zette dan kreeg ik scheve
gezichten, pas als ik mijn invalidenkaart achter de voorruit plaatse werden de blikken wat milder.
Hoewel je kon zien dat ze het niet normaal vonden want ik had 1 1/2 plek nodig om te staan.
Het werd helemaal erg met mijn oude roestbak die met standaardmotor al de ruiten deed trillen
en de auto-alarmen af liet gaan hahaha

Lincoln Continental Mark IV 1974


Ford LTD Country Squire 1972


Helaas is de Lincoln enkele jaren geleden gestolen en de Ford LTD is niet lang daarna verhuist naar Groningen.
 

Ratlook

Volle Baard
---
Ja....die Amerikanen blijven geweldige auto's.

Ik heb er dus ook twee gehad..

Maar ik ben nu ook heel tevreden met mijn niet alledaagse

Ratlook Audi Coupé !!!

-----
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Mijn dagelijkse auto is tegenwoordig een Suzuki Wagon R+,
ook wel even iets héél anders :D:D:D:D:D
 

Ratlook

Volle Baard
---
Paar weken geleden hadden we ergens afgesproken met een

paar leden van het ratlook-forum en een journalist van het

autoblad "HetAutomobiel" Klassiekermagazine...

Hij wilde graag wat verhaaltjes en foto's plaatsen over

het fenomeen "Rat-Look"

Nu is deze maand het blad uitgekomen Leuk toch????

Kan je zien hoe kort mijn baard toen nog was [hahaha]

2vwgu8w.jpg


4ufhck.jpg


24ybxgi.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hee Hans supervet dat je in zo n blad staat.! Ligt dat gewoon bij de Primera? :)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest

Bijlagen

  • thumbs-up-emoticon[1].png
    thumbs-up-emoticon[1].png
    1,1 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt door een moderator:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bekend om hun baard, bekend om hun wagen, ...............veel bekend volk hier ondertussen (Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hier in de buurt rijden er een VW Golf II en een Polo rond met dergelijke looks.
Compleet met een hele stickerset, valies op het dak etc..
Als ik ze de volgende keer nog eens zie staan ga ik er eens een foto van nemen ;)
 

Ratlook

Volle Baard
Hier in de buurt rijden er een VW Golf II en een Polo rond met dergelijke looks.
Compleet met een hele stickerset, valies op het dak etc..
Als ik ze de volgende keer nog eens zie staan ga ik er eens een foto van nemen ;)

Ja...leuk, moet je doen!!

---
 

Yannick

Baard
Yay autopraat! :p Je ratlook Audi ziet er super uit Ratlook!
Zelf heb ik ook een vrij opvallende auto waar ik best trots op ben, het is nou niet echt een stoere grote auto maar ik wilde hem toch even delen:

10264111_263422510495627_766032458867476763_o.jpg


979930_263422593828952_8497063950366019963_o.jpg


Het is een Nissan March (Micra) Cabriolet, als je deze ooit hebt zien rijden was ik dat, er is er voor zover ik weet maar 1 rijdende in NL :p

Daarnaast doe ik met 8 vrienden komende zomer mee aan de Carbagerun (5 dagen door Engeland reizen in een auto van max 500 euro) en hebben we vorige week een Dodge Caravan uit 1992 aangeschaft. In totaal schaffen we 3 van deze grote amerikanen aan.

10428558_1510465575886137_8676255553844674686_n.jpg

Hee, die 1e foto is op de BOTS? ben ik ook geweest haha Kleine autootjes... (rij een peugeot 107, ook iets aangepast :p)
Die 2e foto... doet me verdomd veel lijken op mijn project-auto :p Chrysler grand voyager.
dat was een Ex carbadgerun auto. eerst opgeknapt en als daily gereden. nu is het een stuk schroot maar leuk om mee te spelen!

Zal eens wat foto's bij elkaar zoeken.
 

Bunny

Baard
Hee, die 1e foto is op de BOTS? ben ik ook geweest haha Kleine autootjes... (rij een peugeot 107, ook iets aangepast )
Die 2e foto... doet me verdomd veel lijken op mijn project-auto Chrysler grand voyager.
dat was een Ex carbadgerun auto. eerst opgeknapt en als daily gereden. nu is het een stuk schroot maar leuk om mee te spelen!

Zal eens wat foto's bij elkaar zoeken.
Jaa dat was BOTS 2014, dit jaar weer :)
 
Banner image
Top